Videli ste uz napodobeninu lesku?








Ako iste viete mam velmi rada Gosh lesky. V poslednej dobe som si oblubila najma kolekciu light and shine, ktora je znama tym, ze ma zrkadielko a svetielko. Tieto lesky maju krasne ziarive farby, dlho vydrzia a podla mna nelepia. Ich cena nie je uplne nizka, -+ 10eur o to viac ma prekvapilo, co som objavila pri pulte v Peacoks. Lesk, ktory vyzera presne ako Gosh, ma zrkadielko, svetielko, rovnaku velkost akurat obsahovo je trochu chabsi..Je riedsi, menej vydrzi a cena je o polovicu nizsia rovnych 5eur:)
Celkom zaujimave, nemyslite?
Previous
Next Post »

7 komentárov

Pre písanie komentárov
evie
AUTHOR
20. januára 2011, 9:05 delete

väčšinou na niečo príde jedna spoločnosť a potom sa snažia aj tie ostatné nejak to zakomponovať do svojej značky. Pokiaľ dobre vidím na obale to má nejakú značku W7, neponúkajú náhodou oni aj tie veľké očné palety?Sa mi tak zdá, že hej.

Reply
avatar
Zu
AUTHOR
20. januára 2011, 18:31 delete

hmm, to vyzerá dobre. díky za tip! a ďakujem za návštěvu u mne.)

Reply
avatar
Cherry Llegar
AUTHOR
20. januára 2011, 19:50 delete

no neviem ja som spokojná so svojím leskom

Reply
avatar
21. januára 2011, 22:44 delete

no, ja som verna CD a MAC. toto by mi spalilo usta :D

Reply
avatar
Juliette
AUTHOR
24. januára 2011, 19:31 delete

ze napodobenina lesku :D paam na rit!...
ale gosh mam velmi rada!

Reply
avatar
Simona
AUTHOR
31. januára 2011, 22:59 delete

tie gosh lesky - zrkadielko ma prekvapilo ale z tych dvoch svetielok som uz skoro infarkt dostala :D

Reply
avatar