Agatha Ruiz de la Prada


Poznáte značku Agatha Ruiz de la Prada? Ja som ju veru do minulého roka vôbec nepoznala, ale pri míňaní posledných dovolenkových peniazov na letisku som si kúpila tento skvelý balzam/lesk na pery. Keďže som si všimla, že tieto výrobky začali predávať aj u nás a nielen na letisku rozhodla som sa napísať o tomto skvelom lesku príspevok.
Pre mňa pomerne neznáma značka Agatha Ruiz de la Prada sa vyznačuje naozaj krásnymi baleniami a ešte krajšími vôňami. Keďže som dané výrobky predtým nepoznala vyberala som čisto len podľa obalu a až po otvorení som zistila, že som si vybrala lesk s čerešňovou príchuťou mňam mňam :) (inak píše sa to aj na obale ale..) Lesk/balzam mám už teda vyše roka a aj napriek častému používaniu z neho vôbec neubudlo. Aj keď na prvý pohľad vyzerá, že má super výraznú farbu opak je pravdou - Labello farbí 100x viac, tento balzam je v podstate bezfarebný. Zato tá vôňa je neprekonateľná - vážne by ste ho najradšej zjedli. Viem, že na výber je viac príchutí a cena je okolo 3-5 eur. 
Agatha Ruiz de la Prada je podľa toho čo som na internete zistila, asi pomerne zabehnutá značka ponúkajúca sortiment od oblečenia až po voňavky:) 






A čo Vy? Poznáte túto značku? Máte doma od nej niečo?
Previous
Next Post »

11 komentárov

Pre písanie komentárov
In your face!
AUTHOR
3. septembra 2012, 8:13 delete

Taky jsem tyhle balzámy viděla na letišti, ale říkala jsem si, že ty v kelímku jsou nehygienické, takže do něj nepůjdu...a teď mě to trochu mrzí, když říkáš, že je skvělý ;)

Reply
avatar
Katze
AUTHOR
3. septembra 2012, 8:25 delete

ja som ho mala tiez (a tiez som ho kupovala kvoli obalu) a je skvely, len by som mu vytkla to balenie - tazko sa to otvara a ja som ho dokonca ani nevypouzivala, lebo sa mi ten "dekel" tak zasekol, ze ani kliestami to neslo otvorit :( ale ta vona, mnam..

Reply
avatar
Simone
AUTHOR
3. septembra 2012, 9:24 delete

milujem tento balzam na pery! Kúpila som si ho tiež na letisku a ľutujem, že len jeden! Mám príchuť kiwi a taktiež krásne vonia a spĺňa všetky moje podmienky pre dobrý balzam. Určite si kúpim ešte nejaký!

Reply
avatar
xoxopatty
AUTHOR
3. septembra 2012, 12:01 delete

Tak tuto značku som doteraz nepoznala, ale ten balzam vyzera skvele aj obal je krásny :))

Reply
avatar
Teruška29
AUTHOR
3. septembra 2012, 13:52 delete

Mám od ni balzám na rty :) Podobný jako ty. Mám ho snad už 5 let. Skoro vůbec neubývá a to ho používám docela často :)

Reply
avatar
3. septembra 2012, 17:58 delete

no to balenie je veru nevýhodné :( ja ho mám v robote, čiže tam zas až tak špinavé ruky nemám, ale vonku by mi to prekážalo :)

Reply
avatar
3. septembra 2012, 17:58 delete

a to už vôbec nešiel otvoriť?:(( ooo to aká škoda :((

Reply
avatar
3. septembra 2012, 17:59 delete

kiwi? wow to bol zelený? mňam mňam :)

Reply
avatar
3. septembra 2012, 17:59 delete

súhlasím, vôbec sa nemíňajú :)

Reply
avatar
3. septembra 2012, 21:43 delete

jojo, tyhlety balzamy jsem si vzdycky kupovala ve spanelsku, nadherne mi vonej, jak rikas:) chtela bych, aby se daly normalne sehnat..

Reply
avatar
trb
AUTHOR
5. septembra 2012, 10:32 delete

kdysi jsem taky měla, asi tropický nebo papayový nebo tak nějak. nepřišel mi ničím výjimečný a většinou nešel moc otevřít. až nakonec nešel otevřít vůbec, asi týden jsme se snažili celá rodina, tak jsem ho vyhodila.

Reply
avatar