Miss sporty

Prednedávnom som si potrebovala kúpiť novú lícenku a nechcela som aby to bolo niečo drahé tak som sa rozhodla popozerať po drogériách. Hľadala som nejakú s odtieňom do ružova a po dlhom skúšaní mi ako jediná vyhovujúca ( nie príliš ružová) prišla lícenka z Miss Sporty - odtieň 02 Rose. Má príjemnú ružovú farbu, ktorá nie je ani príliš silná ani slabá. Nie je lesklá, takže sa nemusíte báť trblietok. Som s ňou celkom spokojná, myslím, že za tú cenu 2,8 eura sa celkom oplatila.
A čo vy? Poznáte ju? Máte nejaké výrobky Miss Sporty?


Previous
Next Post »

17 komentárov

Pre písanie komentárov
Z.
AUTHOR
18. októbra 2011, 12:00 delete

aj ja hladam nejaku licenku do ruzova, skusim sa inspirovat tebou :)

Reply
avatar
Dendula
AUTHOR
18. októbra 2011, 15:05 delete

ja mám jednu od Avonu, a som s ňou v podstate spokojná...:)))

Reply
avatar
18. októbra 2011, 15:20 delete

Skusala som ju, ma ju sestra, na moj vkus je taka dost "kriedova", ale za tu cenu sa to da :)
Nikavero

Reply
avatar
Veruška
AUTHOR
18. októbra 2011, 15:58 delete

Túto som už raz mala, bola celkom fajn ale teraz som ju nahradila odtieňom Cinnamon :)
Ešte som sa ťa chcela tak pomimo spýtať, videla som na tvojom blogu už dávnejšie niečo o elektrických klieštikoch na mihalnice a dávaš si ich pred alebo po nanesení špirály pre lepší efekt? Vďaka za odpoveď :)

Reply
avatar
Terenziii
AUTHOR
18. októbra 2011, 16:29 delete

ja jsem mela rasenku a byla docela obstojna akorat se hrozne vychle zkazila v ty tube a vyschla

Reply
avatar
Beth
AUTHOR
18. októbra 2011, 16:30 delete

tiež som nad ňou premýšľala, ale napokon som si vzala lícenku od Catrice, avšak tá nie je takáto ružová, ale skôr oranžová :D

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
18. októbra 2011, 17:51 delete

Já tvářenky moc nepoužívám, mám stále jednu od Manhattanu a jsem s ní spokojená. Tohle je hezký odstín, akorát já Miss Sporty moc nemusím - měla jsem od ní pár věcí a z ničeho jsem nijak zvlášť unešená nebyla... Radši E.L.F Studio nebo Minerals a cena je skoro stejná. :)

Reply
avatar
Jane
AUTHOR
18. októbra 2011, 18:59 delete

Mám ji taky, nejvíce jsem spokojená s tou barvou :-)

Reply
avatar
18. októbra 2011, 19:40 delete

tvářenky nepoužívám, ale možná porozmýším :)

Reply
avatar
Laura
AUTHOR
18. októbra 2011, 21:43 delete

ja ju mám rada, mám ju len v inom odtieni :)

Reply
avatar
Foly D. Sante
AUTHOR
19. októbra 2011, 10:20 delete

presne túto istú mám aj ja. A je fakt super. Akurát odtieň, trošičku trblietok, ale fakt jemne a vydrží. no paráda...za takú cenu!

Reply
avatar
Cookie
AUTHOR
19. októbra 2011, 10:24 delete

Jeeej túto mám aj ja! a je fakt super:)

Reply
avatar
Ava
AUTHOR
19. októbra 2011, 10:31 delete

Od Miss Sporty mám hlavne laky na nechty, a mala som riasenku, s tymi som spokojna. Akurat makeupy maju hrozne, takze ruky prec! :)

http://avalionia.blogspot.com

Reply
avatar
Timbo
AUTHOR
19. októbra 2011, 13:46 delete

Presne túto som používala dlhčí čas aj ja, bola som s nou fakt spokojná ale potom som sa zachovala dosť svinsky a prešla som na lícenku od essence, ktorá je rovnako dobrá a tuším aj lacnejšia. :D

Reply
avatar
nina
AUTHOR
19. októbra 2011, 14:45 delete

ja mám presne túto.. už asi 4 roky (samozrejme, že nie tú istú lícenku :D).. milujem ten odtieň.. myslím, že by sa mi veľmi ťažko hľadala náhrada, ak by to prestali vyrábať

Reply
avatar
Vale ♥
AUTHOR
19. októbra 2011, 22:32 delete

This is such a cute color, love this light shade of pink =) I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it we might follow each other ! Kisses

Fashion and Cookies
My Twitter

Reply
avatar
21. októbra 2011, 17:46 delete

Veruška - áno klieštiky používam stále - je to skvelá vec. Používam ich pred dávaním špirály, priložím napočítam do 15 - 20 a následne nanesiem špirálu :)

Reply
avatar