piatok 8. januára 2010

Na Vase rady odskusane:)


Musim sa priznat, ze skuskove mi dava celkom zabrat ale od coho ma skuskove neodtrhne je urcite nakupovanie:) Pred niekolkymi tyzdnami mi dosla poukazka z Yver Rocheru na zlavu 40%z niektorych vyrobkov a kedze mi chybal doma ocny odlicovac, povedala som si ze ho vyskusam. Takze v predajni mi povedali, ze na oci maju len jeden cize pomylit som sa nemohla a vysledok je taky ze maminu z neho stipali oci a nemyslim si ze ich ma nejako citlive, a moj nazor je taky ze je podla mna lepsi urcite ako Garnier dvojzlozkovy ale urcite nie je lepsi ako ostatne mliecka od Garnieru, a ked mate citlive ocka tak urcite sa nechyta na Clinique, ku ktoremu ak prihodite cca 5e kupite ho v Madarsku a to uz si myslim, ze je ina kozmetika (tej sa budem urcite venovat).
Takze moj zaver je taky, ze som rada, ze som ho vyskusala pretoze nadalej zostavam verna svojmu nazoru, ze na Yves Rocheri naozaj nie je nic zazracne:)

6 komentárov:

  1. ja mám od nich iba šampón, ale ani s ním nie som spokojná..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam od nich sampoooonn,a kosmetické mléka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne najviac vyhovuju Loreal sampony na tie nedam dopustit, akurat obmienam ich druhy podla potreby:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S.si nemusela vymazat prispevok:)ja sa velmi prispevkom tesim:)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne