Dva nekozmetické tipy na piatok

Dnes som sa rozhodla pre taký piatkový, odľahčenejší príspevok v ktorom vám dám dva dobré tipy - jeden fashion a jeden seriálový. Tak poďme na ne!



Prvý tip sú tie najštýlovejšie slnečné okuliare, ktoré mám doma a o ktorých vám básnim už dva mesiace. Je to tretí kúsok, ktorý som dostala od stránky http://okuliarewayfarer.sk/  za čo im neskutočne ďakujem a verím, že nie som jediná, kto im tieto leto podľahne. Ich názov je Milano Orange a úplne si ich viem na sebe predstaviť pri potulkách krásnym Milánom. Do Milána tento rok nejdem, tak verím, že rovnako štýlové budú aj v uliciach Barcelony. Majú krásnu lososovú farbu a sú v podstate celé asymetrické. Priznám sa, že mojej odvahe nosiť ich nepomohol kolega, ktorý sa ma opýtal ,,toto nosíš?" (nie, mám to len zo srandy položené ako dekoráciu na stole :)) ale hovorím si, chlap - ten sa tomu nerozumie :))) Príjemným bonusom je ich cena 6,6€ - takže ak sa vám páčia neváhajte. A ozaj -majú ich vo viacerých farbách :)



Druhý tip je jeden z najlepších seriálov The Royals. Seriál ma síce len 10 dielov ale aj tak je úžasný a tak nákazlivý, že si ho pozriete za tri dni. Je o ,,britskej" kráľovskej rodine - intrigách, ktoré sa tam dejú a zhýralom živote aristokratov. Nájdete tam štýlové oblečenie, zábavu ale aj romantiku. Uznajte samé, prikladám trailer:
 


 


A čo vy a seriály? Máte nejaké dobré tipy? Dajte ide leto všetky skončili :))



Previous
Next Post »

18 komentárov

Pre písanie komentárov
12. júna 2015, 10:08 delete

Na fotke ti to veľmi pristane :) vyzeráš ako keby si sa vybrala niekam na festival :) seriaaaal už sťahujeeeem :)

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
12. júna 2015, 10:51 delete

Brýle náhodou fajn. Kolega je chlap a chlap tomu nerozumí. :-D Já mám klasické pilotky. Ještě se mi líbí takové ty nadčasové retro brýle jako nosila Audrey Hepburn, ale pilotky s kovovými obroučkami působí o něco elegantněji než plast a to já unosím spíš. :-)

Reply
avatar
12. júna 2015, 11:39 delete

Okuliare vyzerajú zaujímavo,no ja som skôr na jednoduchšie (väčšinou čierne) slnečné okuliare.
www.janie-hannagonova.blogspot.sk

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
12. júna 2015, 13:35 delete

ja nedám dopustiť na Ray-Bany :) a v Barcelone sa možno uvidíme!

Reply
avatar
12. júna 2015, 20:26 delete

Ty brýle jsou super! :)

Reply
avatar
Genevra
AUTHOR
12. júna 2015, 21:01 delete

Brýle vypadají teda velmi zajímavě. Tyhle by pro mě asi nebyly, ale na jejich stránky kouknu, třeba se mi zalíbí jiné. :-)
welcometomyworld

Reply
avatar
Alex B
AUTHOR
12. júna 2015, 22:10 delete

Tie brýle sú naozaj zaujímavé, ale ja by som ich asi nevedela k ničomu zladiť :-)

Reply
avatar
xoxopatty
AUTHOR
12. júna 2015, 22:12 delete

Krásne okuliarky :-) Pristanu ti :-)

Reply
avatar
13. júna 2015, 10:20 delete

Veď to som si presne povedala :DD Inak tie okuliare Audrey som si googlila a sú fakt pekné!

Reply
avatar
13. júna 2015, 10:20 delete

také sú domáce must have! tie sa hodia ku všetkému :)

Reply
avatar
13. júna 2015, 10:21 delete

jj tie mám doma jedny, ale tie už sú cenovo veru niekde inde :)

Reply
avatar
Sweet Elis
AUTHOR
13. júna 2015, 10:24 delete

Brýlky vypadají rozhodně zajímavě :)

http://sweetelis.blogspot.cz/

Reply
avatar
14. júna 2015, 8:25 delete

Vďaka za tip na seriál, už sa sťahuje :))):
Ja odporúčam nový seriál Whispers !!!

Reply
avatar