DM akcia!

 Práve prebieha super akcia v DM - za 70 bodov si môžete v DM vytlačiť kupon na túto taštičku so vzorkami. Ja som sa veľmi potešila, nakoľko mám momentálne na účte cez 600 bodov a ich zľavové knižky ma častokrát moc nepotešia, tak toto mi prišlo ako fajn minutie bodov. Teta na pokladni mi povedala, že všetky taštičky sú rovnaké, čo však nie je pravda, nakoľko kamarátka mala v balíčku špirálu a ja som mala lak na nechty. Moja taštička obsahovala:
-vzorku Fa sprchového gélu
-vzorku Balea sprchového gélu
-vzorku Olay denného krému
-vzorku Sensodyne pasty
-krásny Catrice lak na nechty
-balzam na pery Essence




Ja som sa osobne balíčku veľmi potešila a dúfam, že DM bude robiť častejšie takéto akcie. Akcia platí len do vypredania zásob, tak ak Vás to zaujalo radšej sa poponáhľajte!

Páči sa Vám? Máte ju aj Vy? Čo ste v nej mali?

Previous
Next Post »

18 komentárov

Pre písanie komentárov
Tonkiss
AUTHOR
16. augusta 2012, 8:09 delete

noo určite si pre ňu pojdem, len neviem kedy budem mať cestu do najbližšej dmky :( dúfam že sa nevypredajú tak skoro v poprade.........

Reply
avatar
16. augusta 2012, 9:11 delete

Držím palce aby si ťa nejaka počkala:)

Reply
avatar
Veronika
AUTHOR
16. augusta 2012, 9:47 delete

Tak to se do DM asi zajdu podívat. Díky za info! :)

Reply
avatar
16. augusta 2012, 10:09 delete

Zial, ja ju nestihnem, na SK sa vraciam az v oktobri :-/. Tasticka vyzera fajn, taky maly prakticky balicek na cesty - aj ked je pravda, ze viac by som sa potesila maskare ako laku (navyse tie z rady Nude od Catrice nemozem zniest). Aky typ maskary to bol? :-)

Reply
avatar
16. augusta 2012, 10:23 delete

Tak to asi utekam do DM-ky poobede! To pri pokladni ju mam vypytat? a nevadi ked si nic nekupim? len rovno po tasticku pridem? Vyzera to ako dobry napad, fakt by mohli castejsie nieco take ponuknut:)

Reply
avatar
16. augusta 2012, 10:31 delete

netuším :) zabudla som sa kamarátky opýtať :D automaticky som si myslela, že Catrice, ale teraz ma napadlo, že kľudne mohla byť aj nejaké iná :DD ale zistím, zavolám jej :D

Reply
avatar
16. augusta 2012, 10:50 delete

Vytlačíš si na tom ich pultíku (terminál, kde sa tlačia aj tie ich zľavové knižky) v sekcii aktivity (myslím) kupon za 70 bodov na taštičku. S ním pôjdeš k pokladni dáš ho tetuške:) ona ti dá taštičku a už sa budeš len tešiť:) Nič nedoplácaš len si vytlačíš kupon :)

Reply
avatar
Domček
AUTHOR
16. augusta 2012, 11:51 delete

ja som mala presne túto istú, hlavne ten lak ma potešil :D

Reply
avatar
Lilliana
AUTHOR
16. augusta 2012, 12:35 delete Tento komentár bol odstránený autorom.
avatar
Lilliana
AUTHOR
16. augusta 2012, 12:40 delete

Ja som si zaobstarala tiež, ale lak som tam nemala :( namiesto toho som tam mala ďalší mini sprcháč :(

http://lillianasworld.blogspot.sk/

Reply
avatar
Lilliana
AUTHOR
16. augusta 2012, 12:41 delete

PS: a v ktorej dmke si si balik vyberala? :)

Reply
avatar
16. augusta 2012, 13:13 delete

No úprimne ti poviem, dva sprcháče by ma nepotešili :((
Na Obchodnej ulici v BA :)

Reply
avatar
16. augusta 2012, 13:14 delete

aj mňa, využijem na štátnice o dva týždne:)

Reply
avatar
kikisska
AUTHOR
17. augusta 2012, 14:22 delete

myslíš že tahle dm akce je i v české republice nebo jenom u vás na slovensku?

Reply
avatar
Sima
AUTHOR
17. augusta 2012, 21:22 delete

Farba laku na nechty je naozaj zaujímavá. Asi si pôjdem pre tento balíček aj ja.. :-)

Reply
avatar
Lilliana
AUTHOR
17. augusta 2012, 23:54 delete

no, tak to som prave sla do tej zlej, lebo normalne chodievam tiez na obchodnu :(

Reply
avatar
Lilliana
AUTHOR
17. augusta 2012, 23:54 delete

tusim len na slovensku :) ale na ceskej dm stranke urcite bude info :)

Reply
avatar
Swea Wialt
AUTHOR
20. augusta 2012, 13:45 delete

Já chodím nakupovat jen do DM drogerie, většinou teda laky, no :D. Ale ráda bych si si tam rovnou vyřídila i tu DM kartičku, ovšem nevím, jak se to dělá. Poradíš mi prosím? Budu muset platit něco? A za kolik mi „naběhne" jeden bod? Děkuji moc za odpověďi :)!

PS. Už dlouho o té kartičce rozmýšlím, ale jak jsem viděla tu taštičku, co jsi získala, tak bylo jasno, že si to musím vyřídit! :D

Reply
avatar