Aloe Vera handcream





Prednedávnom som bola na víkend mimo domu a zabudla som si krém na ruky. Nutne som si potrebovala nejaký kúpiť a keďže doma ich mám naozaj dosť nechcelo sa mi príliš investovať. Zastavili sme sa v najbližšom Kauflande a narazila som tam na tento Aloe Vera handcream za 0,59 e - Kaufland výrobok . Voňal celkom príjemne a mal celkom dosť veľké balenie 125 ml. Povedala som si, že víkend sním prežijem, ale pravda je taká, že Vám musím napísať, že je celkom príjemný. Nemá príliš hustú konzistenciu, má príjemnú nevtieravú vôňu, rýchlo sa vpíja a ruky hydratuje.
Ak nemáte citlivé alebo extrémne suché ruky ja by som si ho kľudne kúpila za tú cenu aj zase :)
Poznáte ho?
Skúšali ste niekedy taký lacný krém?
Previous
Next Post »

11 komentárov

Pre písanie komentárov
31. októbra 2011, 11:08 delete

Ano, skusala, od Cien (lidl)a je skvely! Myslim ze tiez stoji podobne ako tento.

Reply
avatar
Ava
AUTHOR
31. októbra 2011, 12:49 delete

Tiez poznam, a som s nim spokojna.

Reply
avatar
31. októbra 2011, 12:55 delete

Ja nepoznám, možno keď budem najbližšie v Kauflande si spomeniem a vyskúšam :) Za tú cenu!

giveaway http://whatluciadid.blogspot.com/

Reply
avatar
Limett
AUTHOR
31. októbra 2011, 14:35 delete

Značku znám, ale tenhle krém jsem ještě neměla. Teď jich mám doma nehorázně moc, takže snad někdy v budoucnu. :D

Reply
avatar
Beth Hisemova
AUTHOR
31. októbra 2011, 17:59 delete

tento som ešte neskúšala, ale niekedy ozaj platí, že cena a značka nie sú zárukou kvality :)

Reply
avatar
Suzie
AUTHOR
31. októbra 2011, 20:39 delete

cien je uuuzasny...ale tento som este neskusala

Reply
avatar
1. novembra 2011, 11:37 delete

Ďakujem za rady, tak ja zase vyskúšam určite Cien:)

Reply
avatar
Special She*
AUTHOR
1. novembra 2011, 15:55 delete

děkuju;)) ..tento krém jsem ještě nezkoušela, ale podle toho co píšeš musí být dobrý:)

Reply
avatar
Lenička.
AUTHOR
1. novembra 2011, 19:56 delete

Děkuji. :) Máš pěkný blog.

Reply
avatar
evie
AUTHOR
1. novembra 2011, 21:09 delete

a mne sa zdalo, ze som kdesi tuto znacku videla, ano skusala som aj lacnejsie, a podla mna vzdy neplati, ze lacny krem=smejd

Reply
avatar
Sasanka
AUTHOR
6. novembra 2011, 17:28 delete

Cien Lidl nema chybu alebo Indulona je moj strasny favorit, len keby popracovali na baleni trochu...nechtikova indulona sa vpija jedna basen :)

Reply
avatar