Najlepším odličovačom očí sa stáva...?

 Keď som sa Vás ešte dávnejšie pýtala, čo je podľa Vás top výrobok od Ryoru všetci ste sa viac menej zhodli na tom, že je to ich očný odličovač. Bola som sa na neho pozrieť aj v drogéri a vyzeral naozaj fajn. Na Vaše tipy som si ho objednala z Ryor e-shopu ( http://www.aryor.sk/main.php?stranka=home ),lebo kým som sa reálne odhodlala v Tete ho vypredali. Dlhšiu dobu som ho mala položený doma poličke, lebo z testovania očných produktov mám totiž vždy trochu strach ako na ne zareagujú moje oči. Prednedávnom som sa však bola kúpať a použila som vodeodolnú špirálu s ktorou zvykne mať moja terajšia odličovacia voda celkom problém. Ryor odličovacia emulzia je podľa popisu určená aj na vodeodolnú špirálu,tak som si povedala, že za vyskúšanie nič nedám.

 Emulzia je dvojfázová, čiže je dobré ju predpoužitím pretrepať. Následne aplikujete na vatový tampon a odličovanie sa môže začať. Musím Vám povedať, že jej stačí na použitie pomerne málo. Ja som bola zvyknutá dávať si na tampon odličovacej vody viac, ale s touto vodou to naozaj netreba. Po premiešaní dvoch zložiek je emulzia trochu mastná, ale menej ako ste zvyknuté u iných odličovačov. Odličuje sa s ňou absolútne úžasne! Bola som neuveriteľne prekvapená, ako skvele odličuje vodeodolnú riasenku! Následne ju skúšala aj moja mamina a tiež s ňou bola veľmi spokojná. Ona akoby sa nikdy nevedela poriadne odlíčiť a na uteráku jej ostávajú po osprchovaní niekedy čierne flaky od špirály, tak teraz tam nemala vôbec žiadne!
Naozaj kúpiť si odličovaciu emulziu Ryor bol jeden z najlepších tipov aké ste mi kedy dali a ja Vám veľmi ďakujem! Naozaj odporúčam minimálne teraz na leto, lebo to ako sa tento odličovač popasoval s vodeodolnou špirálou je úplne na neuverenie! Určite sa na neho choďťe mrknúť či už do Tety, alebo na net (
   http://www.ryor.cz/sk/uvod/ ) .

A čo Vy? Používate Ryor výrobky? Ide Vám odlíčiť vodeodolná riasenka ľahko?

Previous
Next Post »

6 komentárov

Pre písanie komentárov
Madalena
AUTHOR
26. júna 2012, 7:31 delete

Používám tento asi dva roky a měnit nebudu :) Se vším souhlasím ;)

Reply
avatar
26. júna 2012, 8:08 delete

vďaka za tip a super recenziu ;) nejake vyrobky ryor sme uz vyskusali a osvedcili sa nam tak dufame ze ani tento nesklame ;)

Reply
avatar
26. júna 2012, 12:57 delete

Ďakujem za tip asi si ho aj ja zaobstarám, chcem sa spýtať akú vodeodolnú riasenku by si mi odporučila ide leto a neviem si najeko kúpiť nejakú dobrú.vďaka za radu :-)

Reply
avatar
Take it easy
AUTHOR
27. júna 2012, 16:57 delete

Ryor používám docela často, znám se totiž s paní která firmu vlastní :-) miluji jejich aknestop přípravky, vyléčí opravdu všechno :-D

Reply
avatar
28. júna 2012, 10:45 delete

Attention please! Giveaway is still actual! http://she-is-the-1.blogspot.com/2012/06/giveaway-i.html

Reply
avatar
Barika
AUTHOR
16. júla 2012, 12:15 delete

Souhlasím, mám ho doma a i když jsem ze začátku byla trochu rozpačitá z té olejové báze a celkového mastného dojmu, odličovací síla to bohatě vyváží a teď si ho nemohu vynachválit :)

http://barika-myextraordinarylife.blogspot.com/

Reply
avatar