Fa alebo čo Vám pomôže v tomto teple!

Ak ani Vaše pazušky:) nenechávajú tieto teplá také aké by ste si predstavovali - mám pre Vás tip:) Mne sa toto leto výborne osvedčila gulička značky Fa Pink Passion. Rýchlo sa vstrebáva, nenecháva fľaky, krásne vonia ( no napriek pomerne silnej vôni sa nebije s voňavkou!), a naozaj sa potom necítite potom!
Akurát by som dodala jedno ale! nakoniec a to ak ju nanesiete po holení mierne to štípe. Cena sa pohybuje okolo 2,5 eura:)




Aké guličky používate Vy?
Previous
Next Post »

21 komentárov

Pre písanie komentárov
Veruška
AUTHOR
25. augusta 2011, 0:01 delete

ja guličky nepoužívam, radšej spreje a to konkrétne od Garnieru, tie mi najviac vyhovujú a navyše príjemne voňajú :)

Reply
avatar
Morgiss
AUTHOR
25. augusta 2011, 0:54 delete

já používám kuličku Little black dress od Avonu a vydrží krásně vonět celý den ;o)

Reply
avatar
Dendula
AUTHOR
25. augusta 2011, 7:31 delete

ja guličky neužívam vôbec, skôr spreje - vačšinou od Nivei, momentálne mám v pláne zakúpiť si od La roche posay :)

Reply
avatar
Beth
AUTHOR
25. augusta 2011, 8:14 delete

Ja mám najradšej sprej od Garnier, ale presne tento má sestra a ozaj krásne vonia :)

Reply
avatar
B*
AUTHOR
25. augusta 2011, 9:25 delete

Ak mierne štípe, znamená to, že obsahuje alkohol? ja mám naj tie Garnier, ostatné mi pripomínali doteraz buď mydlo alebo boli príliš sladké.

Reply
avatar
25. augusta 2011, 9:38 delete

B - bohužiaľ neviem, lebo môj kreatívny priateľ odtrhol zadnú nálepku :)))

Reply
avatar
Iv
AUTHOR
25. augusta 2011, 10:43 delete

Guličky nepoužívam, skôr spreje. Momentálne mám od Nivei, ktorý som dostala k nejakému nákupu zadarmo. .)

Reply
avatar
Mielle
AUTHOR
25. augusta 2011, 12:42 delete

Já kuličkové deodoranty nepoužívám, neboť si po nich připadám taková "lepkavá"...:D

Reply
avatar
Simča
AUTHOR
25. augusta 2011, 13:12 delete

Používám takový podobný :)

Reply
avatar
Anabells
AUTHOR
25. augusta 2011, 13:21 delete

Nu, já mám radši deodoranty - Rexona nebo Fa. ;-)

Reply
avatar
25. augusta 2011, 19:42 delete

Jelokož mi zrovna ta co používám dochází, tak třeba zkusím teď tuhle -vypadá dobře :)

Reply
avatar
25. augusta 2011, 20:18 delete

Fa mě nenadchlo, zato Rexoně jsem věrná už dlouho. Zbožňuju Tvé články z voňavého světa:-)

Reply
avatar
Domí
AUTHOR
26. augusta 2011, 0:04 delete

já radši sprej ale kuličky taky nejsou špatné:)
jinak děkuju, ale fotogenická opravdu nejsem;D:)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
26. augusta 2011, 9:56 delete

Já kuličkové deodoranty nepoužívám, jen spreje. Mezi ověřené patří růžový adidas, růžový garnier a nivea fresh natural. Teď jsem si koupila i od Baley deodorant ve spreji Pitaya a ten voní úžasně. :) Mám tvé články moc ráda.

Reply
avatar
sezka
AUTHOR
26. augusta 2011, 11:48 delete

pouzivam Vichy 448h Stress a ten je super, ale vonia velmi neutralne. A inak iba Yves Rocher, je netestovany na zvieratach, vydrzi a je lacny - nejake 2,20e

Reply
avatar
sezka
AUTHOR
26. augusta 2011, 11:50 delete

ale chcem iba podotknut, je jedno ci pouzivam sprej alebo tuhy deo. Mokrá som tak či tak. Ide iba o to nepachnut. Bohuzial neexistuje ziaden deo alebo antiperspirant, po ktorom by som sa nepotila. Ale to v 35 stupnoch ani nie je mozne

Reply
avatar
Souri
AUTHOR
26. augusta 2011, 23:40 delete

Momentálne používam guličku od Nivey, v tejto rýchlosti si nespomeniem na názov :P Ale zdá sa mi byť fajn, pekne voní :)

Mimochodom, ďakujem za komentár! :),

http://keepsmilingsouri.blogspot.com/

Reply
avatar
Baška (:
AUTHOR
27. augusta 2011, 9:48 delete

Ja som dosť skeptická voči guličkám. Mala som dve, jednu z oriflame a druhú rexona a vôbec nechceli vyschnúť :( A ani nepomáhali. Ale možno ju vyskúšam, dám na tvoju radu. Ja používam sprej garnier, ten mi vyhovuje zatiaľ najviac ;)

little-big-girl.blogspot.com

Reply
avatar
Kompi
AUTHOR
28. augusta 2011, 8:28 delete

kuličkové nepoužívám,používám spreje :)

Reply
avatar
lulluword
AUTHOR
28. augusta 2011, 16:17 delete

Ja sa topím extremne, aj som ho skušala ale musela som niečo silnejšie

Reply
avatar
J.
AUTHOR
4. septembra 2011, 16:23 delete

Kuličky nepoužívám - jen spreje - hlavně adidas a fa

Reply
avatar