GIGALASH giveaway


Dnes tu mám pre vás opäť po krátkej dobe super giveaway v ktorej môžete vyhrať to, čo je snom skoro každej ženy - dlhé mihalnice! V spolupráci so stránkou http://www.gigalash.sk/ som dostala pre seba a pre vás balenie séra na rast mihalníc!

Gigalash je sérum špeciálne určené na predlžovanie, zahusťovanie a zvýrazňovanie rias. Na ich stránke som sa dočítala, že
,,Nezávislé testy v profesionálnych salónoch krásy jednoznačne preukázali, že sérum GigaLash je schopné v priebehu veľmi krátkeho času dodať riasam o 70% viac objemu a až o 90% väčšiu dĺžku. Tento kozmetický prípravok podporuje tvorbu skutočných rias ktoré vyzerajú jednoducho úžasne a nie je ich možné porovnávať s nalepovacími umelými mihalnicami s neprirodzeným vzhľadom"


Sérum je neskutočne jednoduché na používanie - nanáša sa ako linka na odlíčené a čisté mihalnice 2x denne. Má praktické balenie takže ho so sebou môžete nosiť kam potrebujete a tým, že má gélovú konzistenciu schne naozaj rýchlo. 


A ako ho môžete vyhrať? Jednoducho, stačí ako budete:

1, verejný sledovateľ môjho blogu
2, napíšete mi komentár s vaším e-mailom, kde vás kontaktujem v prípade výhry

Súťaž trvá do 5.10.2015 a víťaza vyhlásim na mojej FB stránke. V prípade, že mi víťaz neodpovie na môj e-mail do desať dní, budem žrebovať nového.

Tak držím palce, ak chcete mať dlhšie riasy nikdy to nebolo jednoduchšie!


Previous
Next Post »

64 komentárov

Pre písanie komentárov
Lucia
AUTHOR
5. septembra 2015, 11:02 delete

Super giveaway!:)
GFC,FB:Lucia Pentíková
luckap123@gmail.com

Reply
avatar
Ev.
AUTHOR
5. septembra 2015, 11:22 delete

Skvelá giveaway!
GFC: Ev.
Mail: hellomynameisev @gmail.com

Reply
avatar
Kate P.
AUTHOR
5. septembra 2015, 11:35 delete

tak já se teda taky zkusím zapojit :D :), láká mě to :)
GFC: Kate P.
email: somethingbykate@seznam.cz

http://somethingbykatep.blogspot.cz/

Reply
avatar
5. septembra 2015, 11:48 delete

Ráda bych vyzkoušela. :)
Sleduji GFC: Ivana Ratajová (hezkakytka).
hezkakytka@seznam.cz

Reply
avatar
5. septembra 2015, 11:49 delete

Hm... umelé riasy som nikdy nemala, ale rada by som vyskúšala, či takéto sérum funguje :)
k.hornakova@post.sk

Reply
avatar
5. septembra 2015, 12:08 delete Tento komentár bol odstránený autorom.
avatar
5. septembra 2015, 12:11 delete

Paráda :)
nika.kubala@gmail.com
GFC Nika Kubalová

Reply
avatar
5. septembra 2015, 12:17 delete

GFC: Peťuška

reichlova.petra@zoznam.sk

Reply
avatar
5. septembra 2015, 12:27 delete

GFC: Kristína Maričáková
mail: maricakova@centrum.sk
Dúfam, že sa na mňa a moje mihalnice konečne usmeje šťastie :)

Reply
avatar
5. septembra 2015, 13:11 delete

Slyšela jsem na toto sérum samou chválu, tak by mě zajímalo, jestli je vážně tak úžasné :-) Zkouším tedy své štěstí: sleduji tě přes GFC i na facebooku pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

Reply
avatar
5. septembra 2015, 13:33 delete

Urcite rada vyskusam.Gfc a fb Miroslava Zelinková.mail mya1113@azet.sk

Reply
avatar
Niki
AUTHOR
5. septembra 2015, 13:39 delete

nějaké sérum na řasy si přeju už hodně dlouho, určitě by mi udělalo radost
nikolik.v@seznam.cz

Reply
avatar
5. septembra 2015, 13:52 delete

Určitě by se mi hodilo, chtěla bych mí krásnější řasy :)
Sleduji tě jako Katherine Sýkorová
katerinas.sykorova@seznam.cz

Reply
avatar
5. septembra 2015, 16:01 delete

GFC: Veronika Pospíchalová
vera.p@centrum.cz

Reply
avatar
Alinka
AUTHOR
5. septembra 2015, 18:04 delete

GFC: Alenka Krivosudska
alenkakrivosudska@gmail.com

Reply
avatar
5. septembra 2015, 18:13 delete

vyzerá úžasne! :).
sledujem pod týmto menom a môj email je : kejmy.do.it (zavináč) gmail.com :).

Kejmy ♥.

Reply
avatar
Denjiii
AUTHOR
5. septembra 2015, 18:40 delete

Ja velmi rada skusam tieto sera,tak sa budem vytesovat :3
denisa.turecekova@gmail.com

Reply
avatar
Alex B
AUTHOR
5. septembra 2015, 19:54 delete

Tvoj blog sledujem ako Alex B a môj mail je sasanemo@azet.sk :-)

Reply
avatar
5. septembra 2015, 20:48 delete

veľmi sa mi páči GA ! :)sledujem už dlho pod menom Nikola Orechovská
nikolaorechovska@gmail.com

Reply
avatar
Sweet Elis
AUTHOR
5. septembra 2015, 21:06 delete

Sleduji jako SweetElis :) To sérum vypadá fakt božsky :D

SweetElis

Reply
avatar
5. septembra 2015, 22:15 delete

Sledujem :-)
Zuzana.velcekova@gmail.com

Reply
avatar
5. septembra 2015, 22:16 delete

Sledujem :-)
Zuzana.velcekova@gmail.com

Reply
avatar
Life-babylove
AUTHOR
5. septembra 2015, 22:22 delete

Sleduji jako Adéél
adelkazamrzlova@seznam.cz

Reply
avatar
5. septembra 2015, 22:25 delete

Parádní giveaway :) Sérum na řasy jsem ještě žádné nezkoušela :) Sleduju jako Il Freedomová.

freedom.swallow@gmail.com

Ili Libertad

Reply
avatar
Tee
AUTHOR
5. septembra 2015, 23:45 delete

tims.sobotova@gmail.com :))

Reply
avatar
6. septembra 2015, 9:25 delete

sledujem Ta cez GFC ako Tinky Rinky
email:thina.bacova@gmail.com

Reply
avatar
Denisa
AUTHOR
6. septembra 2015, 10:42 delete

Sledujem :)
denkkaa8@gmail.com

Reply
avatar
ZdeňkaM
AUTHOR
6. septembra 2015, 11:34 delete

To bych potřebovala, zkusím štěstí. :)
GFC: ZdeňkaM
zdenkamartinakova@gmail.com

Reply
avatar
6. septembra 2015, 11:57 delete

S touto značkou som sa nejak ešte nestretla, no vyzerá fakt super

Blog by Katy :-* ala Čo je dobré to musím mať :) - každý deň nový príspevok :)



Reply
avatar
6. septembra 2015, 22:18 delete

great post :) kisses!

http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

Reply
avatar
Chérie
AUTHOR
7. septembra 2015, 9:00 delete

veľmi rada by som vyskúšala toto sérum :)
na GFC ťa sledujem ako Chérie, mail je ridikulozna@gmail.com

Reply
avatar
Wei Zhi
AUTHOR
7. septembra 2015, 9:27 delete

What a cute look! Love how you spiced it up with the colorful combination

http://www.onlinecocobag.com

Reply
avatar
Rose Tascher
AUTHOR
7. septembra 2015, 14:52 delete

Rose Tascher
rose.tascher@gmail.com

Reply
avatar
Lucie
AUTHOR
7. septembra 2015, 18:31 delete

Skvělá Giveaway! Moc ráda bych toto sérum vyzkoušela :)
GFC Lucie Martináková
lucie.martinakova@email.cz

Essence novinky: Podzim 2015 + GIVEAWAY!!!

Reply
avatar
Simushka
AUTHOR
7. septembra 2015, 21:25 delete

Vypadá to moc dobře!:)
GFC Simona Stupenova
simushka.ss@gmail.com

Reply
avatar
8. septembra 2015, 11:24 delete

Sledujem ťa ako MyPaassion Cosmetics
email: mypassioncosmetics@gmail.com
o takomto sére počujem vlastne prvýkrát :D

Reply
avatar
8. septembra 2015, 13:30 delete

som zvedava na vysledok =P

msutkova@gmail.com

Reply
avatar
Romča
AUTHOR
8. septembra 2015, 15:42 delete

Ňo, síce teraz moc niesom aktívna ani na blogu ani na fb (nemám internet), ale rozhodla som sa skúsiť šťastie :) Okrem iného som na toto sérum dosť zvedavá, ešte som o ňom nepočula...
plejadiangirl@gmail.com

Reply
avatar
Týna L.
AUTHOR
8. septembra 2015, 23:20 delete

Jééé, to vypadá hrozně zajímavě.Děkuju Ti za pozvání a určitě bych to chtěla vyzkoušet, mám teď řasy hrozně zničené a chtěla bych to napravit:)Ještě musím říct že máš krásnej blog;)) ^_^

GFC: Tyna L.
kristylastuvkova@gmail.com

Reply
avatar
8. septembra 2015, 23:34 delete

tak to zkusím, když jsi mne pozvala =)

barsvob@gmail.com

Reply
avatar
Alea
AUTHOR
9. septembra 2015, 8:20 delete

Toto sérum ještě neznám, zatím jsem nezkoušela ani Realash. Ale moc mě zajímá, jestli to fakt funguje!
GFC - Alea
kosmeticka-stinadla-blog@seznam.cz

Reply
avatar
9. septembra 2015, 14:00 delete

Vypadá zajímavě :)
GFC- Nikola Kotrbová
nikola.kot@seznam.cz

Reply
avatar
Catie-Chanel
AUTHOR
9. septembra 2015, 21:02 delete

Děkuji za pozvání ke giveaway :-)
hermionka02@seznam.cz

Reply
avatar
10. septembra 2015, 7:31 delete

terina.maslova@gmail.com
SUPER giveaway:))

Reply
avatar
vaja vaja
AUTHOR
10. septembra 2015, 16:02 delete

Super GA☺ a ďakujem za pozvanie a dúfam, že sa na mňa usmeje šťastie:)
GFC: vaja vaja
wendi@centrum.sk

Reply
avatar
10. septembra 2015, 21:57 delete

verurujasanova@email.cz moc pěkní článek užasné

Reply
avatar
Kriss
AUTHOR
11. septembra 2015, 17:49 delete

Po nějakém séru už toužím dlouho...
Sleduji jako Kriss
kisss.iii(zavináč)seznam.cz

Reply
avatar
11. septembra 2015, 21:53 delete

o tomto sere som ešte nepočula :)
sledujem cez tento ucet
n.princess@azet.sk

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
14. septembra 2015, 14:01 delete

rada by som vyskúšala,mala som Famouslash,ale nebolo to bohvie čo ...

vikipolači@gmail.com

Reply
avatar
14. septembra 2015, 18:27 delete

Děkuju za pozvaní do giveaway. Ráda bych už konečně vyzkoušela nějaké sérum na růst řas! :D :)

sharkazelena@seznam.cz
www.sarkazelena.blogspot.com

Reply
avatar
Bára V
AUTHOR
15. septembra 2015, 10:52 delete

Parádní GA.
Samozřejmě sleduji a můj mail je vyroubalovab@seznam.cz

Reply
avatar
Drews Beauty
AUTHOR
15. septembra 2015, 16:14 delete

jéééé super :)
drewsbeauty1@gmail.com

Reply
avatar
sissinka
AUTHOR
15. septembra 2015, 20:01 delete

aaaaa musim sa zapojit, lebo take chcem....:)
majka.dankova@gmail.com

Reply
avatar
Malá Slečna
AUTHOR
16. septembra 2015, 9:41 delete

Páni tak to by bylo pro moje kostrbaté řasy něco ! :D
Blog sleduju a muj email je: umaleslecny@gmail.com

Reply
avatar
Malá Slečna
AUTHOR
16. septembra 2015, 9:41 delete

Páni tak to by bylo pro moje kostrbaté řasy něco ! :D
Blog sleduju a muj email je: umaleslecny@gmail.com

Reply
avatar
21. septembra 2015, 22:54 delete

Sledujem ako Klaudy's enjoyment
email: klaudysenjoyment@gmail.com
Pozývam ťa aj ja do mojej giveaway: GIVEAWAY klaudysenjoyment.blogspot.sk

Reply
avatar
27. septembra 2015, 13:10 delete

Krásná giveaway! :)
sleduji všude. :):D
stepanka.tuckova@seznam.cz

zvu na giveaway -> http://corculum.blogspot.cz/2015/09/giveaway-s-bavimevaritcz.html

Reply
avatar
30. septembra 2015, 22:56 delete

Tak toto by som chcela skúsiť :) Nič podobné som nikdy neskúšala :)
lavanduladiarybytatianac@gmail.com

Moja Giveaway

Reply
avatar
1. októbra 2015, 9:01 delete Tento komentár bol odstránený autorom.
avatar
1. októbra 2015, 9:02 delete Tento komentár bol odstránený autorom.
avatar
1. októbra 2015, 9:06 delete

Tak ještě jednou a správně...Mět řasy jako panenka? Sen každé ženy :-)
Email: siraelxy@ gmail.cz
Www.siraelxy.blogspot.cz

Reply
avatar
1. októbra 2015, 20:24 delete

Vyzerá to super :)
vava41@centrum.sk

www.vanesasworld.blogspot.com

Reply
avatar
Rowena
AUTHOR
2. októbra 2015, 22:02 delete

Úplne geniálny výmysel, tieto séra <3 o Gigalash počujem ale prvýkrát :)
rowenalovesart(zavináč)hotmail.com

Reply
avatar