Viete co je IN vo svete vitaminov?



Ja to veru viem, a odporucam to kazdemu koho poznam, a teraz o tomto zazraku napisem aj Vam. A teraz sa dostavam k jadru veci a tou uzasnou vecickou je Hliva Ustricova. Popravde prvykrat som sa s hlivou stretla uz pred par rokmi, kedze som bola velmi casty navstevnik hnisavych angin a hrozilo mi vyberanie mandli jeden kamarat mi povedal, ze on mal tie iste problemy, zacal pouzivat hlivu ustricovu a je zdravy a anginy ho uz vobec nestrasia..Ale ja hlupa som pod tym videla nejaku hubu- a ja vazne hriby nenavidim a predstava ze to mam teraz zacat jest hriby alebo nebodaj pit sirup z hrib bola viac ako odpudzujuca..Potom som sa snou stretla niekedy na jesen, ked som bola v rade v lekarni a jedna pani kupovala 4balenia Hlivy ustricovej zo slovami- ide jesen a nepoznam nic lepsie na obranyschopnost ako hlivu. A to uz sa dostala do mojej pozornosti viac a napadol ma este aj ten moj kamarat, a zacala som s o Hlive zistovat informacie ze co za zazrak to je a ked som si citala tie fora, prisiel mi to ako vseliek na dnesne ludske problemy, ludia stym boli neskutocne spokojny a ked som pocula na co vsetko to pomaha rozhodla som sa aj ja konecne vyskusat hlivu. A je to naozaj zazrak- upravilo sa mi travenie, nemam takmer ziadne vyrazky, som zdrava, lepsie sa mi spi a dufam, ze pri blizkych odberoch krvi uvidim aj znizeny cholesterol..

Kazdopadne hliva Ustricova pomaha s:zvysuje prirodzenu imunitu a obranyschopnost organizmu, priaznivo ovplyvnuje hladinu cukrov a tukov v krvi, pomaha na krvny tlak, pomaha dobrej funckii crevneho systemu, posobi na peristaltiku criev, zmiernuje unavu, stres a vycerpanost organizmu, pomaha pri strnulosti sliach a koncatim, a dobre vplyva na akne

Ja som snou naozaj velmi spokojna a urcite bude patrit k vyrobkom, ktore je dobre uzivat pre zdravie vasho organizmu. A aby som dodala na koniec moja hliva je vyrabana od terezia company a je to prirodny preparat a cena je okolo 8e za 50tabliet.
Previous
Next Post »

9 komentárov

Pre písanie komentárov
15. januára 2010, 15:21 delete

znie to dobre..hlavne ta unava a vyrazky momentalne..mam ale otazku, su tie tabletky velke? viem je to blbe, ale nie som schopna prehltnut nic vacsie ako ibalgin..

Reply
avatar
15. januára 2010, 17:55 delete

Nie urcite to nie je blbe, tabletky hlivy som nenasla sice ale porovnala som ich s celaskonom long effekt a su take iste mozno o milimeter mensie prikladam ti link na tie celaskonove:)

http://www.zentiva.sk/Files/SK/Product/000016/Celaskon_effect_cps_60x500_mg_CZ_SK_m.jpg

Reply
avatar
kaja
AUTHOR
15. januára 2010, 18:24 delete

ja hlivu s prestavkami ,,uzivam,, niekolko rokov. vacsinou si kupujem taku tu na ,,cmulanie,, a nie je to take hrozna chut. ale aj ,,zivu,, hlivu mam rada ...

Reply
avatar
Cocci
AUTHOR
15. januára 2010, 19:04 delete

Ja som sa vsetkych menovanych veci zbavila pocas "chudnutia" - mala som dostatok vitaminov, pravidelnu stravu, malo zlozenychch cukrov, pohyb a citila som sa dokonale, lenze cez sviatky isiel zdravy styl do teplych krajin takze aj ted ked som nanho nabehla znova chvilu potrva kym sa dostavia vysledky :)) Super tip, d.

Reply
avatar
15. januára 2010, 19:50 delete

Kaja: a nechuti to na cmulanie po hlive, alebo po hriboch?to si nedokazem predstavit:)

Cocci:ja by som nemala z coho chudnut a pri 52kg mam cholesterol ako 150kg chlap, a k tomu nejem skoro vobec mastne, vyprazane a myslim, ze moja zivotosprava je celkom ok, i ked stym pohybom je to horsie ale po skuskovom sa chystam opat nabehnut na Pilates alebo Zumbu:) Cize ja som velmi rada, ze existuju taketo preparaty, ktore vyliecia moje neduhy:)

Reply
avatar
S.
AUTHOR
15. januára 2010, 20:04 delete

vydím,že e zajímáš o beauty a zdraví(:
jen tak dál(:

Reply
avatar
Cocci
AUTHOR
15. januára 2010, 20:14 delete

Och tak to je genetiky tomu nepomozes, ja mam naopak napriek ohromne zlej zivotosprave a ukladaniu tuku v rizikovych oblastiach dokonale vysledky naopak skor mam problem v tom, ze mam hranicne cisla "dobreho cholesterolu", ale nato mi bohuzial nic nepomoze :))

Reply
avatar
17. januára 2010, 18:19 delete

love the blog!

lipstickthunder.blogspot.com

Reply
avatar
Lole
AUTHOR
17. januára 2010, 19:58 delete

Myslím, že jsi mě přesvědčila! =)

Reply
avatar