Balea ,,Ultra sensitive"

Keďže som postrehla, že sa Vám príspevky o tom čo nekupovať celkom páčia:) Rozhodla som sa v tejto téme pokračovať nakoľko ma minimálne dosť nahneval tento odličovač. Ide o odličovač make-upu na citlivú pokožku, značka Balea cena okolo dvoch eur. Výsledok? Hrôza. Neviem, na kom to testovali ale stavím sa, že nie na ľuďoch s citlivou pokožkou. Mne osobne sa po ňom urobili na tvári čudné fľaky, a bola som naozaj rada, keď za dva dni zmizli. Skúšala som si sním odličovať aj oči a to peklo hádam nebudem ani opisovať. Alebo nie, budem, aby ste neurobili tú chybu ako ja. Oči ma začali neskutočne páliť, na pár minút sa mi kompletne zahmlelo pred očami a po vypláchnutí vodou som ich mala celý večer tak červené, že medzi mnou a Angorákom by nebol moc veľký rozdiel.
Čiže citlivá pleť- nie! resp. môj skromný názor je, že žiadna pleť si nezaslúži trpieť ním..
A čo Vy? Poznáte ho?
Previous
Next Post »

8 komentárov

Pre písanie komentárov
14. februára 2012, 11:19 delete

Dovolím si nesouhlasit. Už tři roky na pleť nepoužívám nic jiného, tohle mléko mi moc pomohlo na mou citlivou pleť a nedělají se mi po něm pupínky. Make-up odstraní výborně. Na oči vůbec není určené, takže se nedivím, že oči štípaly.

Reply
avatar
nina
AUTHOR
14. februára 2012, 11:54 delete

ono je to všetko individuálne. možno si alergická na niektorú zložku :) ale aj tak vďaka za recenziu :)

Reply
avatar
Veronika
AUTHOR
14. februára 2012, 13:19 delete

Pěkná recenze. Baleu mám ráda, ale k odličovačům jsem skeptická. Chtěla jsem vyzkoušet ten růžový v tubě, ale nevím nevím. Na jednom blogu jsem četla negativní recenzi, na dalším zase pozitivní. Zatím zůstávám věrná osvědčenému od Yves Rocher a micelárce od Vichy.

Reply
avatar
Ava
AUTHOR
14. februára 2012, 16:43 delete

Poznám a som s ním stokrát spokojná. Kazdemu vyhovuje nieco ine :)

Reply
avatar
14. februára 2012, 16:56 delete

díky za recenzi:)....také jsem slyšela na tento produkt spíše pozitiva...ale každému samozřejmě vyhovuje něco jiného...M*

Reply
avatar
Luc
AUTHOR
15. februára 2012, 15:59 delete

radšej tiež micelárnu vodu od biodermy ako experimenty :-/ ..... ps: v DM som videla essence lesky stay with me či ako sa volajú za euro.. to len taký tip :) ... plus catrice zlacnilo viacero vecí, resp. odtieňov o polovicu

Reply
avatar
16. februára 2012, 10:01 delete

Luc -pravda veliká, už by som mala veru prestať stými experimentmi:) Načo je to dobré :)) A ďakujem za tip:) nakúpené, čoskoro zrecenzujem:)

Reply
avatar