pondelok 4. januára 2010

Absolutne ocarena!


V sobotu som bola vo Viedni (a ak Vam niekto povie ako strasne sa tam vyplati a ake super su tam vypredaje, neverte mu je tam milion ludi hadam a pre mna tricko v zare za 25e neni vypredaj...) no ale chcela som si urobit radost a nejako som sa dostala do Body Shopu. Pozerala som si stetce, a myslela som najprv, ze zainvestujem do nejakeho na puder, ale potom mi do oci zasvietla jedna super vecicka a to Brilliance Powder, je to puder, ktory je v stetci ale okrem toho, ze pudruje este aj rozjasnuje lebo je to z rozjasnovacej rady.. Navyse mi mila teta predavacka povedala, ze uz si potom ani nemusim kupovat stetec na puder jednoducho staci pouzivat tento:) Ma to minimalne dve vyhody- prva je ta, ze ten puder je naozaj krasny:))) a druha ze samotny stetec na puder stal 19e a tato vecicka 22e cize ked si to tak vezmete tak puder Vas vyjde na 3eura:)
Viem, ze to nie je nejaka mega lacna investicia ale je pekna, prakticka stetec sa zide a urobi veeelku radost:))



3 komentáre:

  1. zaujimava vecicka, skoda, ze moje licenie konci make-upom (aj ked pudor poctivo nosim zo sebou :D)) Inak mam otazku bude aj post o tom ako dopadlo silvestrovske licenie?
    Inak k tym mojium vylevom, dakujem za radu, pomohla mne deve zhyckanej tym, naco si zvykla na strednej a na blogu mas aj dlshiu odpoved (omnoho dlhsiu :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahh ty si zlataaaa,ďakujem za poděkování aj za članok!!
    no to je super,že sis takou krasnou vec poridila:))
    ja tez potrebuju nejaky pudr,spise makeup.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj moja,ako sa mas?:)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne