Bye Bye Lumea



Už som to na blogu viackrát spomínala, ale pred pár mesiacmi sa mi pokazila Lumea a oprava by ma vyšla skoro toľko peňazí ako nové zariadenie, takže som sa momentálne na to rozhodla vykašľať a pokračovať v starej zabehnutej epilačnej ceste. Ono je to po troch rokoch pomerne veľký šok, na dobré sa ľahko zvyká, to mi môžete veriť.  Popravde dúfam, že zlacnejú súčiastky, alebo budú mať v oprave nejakú, ktorá je na tom horšie a vec, ktorá sa mi pokazila pôjde opraviť lacnejšie. Aby toho nebolo málo, minulý víkend sa mi pokazil môj storočný epilátor a teraz, či chcem alebo nechcem musím investovať do nového. Z tejto ,,časti" trhu som na pár rokov vypadla, tak vám dnes ukážem, ktoré epilátory ma zaujali a budem rada za každý poradný komentár. 

Tento týždeň som si urobila takú malú rešerš a ak sa mám priznať úplne nechápem tomu rozdiely medzi 40€ a 200€. Chápem, že ak vám stačí jednoduchý a obyčajný epilátor vyjde vás to okolo 20€, ak k tomu chcete aj holiaci nadstavec pridajte 20€ a ak chcete fancy veci, ktoré možno využijete a možno aj nie, pridajte 50 €. Preto by ma najmä potešili vaše komentáre, nech viem, či niekto tie ,,fancy" veci oceňuje a využíva. Môj výber je:

Philips Satinelle Soft HP6423/00 je zatiaľ akoby môj víťaz. Cenovo sa pohybuje okolo 40 €, čo je znesiteľné (aj keď k naštvaniu ak máte doma dva pokazené epilátory) a jeho výhodou je, že vytrháva aj super krátke chĺpky, má holiaci nadstavec, dve rýchlosti, dá sa ľahko čistiť, má super dlhý kábel a cestovnú taštičku. Výrobca píše tých výhod viac, ale povedzme si, tieto sú také tie, na ktorých záleží.

Braun Silk épil 7-7281 W&D Legs&Body, by bol mojím druhým adeptom, ak by som neplánovala dovolenku, pretože cenovo sa pohybuje okolo 90 €. Ale chcela som tu hlavne poukázať na tie výhody drahších zariadení - strojček má hlavu, ktorá sa točí aby umožnila lepšie holenie/epilovanie. Má svetielko, ktoré umožňuje vytrhávanie aj tých najjemnejších chĺpkov. Okrem toho má špeciálnu masážnu hlavicu vďaka ktorej je vytrhávanie menej bolestné. A samozrejmosťou je, že by mal byť lepší, kvalitnejší, byteľnejší a výkonnejší. Škoda, že sa nedajú epilátory niekde vyskúšať, chcela by som vedieť, či je to o toľko lepšie a epilovanie mi to urobí príjemnejšie. Ak by to tak bolo, kľudne by som tie peniaze investovala, pretože tú činnosť fakt nemám rada.

  

Braun Silk épil 1-1170 a toto je môj posledný a reálny kandidát. Stojí okolo 20 € a ja rozmýšľam, či mi proste nestačí taký, ako som mala doteraz. Ja som mala Philips fakt spred 16 rokov ale robotu si robil dobre a pozrite koľko vydržal. Tak otázne je, či je potrebné priplácať si za veci, ktoré som doteraz nepoužívala. Aj keď je to asi zbytočná otázka, ani kávu som kedysi nepila a teraz som divná ak som ju v ten deň nemala.

Tak toľko k mojej dileme, budem rada ak mi dáte vedieť ak máte epilátor tak aký a či ste s ním spokojné. Ja by som si chcela nejaký objednať cez víkend, tak každá rada je cenná!

 A čo vy a spôsob zbavovania sa chĺpkov? Žiletka? Epilátor? Depilátor? IPL?

Previous
Next Post »

24 komentárov

Pre písanie komentárov
11. septembra 2015, 6:57 delete

Trhadlo na chlupy mám už asi 8 let, furt je jako nové, protože mám tak nízký práh bolesti, a proto ho moc nepoužívám (za poslední dobu tak jednou za dva roky) a držím se zlatých BEZBOLESTNÝCH žiletek! :)

Reply
avatar
11. septembra 2015, 7:58 delete

přesně toho tvého posledního kandidáta mám a sice bolí, ale je jinak moc dobrý :)
www.plesatazpevacka.blogspot.cz

Reply
avatar
11. septembra 2015, 8:53 delete

ja mám už 4 roky philips, stál ma 77€ lebo má navyše taký chladiaci nástavec a nemalo by to toľko bolieť, no ale trt bolí to tak isto :D takže zbytočne vyhodené peniaze a stačil by nejaký za 20€

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
11. septembra 2015, 9:50 delete

ahoj, nemohlo sa stať, že sa len vypalila tá žiarovka? lebo v tom prípade by investícia nebola taká vysoká.
z epilátorov by som si priplatila, a vybrala taký, ktorý vytrhá aj tie najjemnejšie chĺpky (časté opakované prechádzanie epilátorom po tých istých partiách ma nebaví a ani moja pokožka to nelubi :D
pouzivam tento, je s podsvietenim, takze sa mozem epilovat aj pri horsom svetle:) v baleni je aj cistiaca kefka na tvar.
http://epilatory-a-depilatory.heureka.sk/braun-se-5329/

Reply
avatar
Jay Jackson
AUTHOR
11. septembra 2015, 10:04 delete

pri čítaní tohto článku som práve prežila instantnú bolesť :D

Reply
avatar
Alex B
AUTHOR
11. septembra 2015, 10:11 delete

Javsa spolieham.na ziletky, stale mam strach z tychto epilatorov :)

Reply
avatar
11. septembra 2015, 10:17 delete

Ja by som brala ten prvý. Zlatá stredná cesta, trošku lacnejší model Phillips mám doma aj ja, slúži ako má už 5 rokov. A bolieť to bude vždy, aj chĺpky vyrastú vždy rovnako rýchlo, to je úplne jedno, či ich vytrháš jeden po druhom pinzetou, depilátorom za 40 či za 100€...

Reply
avatar
11. septembra 2015, 12:16 delete

Epilátor chci časem pořídit, ale přece jenom je to trochu investice, pokud chci nějaký kvalitní :) Zatím si vystačím s žiletkama :)

Ili Libertad

Reply
avatar
Alea
AUTHOR
11. septembra 2015, 12:22 delete

Já mám doma nějaký starý Braun, kterým mě podaraovala máti, že už to prý nechce ani vidět. No straší mi ve skříni i nic z toho. Zlaté žiletky, zvlášt od té doby, co jsem sebrala náhradní žiletky příteli :D

Reply
avatar
Lady Z
AUTHOR
11. septembra 2015, 12:43 delete

Za mna mozem jednoznacne odporucat Braun Silk Epil 7, mam ho uz niekolko rokov (v bielozelenej verzii) a nemozem sa stazovat.. Skvely pomocnik, velmi dlha vydrz baterie po nabiti (opakujem-vydrz stale rovnaka aj po niekolkych rokoch). Spokojnost

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
11. septembra 2015, 15:03 delete

ja tiez odporusam Braun Silk épil 7-7281 ..ja mam ten ruzovy - je to vlastne tusim ten naj basic, technicky skoro to iste, akurat ze nieje na dobijatelny, ale normalne na kabel (neviem si predstavovat si epilovat nohy v sprche...ale zas ma ide slahnut, lebo mi furt vypadava kabel z jacku)...ked som to nedavno porovnavala, tak tie novsie rady su stale viac menej rovnake (ja ho mam asi uz 5 rokov a teda vyuzivam ho fakt intenzivne)...treba ho pravidelne cistit (stlaceny vzduch co sa pouziva aj na cistenie kancel.klavesnic) a premazavat klby...a je ako novy....ono zalezi co ralne z tych serepeticiek budes pouzivat...ja len to na trhanie a to na holenie....ostatne je pre mna nepotrebne...J.

Reply
avatar
11. septembra 2015, 21:04 delete

veď práve to si aj ja hovorím, že načo mi to bude a či sa mi chce za to toľko priplácať. Ten môj predošlý Philips bol úplne ok aj keď nič iné ako trhať nerobil :) veď o to ide koniec koncov. Inak mne kábel nevadí, som si za tie roky zvykla a ako hovoríš v sprche (tobôž mojom malom sprchovom kúte :) mi to príde divné :) ďakujem za tip!

Reply
avatar
11. septembra 2015, 21:05 delete

Do napísania tejto recenzie som inklinovala viac k Philipsu ale ako vidím samé dobré komentáre na Braun úplne ste ma zmiatli :)) Ďakujem!

Reply
avatar
11. septembra 2015, 21:06 delete

Juuj tak to ja žiletky nie :) na tú bolesť som si už zvykla a je mi to pohodlnejšie :)

Reply
avatar
11. septembra 2015, 21:06 delete

Já prostě nezvládám epilátory, díky bohu za klasické holící strojky :D Máš můj respekt! <3
Srdečně zvu tebe i všechny tvé fanoušky na mojí první malou Giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama ve výrazném, podzimním odstínu :)
I am clarella ...

Reply
avatar
11. septembra 2015, 21:11 delete

jj je to, určite väčšia ako žiletky!

Reply
avatar
11. septembra 2015, 21:12 delete

to je zatiaľ aj môj favorit a presne to si hovorím. Pozerala som si aj recenzie na nete a sú dobré tak asi to bude on :)

Reply
avatar
11. septembra 2015, 21:12 delete

ono to chvíľu trvá prekonať :)

Reply
avatar
11. septembra 2015, 21:22 delete

och práveže nie, zisťovala som to vo viacerých opravách a je to nejaká súčiastka, ktorá je strašne drahá :/ preto dúfam, že zlacnie možno časom alebo že niekde kúpim lacno nefunkčnú lumeu, kde táto súčiastka bude ok. Inak to svetlo je v celku šikovné, samej mi teraz hlavne keď bude zima lezie na nervy, keď na chĺpky nie je dobre vidieť, Ďakujem za tip!

Reply
avatar
11. septembra 2015, 21:22 delete

vidíš,tak presne niečo takéto som si chcela prečítať :)))

Reply
avatar
11. septembra 2015, 21:23 delete

1:0 pre lacný epilátor :) ďakujem :)

Reply
avatar
11. septembra 2015, 21:23 delete

ono je to časom lepšie si zvykneš na tú bolesť :) len sa treba odhodlávať aby si si zvykla :)

Reply
avatar
11. septembra 2015, 22:08 delete

ja vlastním nejaký starý 5 ročný braun, nedokáže nič iné ako vytrhať chĺpky a som s ním spokojná, neverím na také veci ako "za viac peňazí, menej bolesti"..

Reply
avatar