Letnejšie už asi nebude


Poznáte to, keď ovoniate niečo a poviete si mňam to je leto? Tak takto presne vonia mandarínkovo pomarančový peeling, ktorý momentálne hviezdi na poličkách v DM. Mám rada každý výrobok, ktorý mi leto predĺži a donesie mi trochu slnka do kúpeľne aj keď vonku chodím už v silonkách a lodičkách. Balea výroky sú v tomto podľa mňa úplne zázračné - za pár korún si viete pekne zlepšiť náladu a kúpiť si domov naozaj super veci. 
Peeling v drogérii určite neprehliadnete má krásnu zelenú farbu a na obale dominujú lákavo vyzerajúce pomaranče a mandarinky! Mňam tak by som si dala mandarínku- inak aj Vám tak chýbajú? Sila, že také letné ovocie a máme ho vždy len v zime :))


A teraz poďme k tým dvom najdôležitejším veciam: vôňa a samotný efekt peelingu. Ak by ste čakali sviežu citrusovú vôňu boli by ste sklamaní. Peeling vonia krásne sladko ako pomarančový koláčik. Vonia jemne vanilkovo s krásnymi tónmi pomaranča a mandarínky. Vôňa je skutočne na zjedenie! Peeling je stredno hrubý takže by som povedala, že je pre normálnu pokožku t.j. pre každého okrem citlivej pleti, pre ktorú by mohol byť predsa len možno trochu dráždivý.

Uznajte, už len tá farba vyzerá neskutočne lákavo!

A čo dodať na záver? Utekajte do DM kým sa tento pomarančový skvost vypredá, pretože by bola naozaj škoda prepásnuť ho!

A čo Vy? Aké ste mali leto? Čo poviete na kombináciu mandarínka pomaranč? Sledujete Balea limitky?
Previous
Next Post »

32 komentárov

Pre písanie komentárov
Naire S.
AUTHOR
26. augusta 2014, 8:59 delete

Mně přijde dost jemný, ale ráda se obrousím klidně 3x týdně, takže to není problém :) Bohužel nedávno mi tuba praskla nahoře ve sváru, takže při vymačkávání peeling leze i horem a to mě neskutečně štve :( Nejsem si vědoma, že bych s ním špatně zacházela, takže spíš nekvalitní obal. Ale zas za tu cenu se to přežít dá, stejně s ním nikam necestuji :) A souhlasím, ta vůně je božsky letní :)

Reply
avatar
Romča
AUTHOR
26. augusta 2014, 9:12 delete

Neviem prečo, ale vôňa mandariniek mi skôr evokuje vianoce. Ale samozrejme že si do dmky zájdem a čuchnem. Uvidím, možno si ho aj hodím do košíka :)

Reply
avatar
26. augusta 2014, 10:08 delete

Měla jsem od Baley peeling, nějaký s limetkou tuším, voněl krásně, ale na mě byl až moc drsný.

http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

Reply
avatar
26. augusta 2014, 10:20 delete

Také jsem po něm koukala ale mám doma ještě ten s jablkem a skořicí skoro celé balení a objednávala jsem si peeling z Avonu, takže jsem odolala :) . Jinak jak píše Romča :) mandarinky a pomeranče jsou pro mě vánoční, jen cítím mandarinku tak si venku představím sníh a vánoční atmosféru :) . Velmi pěkná recenze.

Reply
avatar
Klára
AUTHOR
26. augusta 2014, 12:01 delete

Miluji jejich peelingy ale ten předešlí byl o dost lepší tenhle je strašně jemný :-/ což je velká škoda těším se zas na nějaký jiný .. tenhle je zatím z těch všech co jsem měla nejhorší.
http://klarissaaddell.blogspot.cz/

Reply
avatar
Renda
AUTHOR
26. augusta 2014, 13:08 delete

Moc pěkná recenze, ta vůně musí být vážně skvělá :)

Reply
avatar
Kathleen
AUTHOR
26. augusta 2014, 15:24 delete

Balea limitky mám moc ráda :)
http://chickflickcherry.blogspot.cz

Reply
avatar
Biela Mačka
AUTHOR
26. augusta 2014, 15:44 delete

Jeden peeling od Baley som už mala. Nezaujal ma natoľko, aby som si kupovala ďalší.

www.kaviaren-u-macky.blogspot.sk

Reply
avatar
Anett
AUTHOR
26. augusta 2014, 15:49 delete

Od Balei som mala len malinový peeling na tvár a ten bol super, takže nabudúce určite vyskúšam aj nejaký na telo. :-)
The city of fashion

Reply
avatar
26. augusta 2014, 15:51 delete

Tento voní úžasne ja som mala mandarínkový sprcháč a voňal rovnako :)

Reply
avatar
26. augusta 2014, 17:34 delete

Krasna vona,ale za peeling ho nepovazujem,ciastocky su az prilis jemne. Ale je to laska na prve osiahnutie :-*

Reply
avatar
26. augusta 2014, 19:23 delete

Tu je úplne vidno ako sme všetci odlišný :) o pár komentárov vyššie niekto píše, že je moc hrubý pre teba je jemný :)

Reply
avatar
26. augusta 2014, 19:23 delete

jeej z toho je aj sprcháč? som si nevšimla, musím dohnať :)

Reply
avatar
26. augusta 2014, 19:24 delete

malinový peeling na tvár? woow ten som ako mohla prepásť! :(

Reply
avatar
26. augusta 2014, 19:30 delete

Nezavrhovala by som ich úplne :) predsa len každý je iný :)

Reply
avatar
Klára
AUTHOR
26. augusta 2014, 21:57 delete

Ano souhlasím .. taky mi připadá moc jemný používám ho spíš jako sprcháč na osvěžení .. protože to neudělá takovou práci jako by peeling měl.
http://klarissaaddell.blogspot.cz/

Reply
avatar
26. augusta 2014, 22:10 delete

Ono je to sprchový peeling takže podľa mňa to tak aj má byť :) nie som si istá,ale zdá sa mi, že v sortimente majú aj peeling v takom tégliku a ten bude asi ešte drsnejší :)

Reply
avatar
26. augusta 2014, 22:11 delete

Ja som mala okrem tohto len jeden (citrónový) takže nemám s čím moc porovnávať ale oba sú za mňa super :)

Reply
avatar
26. augusta 2014, 22:12 delete

Moc ďakujem za krásny komentár :) ja sa snažím ešte Vianoce vytesňovať stačí, že zachvíľu s nimi začnú nákupné centrá :/

Reply
avatar
26. augusta 2014, 22:12 delete

Tento má rovnakú konzistenciu, takže asi by ti bol drsný tiež :(

Reply
avatar
26. augusta 2014, 22:12 delete

toto sú skôr také koláčikové mandarínky :) určite zbehni ovoňať :)

Reply
avatar
26. augusta 2014, 22:13 delete

Mne sa presne toto stalo pred pár týždňami s iným peelingom a tiež ma to strašne naštvalo..dúfam, že mi neuschne :(

Reply
avatar
Lucie
AUTHOR
27. augusta 2014, 18:52 delete

Balea limitky mám moc ráda a snad si i tento peeling stihnu včas pořídit. vypadá vážně lákavě :)

http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/omamena-fifty-shades.html

Reply
avatar
Klára
AUTHOR
27. augusta 2014, 19:39 delete

Tak to nevím kupuji vždy tyhle v tubě a tenhle je z nich opravdu nejjemnější :-( což je fakt škoda ta vůně je super.

Reply
avatar
27. augusta 2014, 19:49 delete

To je na tom prave to pekne. Keby sme sa vsetci zhodli,o com by boli diskusie :-D :-D

Reply
avatar
27. augusta 2014, 23:15 delete

Výborná recenzia, no nekúp to potom. :-) Lenže ja v poslednom čase mám čoraz menej v láske DM drogériu. Chýbajú mi tam nejaké produkty, a preto som začala viac chodiť do tých drogeriek, ktoré už poznám od mala. Majú tam lepšiu ponuku, aspoň pre mňa.
Katharine-fashionisbeautiful

Reply
avatar