utorok 20. mája 2014

Pochodujte s peknými nechtíkmi




Prv než sa pustím do recenzie nových lakov na nechty by som Vám rada pripomenula, že aj tento rok Avon organizuje pochod proti Rakovine prsníka, ktorý sa bude konať 7 júna 2014 od 13.00. Pochod začína pri nákupnom centre Eurovea. Vstupenky si môžete kúpiť či už na mieste alebo cez Vašu Avon Lady. Počas celého pochodu budú príjemnú atmosféru vytvárať rôzne skupiny a super moderátori. Ak máte 7 júna čas a chuť tak sa určite zastavte a podporíte tým super vec! 

Na pochod môžete vyraziť aj s krásne nalakovanými nechtíkmi k čomu Vám určite pomôžu aj nové Avon Gel Finish laky na nechty, ktoré nájdete v aktuálnych katalógoch v krásnych farbách a za super ceny! Ja som na testovanie dostala tieto štyri farby, ktoré Vám dnes predstavím. Laky majú dve základné vlastnosti o ktorých by ste mali vedieť- sú dlhotrvajúce a majú gélový finish- to znamená, že necht po uschnutí bude vyzerať ako keby bol gélový (v preklade krásne lesklý a upravený). Aby som sa neopakovala pri každom laku zhrniem ich základné vlastnosti tu. Laky majú výborné krytie a v podstate by stačila aj jedna vrstva. Ja si dávam dve, vtedy lak podľa mňa vyzerá úplne dokonalo. Laku majú príjemný široký aplikátor, ktorý naozaj uľahčuje nanášanie farby. Necht po nalakovaní vyzerá krásne lesklo naozaj sa vytvorí akoby gélový povrch. Čo sa týka výdrže lak mi vydržal pekne neporušený približne 3 dni.




Začnem jednoznačne mojím najobľúbenejším lakom a to Barely There. Ide o tú najkrajšiu nude farbu akú si viete predstaviť. Páčil sa mi tak, že som ho nanútila vyskúšať aj mamine a kamoške a aj keď sme mali všeky úplne odlišný typ rúk (farba pokožky, vek..) lak vyzeral skvelo na všetkých rukách. Je to prekrásna ako kapučínová nude farba, ktorú využívam najmä v tomto období keď chodím po pohovoroch a chcem aby ruky vyzerali slušne a upravene. Pravdepodobne si ho dám o pár týždňov aj na štátnice tak verím, že mi prinesie šťastie.



Ďalšie dva laky mi prišli skôr jesenné preto som Vám ich len nalakovala na papierik aby ste si vedeli urobiť lepšiu predstavu o farbe. Marine Blue je veľmi pekná tlmená modrá, ktorú si viem predstaviť na jeseň kedy dodá farbu sychravému počasiu. Farba pôsobí skôr matne, nemá v sebe žiadne trblietky.



Perfectly Plum je podľa mňa krásna zimná fialová, ktorej sa úprimne neviem dočkať. Na jar a v lete preferujem sýtejšie a potom pastelové farby a fialová sa mi vyslovene spája so zimou. Ale tá farba! Tá je naozaj prekrásna! Je to relatívne tmavá fialová s prekrásnymi trblietkami, ktoré krásne žiaria vo svetle!





Fabolous je pre mňa úplne farba tohto leta. Je to prekrásna sýto ružová, ktorá vyslovene bije do očí. Musím tu rovno napísať, že neviem prečo ale blogger mi akosi zmenil farbu fotiek a bohužiaľ s tým neviem nič urobiť a výsledná farba laku sa príliš nepodobá na tie, čo som tu dala. Farba je neskutočne sýta, cyklámenová a úplne podobná farbe tej veci na poslednom obrázku (netuším čo to je, ale po 15 minútach hľadania tej najbližšej ružovej som našla toto a to vážne vyzerá takmer identicky ako farba tohto laku).


Takže ak si objednáte Fabolous počítajte s tým, že bude vyzerať ako táto vec nižšie.
Avon laky pre mňa neboli žiadnym prekvapením. Nič iné ako kvalitné laky s krásnou farbou som neočakávala ale som šťastná ako blcha, že som objavila tú najkrajšiu nude farbu na svete a že som sa zásobila tou najžiarivejšou ružovou ako sa dá! Leto môže začať!

A čo Vy? Máte doma nejaký Avon lak? Aké laky na nechty nosíte? Aký máte práve teraz?

8 komentárov:

  1. Sama doma žádný lak z této řady nemám, ale Barely There je kouzelný! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj...ja mám práve teraz na nechtoch Fabolous a na prstenníčkoch Barely There...farby sú naozaj krásne....ja mám článok kde som odfotila všetky odtiene tak sa môžeš pozrieť:
    http://lifeismystyle.blogspot.sk/2014/05/laky-na-nechty-s-gelovym-efektom-avon.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neni dávno som mala doma katalóg od Avonu a ja som tieto laky prehliadla? Som dáka divná :D Ale tá ružová... tú chcem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mě se nejvíc íbí ten fialový a klidně bych ho nosila i teď =)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne