utorok 25. septembra 2012

Lanvin Marry me




 Pred niekoľkými týždňami som spomínala, že som si opäť objednala nový parfém, z ktorého som absolútne nadšená a dovolím si tvrdiť, že v sa v momente stal bez zaváhania jednej sekundy tým najlepším čo momentálne doma mám. Predčil dokonca moju zbožňovanú Chloé. Tohtoročným víťazom sa stáva Lanvin Marry me.
Ako som už viackrát spomínala priateľ ma zhruba pred pol rokom požiadal o ruku, a zhruba čosi predtým som začala vnímať po meste reklamy na túto voňavku. Aj keď som ju nedostala s prstienkom ani vlastne nijako s mojím zasnúbením nesúvisí, akosi sa mi s tou udalosťou podvedome stále spája a Marry me, mi bola sympatická ešte skôr ako som ju vlastne stihla ovoňať. Viete rozcitlivenú čerstvo zasnúbenú dušu dostane asi hocijaký prejav takéhoto aktu. Každopádne čudné asi bude, že aj keď mi parfum popravde učaroval, a reklamy sa mi veľmi páčili nijako ma vlastne nelákalo ho ísť ovoňať, lebo som mala o Lanvinoch predstavu jemných voňaviek. Paradoxne ma do ovoňania dotlačil snúbenec, lebo sa mu páčil názov voňavky. Po vyskúšaní som ostala veľmi milo prekvapená, lebo moja predstava bola úplne opačná k reálnemu stavu. Určite si Marry me nepredstavujte ako nejaký jemný slabý ovocný parfum. Je síce pravda, že ovocné tony je veľmi cítiť ale pomerne silno. Mne tá vôňa neskutočne vonia, vydrží naozaj celý deň a špecifickosť danej vône jej podľa mňa dovoľuje nosiť ju v lete ako aj zime. Pre tie z Vás, ktoré zaujíma zloženie tak v základe je céder, pižmo a ambra, a k ostatným zložkám patrí magnólia, ruža a broskyňa.
Flakón je celkom jednoduchý akoby v tvare mašle, a okolo ,,hrdla“ flakónu je cyklámenovo – fialová mašlička. Ja som si kúpila tester (lebo bol lacnejší) a potešilo ma, že rozdiel bol len v krabičke, vrchnáčik voňavka mala.
Každopádne som veľmi spokojná, je to neokukaná silná vôňa, ktorá sa nepodobá na nič čo by som poznala. Okrem toho, že naozaj dlho vydrží má aj super cenu, čiže sa nemusím báť, že keď ju miniem, budem si na novú šetriť štvrť roka ako to bolo s Chloé. Na záver by som len napísala toľko, že niekedy je dobré zbaviť sa voňavkových predsudkov, a ovoňať aj také vône, o ktorých by ste nepovedali, že môžu byť naozaj podľa Vášho gusta.
A čo Vy? Máte nejakú vôňu s ktorou Vás spája nejaký silný zážitok?
Alebo nejaký parfum o ktorom  ste si mysleli, že nebude príliš dobrý ale potom Vás prekvapil? Veľmi sa teším na Vaše komentáre! 


11 komentárov:

  1. Tenhle parfém jsem taky mám :D K zásnubám jsem ho nedostala, ani zasnoubená nejsem... Ale to mi vůbec nevadí, protože ten parfém je super i bez těhle věcí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. K tomuhle parfémku si vždycky chodím čuchnout když jsem v parfumerii. Voní božsky. Vždycky říkám, že až dopatlám tu svoji zásobu toaletek a parfémů, že ho koupím. Už to říkám rok...:-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď ja som sa skoro pol roka len odhodlávala ho ísť ovoňať:)

      Odstrániť
  3. Juuj teraz strašne rozmyšlam po nom :) Vyzera užasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jazmín milujem a túto som si objednala naslepo len na základe recenzií, ale som nadšená a sklamaná zároveň. nadšená som z vône, ktorú totálne milujem a je zatiaľ NAJ zo všetkých lanvinov, sklamaná som, lebo som si objednala iba 30 ml verziu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som tento kupila maminke, obcas jej ho kradnem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nepoznám, ale vybehnem do parfumérky vyskúšať ;) Teším sa, som zvedavá, aká bude!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Toto je fakt neskutočne nádherná vôňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. lanvin je pecka.. mám od něj ráda i vůně :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne