OB

Na dovolenke sa ma nie príliš príjemne prekvapila menštruácia a keďže som zo sebou nemala tampóny musela som si ich ísť kúpiť. Okrem nemilej ceny ma prekvapila jedna vec. Súčasťou balíčka OB tampónov boli hygienické návleky na prst - pre hygienickú aplikáciu tampóna. Okrem toho, že samotná aplikácia bola naozaj hygienická bola ešte aj komfortnejšia, tampón sa omnoho ľahšie zavádzal. 
Na Slovensku sa dajú kúpiť pre zlepšenie hygieny a zavádzania tampóny s aplikátorom, čo je samozrejme tiež riešenie, ale ich povrch nemusí každému vyhovovať.

Čo na to poviete, stretli ste sa už stým niekedy? Uvítali by ste to ako súčasť tampónov? 
Previous
Next Post »

33 komentárov

Pre písanie komentárov
Domček
AUTHOR
19. augusta 2011, 13:01 delete

čoo, no to som teda ešte nevidela... a určite by som to uvítala, fakt nechápem, prečo to u nás nie je O.O

a ďakujem za komentár na mojom blogu :))

Reply
avatar
Anabells
AUTHOR
19. augusta 2011, 13:08 delete

Tak s tímhle jsem se ještě nesetkala, ale je to dobré, určitě to bude brzy i u nás. :)

Reply
avatar
19. augusta 2011, 13:11 delete Tento komentár bol odstránený autorom.
avatar
19. augusta 2011, 13:12 delete

Anabells - vážne dúfam, lebo je to super:)

Reply
avatar
Dena
AUTHOR
19. augusta 2011, 13:15 delete

vau tak toto by teda fakt mohlo byť sučasťou balíčka :)

Reply
avatar
juliet
AUTHOR
19. augusta 2011, 13:20 delete

zaujímavé, no myslím, že by to uvítala väčšina žien..
inak vďak za koment, máš veľmi pekný blog ;)

Reply
avatar
Natty
AUTHOR
19. augusta 2011, 13:20 delete

Téda tak to bych ráda vyzkoušela :) Vždy když si tampón zavádím tak i přesto, že mám ruce umyté se bojím baktérií a s tímto by to bylo super :)

Reply
avatar
Nina Lowe
AUTHOR
19. augusta 2011, 13:40 delete

snáď to dorazí aj k nám :)

Reply
avatar
Beth
AUTHOR
19. augusta 2011, 13:46 delete

s týmto som sa ešte nestretla, ale je to dobrý nápad :)

Reply
avatar
Pastelka
AUTHOR
19. augusta 2011, 14:50 delete

ja také nepoužívam,radšej druhú možnosť..nie žeby som nechcela,ale dosť sa toho bojí a zatiaľ som k tomu nebola "donútená" :D
ale som rada,že konečne o menzese otvorene rozpráva.pre niektorých je to totiž tabu,aj keď nechápem prečo,kedže je to súčasť života :P

Reply
avatar
A & N
AUTHOR
19. augusta 2011, 17:04 delete

Tampóny som bežne používala pri každej menštruácii, no pri poslednej sa mi stalo, že sa mi odtrhla šnúrka. Odvtedy tampónom neverím...

Reply
avatar
19. augusta 2011, 17:42 delete

Taky jsem to v balíčku ještě nikdy neměla

Reply
avatar
Laura
AUTHOR
19. augusta 2011, 17:59 delete

fíha tak o tomto som nepočula :) určite by som to uvítala, je to hygienickejšie :)

Reply
avatar
Vivi
AUTHOR
19. augusta 2011, 18:33 delete

To jsou mi novinky! Ale je to ohromně praktická věc a vlastně když o tom tak přemýšlím, mělo by to být součástí každého balení naprosto samozřejmě...
Príma letní podvečer vinšuje Vivi

Reply
avatar
Alya
AUTHOR
19. augusta 2011, 18:56 delete

Tak to je úžasná vychytávka, rozhodně bych to uvítala, obzvlášť na cestách a v situacích kdy si zrovna nemůžu být jista hygienou rukou!

Reply
avatar
19. augusta 2011, 20:02 delete

bohvie kedy to dorazi aj k nam

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
19. augusta 2011, 22:02 delete

To vidím poprvé. Mohli by to začít prodávat i u nás. :)

Reply
avatar
Wera
AUTHOR
20. augusta 2011, 0:13 delete

snad to dorazi aj k nam :)

Reply
avatar
Morgiss
AUTHOR
20. augusta 2011, 8:24 delete

také by jsem byla pro, je to skutečně kkvělý nápad. Zatím jsem se s tím bohužel nikde nesetkala

Reply
avatar
Baška (:
AUTHOR
21. augusta 2011, 9:48 delete

Ja som to ešte nikdy nevidela :/ Kým to ku nám dorazí tak vymyslia niečo úplne nové a lepšie.. :D Ale myslím že je to fajn...

little-big-girl.blogspot.com

Reply
avatar
Pierotta
AUTHOR
21. augusta 2011, 15:38 delete

Tiež som sa s tým ešte nestretla ale príde mi to ako veľmi dobrý nápad :) hlavne ak ho potrebuješ vymeniť mimo domova.

Reply
avatar
21. augusta 2011, 19:40 delete

Ďakujem Vám za Vaše krásne komentáre!:)

Reply
avatar
Betty
AUTHOR
21. augusta 2011, 20:38 delete

zaujímavé.Ja som si tampony kupovala v Turecku (asi aj ty,že!?) a nič také...sranda ..:))

http://queen-of-jungle.blogspot.com/

Reply
avatar
Kuna
AUTHOR
23. augusta 2011, 10:15 delete

Tak to je pro mě úplná novinka.

Reply
avatar
Veronica
AUTHOR
23. augusta 2011, 18:22 delete

není nad tampony s aplikátorem, jiné ani používat neumím..:D

Reply
avatar
Ady
AUTHOR
24. augusta 2011, 22:26 delete

ještě jsem o tom nikdy neslyšela ani jsem to neviděla... každopádně by se to hodilo :)

Reply
avatar
Marcela*
AUTHOR
27. augusta 2011, 15:43 delete

konečně to někoho napadlo:)super věc..M*

Reply
avatar
Martina
AUTHOR
29. augusta 2011, 22:33 delete

tak tuhle věc vidím poprvé a jsem překvapená, jak to, že to v ČR neprodávají. začnu se víc koukat, ale obávám se, že mi to bude k ničemu :(

Reply
avatar
lulluword
AUTHOR
30. augusta 2011, 19:29 delete

Vidím to prvý krat, a myslím že je to super

Reply
avatar
riana12
AUTHOR
20. októbra 2011, 13:47 delete

prvykrat vidim :-o

http://rianaslife.blogspot.com/

Reply
avatar