Pre suché a lenivé :)

 Toto je ako objav storočia :) aspoň pre mňa keďže spadám do kategorie môjho nadpisu - suchá a lenivá :) Myslím to tak, že určite nepatrím k ľuďom, ktorý sa nepotrebujú krémovať ako je mesiac dlhý. Krémujem sa každý druhý no nech je to každý tretí deň. Viac ako tri dni určite nevydržím a určite Vám nemusím vysvetľovať, že keď idem spať nad ránom som celá horlivá na desať minútové natieranie.. Nie niesom. A preto som neskutočne rada, že som objavila Ryor výrobok Ryamar čo je sprchová pena s telovým mliekom a amaratovým olejom. Aká mňamka :)
 Keďˇsa pozriete na obal vyzerá síce pomerne zvláštne, ale účinok stojí za bližšie vzhliadnutie. Mne pripomína balenie a dávkovanie trochu penu na holenie, ale princíp je taký, že zatrasiete výrobkom, aby sa Vám premiešal pumpnete a voilá! Máte na ruke penu.S ňou sa jednoducho umyjete a keďže výrobok obsahuje amaratový olej budete sa cítit hydratovane a akoby nakrémovane. Nie je to taký silný naolejovaný pocit, je to vyslovene akoby ste sa ńatreli trochou krému a už sa to vstrebalo. Pena je vhodná aj pre citlivú pokožku.

Mne sa tento výrobok veľmi páči už len z toho dôvodu, že sa mi naozaj najmä v zime nechce každý druhý deň krémovať. Toto je strašne pohodlné, proste sa normálne umyjete a ste hydratované. Kúpite klasicky v obchodoch, kde predávajú Ryor ( Teta, http://www.ryor.cz/sk/shop/ ).

A čo Vy? pozdáva sa Vám to? Ako často sa krémujete? Máte niečo podobné? Alebo videli ste niečo podobné ?:)
Previous
Next Post »

12 komentárov

Pre písanie komentárov
Just for fun
AUTHOR
31. októbra 2012, 7:18 delete

Mam strasne suchu pokozku, vobec nepouzivam sprchace, ale rastlinne mydlo, nie je take agresivne. Kazdopadne ten od ryoru vyzera velmi zaujimavo ;)

Reply
avatar
tuttobene
AUTHOR
31. októbra 2012, 8:01 delete

Pozdává :) Hlavně na zimu. Od jara do podzimu se natírám jen výjmečně, ale v zimě mám suchou pokožku, hlavně na nohou. Díky ta tip!

Reply
avatar
bastelstunde
AUTHOR
31. októbra 2012, 9:01 delete

Tú vôňu si moc predstaviť neviem, ale keď vravíš mňamka tak ti verím :) musím sa po nich poobzerať. vďaka.

Reply
avatar
Veronika
AUTHOR
31. októbra 2012, 9:32 delete

Já jsem zvyklá se krémovat každý den. Jediné, po čem jsem se krémovat nemusela, byl sprchový olej Nivea. Tohle zní ale dobře. :)
Pěkná recenze!

Reply
avatar
Ew*Edens
AUTHOR
31. októbra 2012, 16:14 delete

už aj takéto niečo je? :O
vyzerá dobre

Reply
avatar
Vanesa
AUTHOR
31. októbra 2012, 17:13 delete

Já mám občas "krémovací" mánii že se krémuji co pět minut a pak na to zase úplně kašlu :D

Reply
avatar
Honzina
AUTHOR
31. októbra 2012, 17:46 delete

S krémováním jsem na tom ještě hůř než ty:) Za což bych se měla stydět:) Ale tuhle zimu už konečně začnu!:)

Dneska mi přišel balíček z Giveaway a ten chilli-papričkový náramek je kouzelný!hned jsem se do něj zamilovala! Děkuji Ti:)

Reply
avatar
1. novembra 2012, 11:45 delete

Tak rýchlo? wow tak to sa teším!

Reply
avatar
1. novembra 2012, 11:46 delete

:)) tak takáto mánia mňa našťastie obchádza:))

Reply
avatar
1. novembra 2012, 11:46 delete

tak to ťa obdivujem:) už by som aj ja mala chytiť pevnejšiu vôľu :) a ďakujem :)

Reply
avatar
1. novembra 2012, 11:47 delete

som rada, že som priniesla niečo nové :)

Reply
avatar