Cartrice :)

Dnes príspevok na želanie, prvýkrát o Cartrice. Bola to viac menej neplánovaná kúpa po tom, čo mi došiel môj urýchľovač schnutia z Avonu, o ktorom som písala tu a moja Avon lady je na dovolenke:) V drogérii som našla od Cartrice Quick Dry & High shine za +- 2,8 eura a povedala som si prečo nie. Jeho účinky mali byť veľký lesk nechtov a už spomínané urýchlenie schnutia. Výsledok - obe sú pravdivé:) Lak Vám naozaj pomerne rýchlo zaschne čo je veľmi praktické. Povedala by som, že tento lak je možno ešte lepší ako ten sprej z Avonu ( lebo sprej Vám zamastí ruky a lak nie). A čo sa týka lesku nechtíkov - ten ma dostal. Funguje aj na gélové aj na   prírodné. Snažila som sa to odfotiť - náznak lesku je na fotke vidieť:)Ale na živo sa naozaj prekrásne lesknú, som veľmi spokojná.
Na záver by som dodala, ešte posledné plus  a to, že lak má pomerne veľký šteteček, čo je veľmi praktické a tiež to oceňujem:)





A čo Vy, nejaké Cartrice tipy?:)
Previous
Next Post »

23 komentárov

Pre písanie komentárov
Alica
AUTHOR
1. augusta 2011, 10:59 delete

Mám doma 12nasť lakov od Cartrice a som spokojná ...

Reply
avatar
stylish fox
AUTHOR
1. augusta 2011, 11:21 delete

Tak teda si ho predsa kupim

Reply
avatar
Helen D.
AUTHOR
1. augusta 2011, 11:38 delete

Tak to je super, děkuji za tip :) A ten růžový lak je skvělý, taky si nějakou takovou barvičku musím pořídit..

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
1. augusta 2011, 13:04 delete

Super tip! Já mám něco podobného z kadeřnických potřeb, ale až dojde, tak vyzkouším tenhle. :)

Reply
avatar
dolcezuzka
AUTHOR
1. augusta 2011, 14:04 delete

Som rada, minule som naňho v DMku pozerala, ale chcela som vedieť či naozaj stojí za to :)

Reply
avatar
Monika N.
AUTHOR
1. augusta 2011, 15:13 delete

já zase teď náhodou objevila lak od essence na vzhled gelových nehtů a je fakt úžasnej!

Reply
avatar
lovelyhair
AUTHOR
1. augusta 2011, 15:16 delete

super, těhle urychlovačů schnutí není nikdy dost, mrknu se po něm!

Reply
avatar
Veruška
AUTHOR
1. augusta 2011, 16:30 delete

tak toto si asi naozaj zakúpim, pretože ja som taká šikovná že vždy niekam rypnem čerstvo nalakovanými nechtami skôr, než zaschnú :-D

Reply
avatar
Pastelka
AUTHOR
1. augusta 2011, 18:14 delete

U nás v takom zapadákove Catrice nepredávajú :D

Reply
avatar
Lucia ♥
AUTHOR
1. augusta 2011, 22:43 delete

Ďakujem za tip! Ja som si na leto kúpila 2 laky od Catrice (Am I Blue Or Green + Lavedelicious) a oba milujem lebo neskutočne dlho vydržia a sú krásne :)

Reply
avatar
Beth
AUTHOR
1. augusta 2011, 23:45 delete

Catrice som si veľmi rýchlo obľúbila a ich laky na nechty zbožňujem:)

Reply
avatar
2. augusta 2011, 10:13 delete

Ďakujem Vám za krásne komentáre a tipy :)

Reply
avatar
cukrova.vata
AUTHOR
2. augusta 2011, 13:28 delete

super :-) miluju beauty blogy ;-)

Reply
avatar
Martina
AUTHOR
2. augusta 2011, 18:43 delete

jeej, to je super, urcite si ho kupim :). Inac mas chybu- nie je to CARTRICE ale CATRICE kozmetika, bez toho r ;-)

Reply
avatar
Domček
AUTHOR
2. augusta 2011, 20:18 delete

no to by sa mi zišlo teda, stále sa mi podarí zničiť čerstvý lak :D

Reply
avatar
N.
AUTHOR
3. augusta 2011, 10:17 delete

Catrice kosmetiku neznám, ale nedávno jsem si koupila zmatňující lak od essence a taky to vypadá skvěle ;)

Reply
avatar
Adriana
AUTHOR
6. augusta 2011, 23:43 delete

ja som velmi spokojna aj s Catrice makeupmi :)

Reply
avatar
Scandalous
AUTHOR
7. augusta 2011, 10:04 delete

Super! Poobzerám sa po nom v drogerii :)

Reply
avatar
PlumFoolery
AUTHOR
7. augusta 2011, 20:22 delete

Ta ruzova vypada krasne! Porad cekam az se u nas Catrice trošku rozjede, v Rossmanu maj tak 10 veci, a z tech me zrovna nic nenadchlo :-(

Reply
avatar
riana12
AUTHOR
20. októbra 2011, 13:46 delete

ja mam zatial 2 Catrice laky, este to budem musiet vychytat kvoli konzistencii s lakovanim (nie som na nu zvyknuta, preto mam tie laky len dva :-)), ale vyber farieb musim pochvalit :-)

http://rianaslife.blogspot.com/

Reply
avatar