Essence Smokey eyes 11 Night clubbing

Pred dvoma týždňami som si zohnala túto Essence paletku ( ktorú som už raz mala ale záhadne zmizla:(( určenú na smokey eyes. Síce mám doma tieňov na smokey eyes habadej bola som v dobrej nálade tak som si povedala, že im dám ešte jednu šancu. Skladajú sa z jednej tmavo-šedej a jednej striebornej, ktoré sú stredne pigmentované, lesklé a s trblietkami. Pre začiatočníčky je vzadu nakresledný prehladný návod na aplikáciu. Maľuje sa snimi celkom fajn, aj keď dosť pri maľovaní opadávajú. Nie som si istá, či sú ešte v bežnom sortimente, lebo ja som ich kúpila v zľave.
Dnes výnimočne aj s fotkou aby ste si názor na ne mohli urobiť sami:) Páčia sa Vám?






Previous
Next Post »

8 komentárov

Pre písanie komentárov
2. marca 2012, 20:58 delete

Tyhle stíny mám taky myslím si, že se celkem povedli :)

Reply
avatar
Pája
AUTHOR
2. marca 2012, 21:25 delete

palec hore :-) líbí

Reply
avatar
Beth Hisemova
AUTHOR
2. marca 2012, 21:55 delete

paletka vyzerá dobre, len mne sa dymové líčenie nikdy, ale nikdy nevydarí :D

Reply
avatar
Veronika
AUTHOR
2. marca 2012, 22:14 delete

Vypadá dobře, ale myslím, že mně by slušely smokey eyes pouze do hněda. :) Každopádně na tobě vypadají pěkně a přimlouvám se za víc fotek s ukázkou líčení na tobě. :)

Reply
avatar
Simone
AUTHOR
2. marca 2012, 22:27 delete

vyzerajú vážne dobre :)

Reply
avatar
Buttercupie
AUTHOR
6. marca 2012, 23:17 delete

vypadají dost mdle... ty stříbrné jsou pěkně pigmentované, ale ty šedé jsou takové nijaké... ale možná to bude i tím že je to focené asi bleskem. :) Essence stíny totiž jinak mám moc ráda. :) Zvláště odstín Blockbuster, Chill out a Metropolitan. :) Navíc za lidovou cenu vydrží dloůho.

Reply
avatar
9. marca 2012, 22:55 delete

Buttercupie - áno fotené bleskom :) Môj foťák to nie je veru nič megalomanské:)

Reply
avatar