Bronzér





Už dávnejšie som mala možnosť vyskúšať Barry M bronzér v odtieni Natural Dazzle. Po pomerne dlhom skúšaní som sa rozhodla napísať Vám môj názor. Čo sa bronzerov týka nie som v nich nejaký extra znalec, nakoľko som pomerne bledá, takže zvýrazňovať nejako extrémne moje telo do bronzova nemusím. Dlho som rozmýšlala ako naložím aj s týmto bronzerom nakoľko mi podľa odtieňa prišiel pomerne tmavý a nechcela som vyzerať akoby som mala desať rokov a nevedela sa maľovať. Po predošlej skúsenosti zo značkou Barry M však už viem, že aj keď niečo vo flaštičke vyzerá tmavo v skutočnosti to také nie je. To bol prípad aj tohto bronzéru pri ktorom keď sa popasujete s aplikáciou bude už všetko OK.
Bronzér je veľmi príjemne namletý a preto keď si naozaj malé množstvo nasypete na ruku úplne Vám bude stačiť na použitie. Ja osobne som ho použila namiesto líčok a prišiel mi veľmi vhod. Aplikácia je ako som už spomínala : nasypete si na ruku - poťukáte štetcom a nanesiete na líčka. Voila! Je to naozaj veľmi jednoduché. Farba natural dazzle je veľmi pekná, vhodná aj pre bledule - stačí naniesť málo.Na druhú stranu vrstvením zase viete docieliť aj tmavší efekt, ale mne jedna vrstva stačila.
Po dovolenke som ho začala používať aj ako bronzér na tvár a tvár pôsobí naozaj krásne, bronzér má v sebe totiž veľmi príjemné odlesky, čo je naozaj krásne.
A čo Vy? Používate bronzery? Ak áno, ktoré značky?4
Ak Vás tento zaujal nájdete ho tu: http://www.barrym.sk/bronzery/46-praskovy-bronzer.html
Previous
Next Post »

2 komentárov

Pre písanie komentárov
Veronika
AUTHOR
30. júla 2012, 8:45 delete

Má pěknou barvu. :)
Já mám dva bronzery - jeden od Sephory a ten po smíchání všech barev má krásný odstín, pak mám ještě jeden od ELFu, ale ten používám jako rozjasňovač, je celkem světlý, trochu práší, ale rozjasní pěkně pleť.

Reply
avatar