Vianoce sa blizia cast1






Ano ano, pre niektorych je to mozno skoro, ale kedze ja som Vianocofil a darceky nakupujem od Aprila pre mna je pisanie o nich v novebri uz aj celkom neskoro.. Kazdopadne kedze darceky pre mojich blizkych lezia par mesiacov tajne zalozene v skrini prichadza cas na to ich zabalit:) A ja mam pre Vas jeden velky tip! Ak radi balite vianocne darceky myslim, ze neexistuje lepsie miesto na kupovanie baliaceho papiera ako v Tescu:) Fakt vazne, v papiernictve najdete aspon 15druhov baliacich papierov, ku ktorym je pridana aj karticka za najsamsmiesnejsie ceny, dnes som odchytila super akciu, a vacsina papierov stala 0,10e co su +- 3koruny:) No nekup to:) Ale oplatia sa aj mimo akcie kedze inokedy stoja od 5sk-12sk a pripominam ze aj s kartickou:) Okrem baliacich papierov tam najdete aj stuzky, maslicky a ine blbiny za super ceny:)
Previous
Next Post »

3 komentárov

Pre písanie komentárov
Cocci and Mya
AUTHOR
2. novembra 2009, 21:05 delete

jej aj ja som vianocofil je mile vediet ze niesom jedina ked vsetci vkuse tak nadavaju na vianoce ja ich milujem :D Mya

Reply
avatar
2. novembra 2009, 21:41 delete

Uz sa nam ale blizia tie nase oblubene sviatky:) No vidim, to ja tak, ze bude viac Vianocnych prispevkov, budem sem nosit caro Vianoc:)

Reply
avatar
vimax asli
AUTHOR
3. júla 2014, 10:35 delete

jual vimax asli murah original canada obat pembesar penis herbal alami dengan hasil permanen untuk pria lakilaki perkasa
http://vimaxasli.org/vimax-asli-original-canada.html - vimax asli

Reply
avatar