Žltý krásavec!



Essence výpredaje už skončili, ale väčšina nepredaných výrobkov aj tak ostala v DM, preto som sa rozhodla urobiť tento príspevok, aby ste vedeli, kedˇ niekde tento krásny lak nájdete, že stojí za to. Má názov 95 Wanna be your sunshine a je to naozaj veľmi pekný žltý lak s mini mikro trblietkami. Keď som si ho kupovala, bola som v tom, že je skôr taký matnejší, a až doma som zistila, že má v sebe trblietky. Na kúzle mu to neubralo práve naopak - veď zmatniť sa dá hocikedy. Je to naozaj krásna farba, vyvolávajúca dobrú náladu.
Na fotkách mám dve vrstvy a z Better than gel nails top coatom vydrží bez akýchkoľvek problémov týždeň. Odlakovanie je trochu otravnejšie, ale zase nie je to žiadna tragédia.
Mne sa veľmi páči a Vám?
Previous
Next Post »

11 komentárov

Pre písanie komentárov
Dia
AUTHOR
28. augusta 2012, 14:11 delete

lak vypadá na nehtech moc krásně, teda jako chtěla bych ho taky, ale bojím se, že by mi ta barva neslušela! :-o ..nikdy mi totiž žlutá nesedla.

Reply
avatar
Barika
AUTHOR
28. augusta 2012, 15:43 delete

Zrovna ho mám na nehtech - resp. kombinaci s pastelově korálovým (jsem v práci a za Boha si nemůžu vybavit odstín :D) - žlutý mám na palcích a prsteníčcích a je to parádní letní kombinace :)

Reply
avatar
28. augusta 2012, 18:50 delete

Je to skvely odtien, tiez ho mam strasne rada, raz sa mi ho podarilo ukoristit a odvtedy som ho v nasich DM nevidela! Permanentne vypredany...:-)

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
28. augusta 2012, 21:26 delete

Je krasny :) Pripomina mi leto, tie horuce dni, ked sa chystas k vode alebo sa len tak niekde vyvaluješ a uzivas si ten pocit. Nuz, teraz si spomeniem, ze leto je takmer na konci a v duchu dufam, ze nas caka pekne babie leto ;)

Reply
avatar
Sima
AUTHOR
28. augusta 2012, 22:43 delete

Tá farbička sa mi veľmi páči. Minule som hľadala nejaký žltý lak, a tento som v DM-ke u nás nevidela. Škoda, lebo je neskutočne krásny.. :-)

Reply
avatar
Tess Ka
AUTHOR
29. augusta 2012, 19:52 delete

wow, ten je parádní!
mám doma taky žlutý,ale tmavší, tento je hezčí))

http://surprising-bitch.blogspot.cz/

Reply
avatar
xoxopatty
AUTHOR
31. augusta 2012, 20:04 delete

Tak to je krásny odtien , strašne sa mi páči na leto žltý lak, škoda že už leto končii...:(

Reply
avatar
Lexie
AUTHOR
1. septembra 2012, 21:39 delete

Je krásny. Žltú farbu rada nemám, ale tento lak vyzerá veľmi pekne aj na nechtoch. Ináč musím ti pochváliť blog, je skvelý, a aj pomôže vybrať nejaký produkt. :) Vďaka.

Reply
avatar
Adrienne
AUTHOR
27. októbra 2012, 12:38 delete

Ahoj!

Nechcem netaktne spamovať, ale s kamarátkou robíme malý prieskum o lakovaní nechtov, pretože uvažujeme o otvorení e-shopu s lakmi a boli by sme vďačné aj za Tvoj názor. Tak ak máš chvíľku času, náš krátky dotazník nájdeš tu:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?pli=1&formkey=dFl6UG5zdDBfSS0yQXFHLVh3dkJqSEE6MQ#gid=0

Veľmi pekne ďakujeme! :)
Dada & Barborka

Reply
avatar
Michaela
AUTHOR
9. januára 2013, 19:17 delete

Milujem zlty a tento mam na svojom zozname co si kupit na leto ;)uz sa tesim ked ho vybalím na nejakej plázi ;)

Reply
avatar
Michaela
AUTHOR
9. januára 2013, 19:18 delete

Milujem zlty a tento mam na svojom zozname co si kupit na leto ;)uz sa tesim ked ho vybalím na nejakej plázi ;)

Reply
avatar