streda 25. marca 2015

Slečna, viete, že voniate ako vanilka?


Ak sledujete môj blog určite viete, že som na parfémy tak trochu maniak. Mám doma pomerne slušnú zbierku a parfém stále patrí medzi veci, ktoré ma z kozmetiky najviac potešia. Je to celkom výhoda aj pre mojich blízkych - na sviatky si vôbec nemusia lámať hlavu, stačí mi voňavka a som vybavená a šťastná ako blcha. Teraz si možno niekto povedal, že bodaj by šťastná nebola, koho by nepotešil nejaký drahý parfém - ale nie nie dámy, parfém vôbec nemusí byť drahý na to aby ma potešil. Príkladom za všetky drobné je jeden z mojich posledných v zbierke - Eau de parfum Provence, ktorý má výdrž a vôňu ako parfémy za 100 € a stojí prosím pekne 15€. Len proste musíte vedieť, kde hľadať (alebo čítať môj blog, aby ste vedeli všetky dobré vychytávky :)))

 

Ako som už spomínala parfém vonia naozaj nevšedne a veľmi veľmi silno a výrazne. Opisuje sa podľa mňa veľmi ľahko, pretože vonia prekrásne sladko, vanilkovo. Aj keď sa na stránke píše, že vonia  sviežo, nie som si úplne istá, či by som na tento parfém použila slovo svieži. Mne sa svieži spája s ľahkými možno citrusovými vôňami, čo táto naozaj nie je. Práve kým som išla na dovolenku, mi jeden pán v rade pri pokladni povedal (resp. opýtal sa ma), či viem, že voniam ako vanilka. A ja že, veru hej, to bolo predsa cieľom. 
Aj keď sa už opakujem, naozaj musím napísať, že je to prenádherná sladká vôňa, ktorá si, ak ste milovníkom vanilky, určite ukradne vaše srdce. Inak všetky parfémy zo stránky www.franca.sk  nenájdete v obchodných centrách, ani sieťach parfumérií. Ide o malovýrobu v parfumérskych ateliéroch, čo vysvetľuje tú krásnu vôňu.  

Ja som teda zamilovaná a ak ucítite vedľa seba niekde v meste niekoho, kto vonia ako vanilkový struk, kľudne ma pozdravte na 99,9% som to ja :))

A čo vy? Aký parfém máte teraz v kabelke? Alebo doma? Čakám na vaše inšpirácie :))

12 komentárov:

  1. Wow tá vonavka je krásna.. milujem vanilkové vône :D ja teraz mám Playboy :D
    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak provence mi opravdu jako vanilka nevoní =), zvláštní přirovnání. Každopádně parfémy, co vydrží dlouho vonět, jsou dneska nutnost, takže dík za tip ;)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne tiež nie, keď sa povie provence napadnú ma levandule :)

      Odstrániť
  3. Vanilkové vůně mám ráda. Pěkný tip. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vůně vypadá moc zajímavě, já vanilce fandím spíše v zimě. Jinak aktuálně používám vůni Liu.Jo :)

    Zaměřeno na: Benefit + Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vanilka je moja oblubena vona, takze tento parfem musi byt moj! A.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja vanilku teraz až tak nemusím, na mne vonia totálne sladko a to ja veľmi nemusím.
    Čo ma zaujalo, bolo, že nevidím súvislosť s Provence, nejak mi to s tým neladí. Ale ten obal !
    Ale aj tak, ďakujem za odporučenie nového e-shopu. Pokukám a uvidím.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Celkom fajn vanilku ta +-8e ma aj yves rocher...a aj kokos mam velmi rada na take bezne prevonanie sa...ked clovek na seba nexce frckat drahy parfem :)...J.

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne