utorok 18. októbra 2011

Miss sporty

Prednedávnom som si potrebovala kúpiť novú lícenku a nechcela som aby to bolo niečo drahé tak som sa rozhodla popozerať po drogériách. Hľadala som nejakú s odtieňom do ružova a po dlhom skúšaní mi ako jediná vyhovujúca ( nie príliš ružová) prišla lícenka z Miss Sporty - odtieň 02 Rose. Má príjemnú ružovú farbu, ktorá nie je ani príliš silná ani slabá. Nie je lesklá, takže sa nemusíte báť trblietok. Som s ňou celkom spokojná, myslím, že za tú cenu 2,8 eura sa celkom oplatila.
A čo vy? Poznáte ju? Máte nejaké výrobky Miss Sporty?


17 komentárov:

  1. aj ja hladam nejaku licenku do ruzova, skusim sa inspirovat tebou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám jednu od Avonu, a som s ňou v podstate spokojná...:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skusala som ju, ma ju sestra, na moj vkus je taka dost "kriedova", ale za tu cenu sa to da :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Túto som už raz mala, bola celkom fajn ale teraz som ju nahradila odtieňom Cinnamon :)
    Ešte som sa ťa chcela tak pomimo spýtať, videla som na tvojom blogu už dávnejšie niečo o elektrických klieštikoch na mihalnice a dávaš si ich pred alebo po nanesení špirály pre lepší efekt? Vďaka za odpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja jsem mela rasenku a byla docela obstojna akorat se hrozne vychle zkazila v ty tube a vyschla

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tiež som nad ňou premýšľala, ale napokon som si vzala lícenku od Catrice, avšak tá nie je takáto ružová, ale skôr oranžová :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já tvářenky moc nepoužívám, mám stále jednu od Manhattanu a jsem s ní spokojená. Tohle je hezký odstín, akorát já Miss Sporty moc nemusím - měla jsem od ní pár věcí a z ničeho jsem nijak zvlášť unešená nebyla... Radši E.L.F Studio nebo Minerals a cena je skoro stejná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mám ji taky, nejvíce jsem spokojená s tou barvou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tvářenky nepoužívám, ale možná porozmýším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja ju mám rada, mám ju len v inom odtieni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. presne túto istú mám aj ja. A je fakt super. Akurát odtieň, trošičku trblietok, ale fakt jemne a vydrží. no paráda...za takú cenu!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jeeej túto mám aj ja! a je fakt super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Od Miss Sporty mám hlavne laky na nechty, a mala som riasenku, s tymi som spokojna. Akurat makeupy maju hrozne, takze ruky prec! :)

    http://avalionia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Presne túto som používala dlhčí čas aj ja, bola som s nou fakt spokojná ale potom som sa zachovala dosť svinsky a prešla som na lícenku od essence, ktorá je rovnako dobrá a tuším aj lacnejšia. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ja mám presne túto.. už asi 4 roky (samozrejme, že nie tú istú lícenku :D).. milujem ten odtieň.. myslím, že by sa mi veľmi ťažko hľadala náhrada, ak by to prestali vyrábať

    OdpovedaťOdstrániť
  16. This is such a cute color, love this light shade of pink =) I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it we might follow each other ! Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Veruška - áno klieštiky používam stále - je to skvelá vec. Používam ich pred dávaním špirály, priložím napočítam do 15 - 20 a následne nanesiem špirálu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne