6 blogové narodeniny a najväčšia blogová GA



A je to tu! Šieste narodeniny môjho blogu! Wow, hovorím si 6 rokov to už je ale doba! Toľko sa toho stalo počas tých rokov ale ani jeden deň mi nenapadlo, že by som chcela s blogovaním skončiť, ba práve naopak. Deň čo deň mám vďaka blogu nové skúsenosti, nové radosti a len a len vďaka blogu môžem byť v kontakte s vami a posúvať seba aj blog ďalej. 

Dnes by som sa vám chcela z celého srdca  poďakovať za to, že tu chodíte, nájdete si čas na to, aby ste mi napísali a dali nejaký feedback. Ani neviete ako veľa to pre mňa znamená a strašne dúfam, že sem budete chodiť aj kopec ďalších rokov a že vás to tu bude stále baviť. Niekedy ma mrzí, že nie sme ako v Amerike, alebo, že nie som taká tá super veľká blogerka a neviem, kto sa za tou návštevnosťou skrýva ale dúfam, že sa raz stane, že sa niekedy niekde stretneme a budem vám môcť poďakovať aj osobne. 

Kým sa tak stane, tak dúfam, že vás poteším GA, ktorú som si pre vás prichystala. Viem, že každý máte radi inú platformu a preto som si nachystala 3 ceny - jednu blogovú, jednu facebookovú a jednu instagramovú. V prípade, že sa zapojíte do všetkých troch mi prosím dajte vedieť, ktorú cenu by ste chceli vyhrať. 

Tak a poďme k tým cenám a pravidlám:

1, blogová cena 


Blogová cena ukrýva Bioderma balíček, ktorý obsahuje:
  • Sébium Al Korektor
  • Sébium Pore Refiner
  • Sébium H2O
  • Sébium Purifying cleansing gel
Ako vyhrať?
Byť verejným sledovateľom môjho blogu a nechať mi komentár na blogu s emailovou adresou, na ktorú ťa bude kontaktovať v prípade výhry.

2, Facebook cena 


Facebook balíček obsahuje:
  • Macadamia Hair krém na uhladenie vlasov
  • Laura Huton cestovná sada
  • TianDe prírodné mydlo
  • Náhrdelník
  • Vzorky rôznej kozmetiky
Ako vyhrať?
Byť fanúšikom mojej facebook stránky tu a zdieľať túto súťaž (obrázok na zdieľanie bude na FB) a nechať mi aspoň jeden komentár nech ťa môžem potom kontaktovať. Bližšie pravidlá na FB.
  

3, Instagram cena


Instagram balíček obsahuje:
  • Playboy parfém a sprchový gél
  • Vive cestovná sada
  • Náramok
  • Rôzne vzorky 
Ako vyhrať?
Byť mojím followerom na Instagrame biancaprincipesssa. Jednoduché :))

Súťaž trvá do 24.11.2015 a výhercovia nájdu svoje mená tam, kde sa zapojili - čiže blog, FB a instagram :) Držím všetkým palce!!

Previous
Next Post »

94 komentárov

Pre písanie komentárov
24. októbra 2015, 0:38 delete

ó, 6 rokov je dlhá doba! prajem krásne výročie a veľa šťastných chvíľ s blogom!!! :).
rada sa zapojím, sledujem už dlhšie a môj mail je : kejmy.do.it (zavináč) gmail.com.

Kejmy ♥.

Reply
avatar
Simushka
AUTHOR
24. októbra 2015, 0:45 delete Tento komentár bol odstránený autorom.
avatar
Simushka
AUTHOR
24. októbra 2015, 0:45 delete

Wow, 6 let, to je opravdu kus života! Tak ať tě to v blogovém světě i nadále baví a těší:-)
Sleduji přes GFC jako Simona Stupenova, email: simushka.ss@gmail.com

Reply
avatar
Lea Stanková
AUTHOR
24. októbra 2015, 1:01 delete

Prvá a jediná blogerka, ktorú pravidelne sledujem ^_^ Ďakujem za super tipy! a vyhrať Biodermu by bolo niečo mega, kedže počúvam na ňu samé chvály :)
mail: lea.stankova@gmail.com

Reply
avatar
24. októbra 2015, 1:27 delete

Je krásné, jak se tě to blogování drží! 6 let už je opravdu dlouhá doba! :) Doufám, že se tě to jen tak nepustí. :)
GFC - Diary of a Girly Things
diaryofagirlythings@seznam.cz

Reply
avatar
24. októbra 2015, 2:25 delete

Tak to máš riadny úspech, dúfam, že vydržím aspoň toľko :) prajem veľa šťastia v ďalších blogovacích rokoch :) mypassioncosmetics@gmail.com

Reply
avatar
Laura R.
AUTHOR
24. októbra 2015, 3:03 delete

V prvom rade gratulujem k tak dlhému a úspešnému blogovaciemu obdobiu. Tvoj blog som sledovala medzi prvými a rada ho navštevujem doteraz. Len tak ďalej. Keby náááhodou - rubythecrystal@gmail.com

Reply
avatar
24. októbra 2015, 7:43 delete

Gratuluji! Tvůj blog sleduji relativně krátce, ale moc se mi líbí. Sleduji tě jako Michaela Barthová. Mail: siraelxy@gmail.com

Reply
avatar
24. októbra 2015, 7:53 delete

Blahozelam, blog citam uz druhy rok ale az teraz som sa prihlasila na sledovanie, doteraz som mala v prehliadaci hned meno blogu. Sledujem ako katarinapulikova
Mail- katka.lazorova@centrum.sk

Reply
avatar
24. októbra 2015, 8:21 delete

Gratulujeeem a prajem vela inspiracie do dalsich clankov. :) Kacenkacech@gmail.com

Reply
avatar
24. októbra 2015, 8:43 delete

Gratulujem k tým 6 rokom :-) dúfam že blog bude fungovať dalších 6 rokov a aj dlhšie :) .
Si moja najobľubenejšia blogerka :) tvoj blog sledujem každy deň či nenajdem vždy nový článok.
Email - dominika9831@gmail.com

Reply
avatar
Charmedka
AUTHOR
24. októbra 2015, 9:10 delete

Teda, to je už pěkná doba. Gratuluji a přeji další úspěšní roky :)
charmedka92@gmail.com

Reply
avatar
24. októbra 2015, 9:11 delete

Gratulujem :) nech sa ti darí čoraz viac a viac :). Sledujem ťa ako Laura Herdeľová. Môj e-mail- herdelovalaura445@gmail.com

Reply
avatar
ShoesManiac
AUTHOR
24. októbra 2015, 9:19 delete

jéé, ta jednička by se mi hodila :) sleduju už dlouho.
lucietheshoesmaniac@gmail.com
ouftit & international shein giveaway 120 USD

Reply
avatar
24. októbra 2015, 9:56 delete

Moc ti gratuluji, 6 let je úžasné! :) Krásné ceny :)
Sleduji tě jako Katherine Sýkorová
katerinas.sykorova@seznam.cz

Reply
avatar
Biela Mačka
AUTHOR
24. októbra 2015, 10:22 delete

Blahozelam.Blog som zacala citat ako prvy a citam ho uz nejake tri roky.
Kontakt www.kaviaren-u-macky.blogspot.sk

Reply
avatar
24. októbra 2015, 10:42 delete

Krásná soutěž, sleduji tě všude. eriuchytilova@gmail.com

Reply
avatar
Salek Snu
AUTHOR
24. októbra 2015, 10:47 delete

Páááni, 6 let to je doba!!! Tak Tvému blogu přeji spoustu parádních zajímavých článků, ještě více spokojených čtenářů a ať jde všechno tak, jak má :)
Tobě přeju, ať Tě blogování baví a ať se Ti plní sny :)
Sleduju Tě jako Šálek snů a můj e-mail je katerapie@gmail.com
Krásný den...Kat....

Reply
avatar
Ľúbezná
AUTHOR
24. októbra 2015, 11:11 delete

wua, to už šesť rokov? tak prajem ďalších úspešných rokov, plných super zaujímavých článkov! :)
sledujem ako Ľúbezná
lubeznablog@gmail.com

Reply
avatar
24. októbra 2015, 11:36 delete

Všechno nejlepší k blogovým narozeninám! 6 let je už pořádný kousek práce! Tak ať se daří i do dalších blogových let a blogování ať tě nepřestává bavit :)
Sleduji jako Primadonna Girl
PrimadonnaRealness@gmail.com

Reply
avatar
Johann
AUTHOR
24. októbra 2015, 11:38 delete

Nechcem sutazit,chcem "iba" gratulovat. Vela stastia,inspiracie a chuti do dalsich tisicov clankov. :-*

Reply
avatar
Caroline
AUTHOR
24. októbra 2015, 11:43 delete

GFC Caroline
kajush.01@centrum.cz
Mimochodem Všechno nejlepší! :)

Reply
avatar
24. októbra 2015, 12:04 delete

Velka gratulacia a dalsich xy rokov do buducna s mnozstvom zaujimavych clankov :)
mi.molnarova@gmail.com

Reply
avatar
Cotton Latte
AUTHOR
24. októbra 2015, 12:20 delete

Gratuluju k tomuhle výročí, jsou to super ceny :)
laurinka61@gmail.com
-L

Reply
avatar
24. októbra 2015, 13:24 delete

Gratulujem k narodkám a prajem ešte mnoho inšpirácií k ďalším článkoma a témam... :)
GFC: Peťuška

reichlova.petra@zoznam.sk

Reply
avatar
24. októbra 2015, 13:35 delete

Gratulujem ku 6 rokom, veľmi dlhá doba :) nika.kubala@gmail.com

Reply
avatar
Lilia Valo
AUTHOR
24. októbra 2015, 14:06 delete

Gratuluji k 6 roku :) :-bd
mindina@email.cz

Reply
avatar
Ev.
AUTHOR
24. októbra 2015, 14:17 delete

Ach, tak to ti gratulujem! Šesť rokov, to už je teda niečo! :)
GFC: Ev.
mail: hellomynameisev@gmail.com

Reply
avatar
miss.velvet
AUTHOR
24. októbra 2015, 15:26 delete

6 roků je opravdu úctyhodná doba, velká gratulace k blogovým narozeninám a ať Tě blogování stále baví a naplňuje:-)
Sleduji přes GFC jako miss.velvet
miss.velvet@seznam.cz

Reply
avatar
Life-babylove
AUTHOR
24. októbra 2015, 15:27 delete

gfc: Adéél
adelkazamrzlova@seznam.cz

Reply
avatar
24. októbra 2015, 16:50 delete

6 let je opravdu dlouhá doba a je vidět, že tě blogování baví a jen tak tě neopustí a to je moooc dobře! Super, že jsi vydržela a doufám, že dalších minimálně 6 let ještě vydržíš :))
kubikovamarky@seznam.cz

Reply
avatar
Cokinelle
AUTHOR
24. októbra 2015, 17:32 delete

tak všetko najlepšie! to je už riadna doba :) a moje milované Sébium :D !
mail: kat.jenisova@gmail.com

Reply
avatar
Evka G.
AUTHOR
24. októbra 2015, 18:20 delete

gratulujem! :) 6 rokov to je veru dlhá doba, dúfam, že najmenej ďalších 6 nám budeš prispievať :P
GFC: Evka G.
beautybyevka@gmail.com

Reply
avatar
24. októbra 2015, 18:45 delete

Gratulujem :)
mail:pilarovajanka@gmail.com

Reply
avatar
24. októbra 2015, 20:44 delete

6 let? :O To je neuvěřitelný :) Obdivuju, že tě to pořád tak drží a moc ráda se sem stále vracím :) Takže ještě aspoň 10x tolik ne? :D
freedom.swallow@gmail.com

Ili Libertad

Reply
avatar
24. októbra 2015, 21:13 delete

Lenocka.jancova@gmail.com

Reply
avatar
24. októbra 2015, 22:23 delete

. gratulujem! :) barborakodrikova@gmail.com

Reply
avatar
25. októbra 2015, 0:16 delete

Uprimne ti z celeho srdiecka gratulujem :) Tak velmi ti to prajem, tak velmi si to zasluzis :) Verim ze ti budu citatelia len a len pribudat lebo z teba ta prirodzene cista a pozitivna energia priam srsi :) Vies ze ta sledujem vsade cez vsetko, zapojim sa len sem na moju milovanu Biodermu :) Zelam ti vela uspechov ale to ty dufam vies ;)
S laskou Niky :*

Reply
avatar
25. októbra 2015, 9:46 delete

Podmienky pre prvú cenu splnené! ^^ <3
b.grekcova@gmail.com
Barča, Baša :)

Reply
avatar
Alex B
AUTHOR
25. októbra 2015, 9:57 delete

Gratulujem :-)
Sedujem ťa Alex B
sasanemo@azet.sk
na fb máš môj like pod menom Alexandra Bednárová

Reply
avatar
Wikira
AUTHOR
25. októbra 2015, 10:08 delete

GFC Wikira
wikirakrasna@gmail.com
gratuluju blogu k narozeninám, to už by měl jít do školy :-)

Reply
avatar
25. októbra 2015, 10:20 delete

Juu 6 rokov to už je riadne dlhá doba. Každopádne blahoželám a prajem aby Ti pribúdali pravidelní followeri nie len tí občasní :D Sledujem Ťa tu aj na FB ako Katarína Kačuriková :D
katarina.kacurikova@gmail.com

Reply
avatar
Pavlína
AUTHOR
25. októbra 2015, 10:54 delete

Som rada, že som sa pripojila práve k tejto veľkej oslave narodenín :-) Gratulujem :-) adamko2006@gmail.com

Reply
avatar
25. októbra 2015, 11:12 delete

Sledujem, čítam a GRATULUJEM !
lenka.brestenska@gmail.com

Reply
avatar
25. októbra 2015, 13:16 delete

Gratulujem :)
vava41@centrum.sk
www.vanesasworld.blogspot.com

Reply
avatar
Dom-
AUTHOR
25. októbra 2015, 13:47 delete

Je to prvý blog v mojom živote, ktorý som začala, pretože ma bavíííí !!! :)))) Gratulujem k úspechu :) P.S Bioderma je môj sen už dlho resp. pre moju pleť :) Prajem pekný deň.

Reply
avatar
Dom-
AUTHOR
25. októbra 2015, 13:48 delete

môj mail: dominika.molnarova370@gmail.com

Reply
avatar
25. októbra 2015, 14:35 delete

Gratulujem k 6 rokom a vďaka za článočky :) Veľmi pekné darčekové balíčky, najviac sa mi páčia prvé dva.
Cez GFC sledujem ako Katka Horňáková.
k.hornakova@post.sk

Reply
avatar
tinnie
AUTHOR
25. októbra 2015, 14:50 delete

Obdivujem takú dlhú výdrž :) Mňa každý jeden blog čo som kedy mala velmi rychlo omrzel.
Sledujem cez KFC ako Martina Končeková. koncekovamartina@gmail.com

Reply
avatar
miskasiska p
AUTHOR
25. októbra 2015, 15:25 delete

Už šesť rokov - to je paráda! Ani si sa mi nepochválila čo chystáš :-) Gratulujem a prajem veľa skvelých čitateľov.
GFC : miskasiska p
miskasiska25@gmail.com

Reply
avatar
Sár Kucková
AUTHOR
25. októbra 2015, 16:56 delete

Gratulujem k tým 6 rokom ! :) Prajem veľa úspechov do budúcna s blogom .
x GFC : Sár Kucková
ajkadavidko@gmail.com

Reply
avatar
Kaja
AUTHOR
25. októbra 2015, 18:50 delete

blaho želám! :) sledujem síce asi len polovicu z toho celého času, čo blog píšeš, ale vždy si pomyslím, čo tak asi napísala zasa bianca :) do GTC som sa pridala len teraz (Kaja), lebo som veľmi nevedela, ako to funguje, ale už som. teším sa vždy hlavne z článkov o vlasoch, lebo keďže ich máš krááásne, tak som rada za každú inšpiráciu :)
mailík: kajka.cajka(at)gmail.com

Reply
avatar
Made by Boy
AUTHOR
25. októbra 2015, 19:54 delete

Verím, že šestka bude šťastné číslo v tvojom blogovaní a bude sa ti dariť rovnako alebo ešte viac ako doteraz! Sledujem už nejaký ten piatok :)

patrik@madebyboy.com

Patrik
http://www.madebyboy.com

Reply
avatar
vaja vaja
AUTHOR
25. októbra 2015, 20:01 delete

GFC: vaja vaja
FB: SimonaBelasa
Máš naozaj krásny blog, veľmi rada ho čítam a samozrejme blahoželám ku krásnemu šiestemu výročiu blogu, aby si blogovala ešte veľmi veľľľmi dlho a aby si mala kopu čitateľov.
Dúfam, že sa na mňa usmeje šťastie a prajem ti krásny deň!
wendi@centrum.sk

Reply
avatar
vaja vaja
AUTHOR
25. októbra 2015, 20:05 delete

IG: vaness247
wendi@centrum.sk

Reply
avatar
Sweet Elis
AUTHOR
25. októbra 2015, 20:32 delete

Gratuluji a jen tak dál, tvůj blog čtu moc ráda :)
Sleduji tě jako Sweet Elis a můj mail je 1elka@email.cz

SweetElis

Reply
avatar
25. októbra 2015, 20:35 delete

zdielam : miriama.duranova@gmail.com

Reply
avatar
Lady Twig
AUTHOR
26. októbra 2015, 10:41 delete

miluju Biodermu! Všechno nejlepší!

ladytwig@seznam.cz

Reply
avatar
26. októbra 2015, 16:13 delete

wau gratulujem k 6 rokom :) ja budem mať 2 a pripadá mi to ako mesiac ako rýchlo to uteká :))
sledujem ( ale to asi vieš ) a tú biodermu na moju pleť akože nutne potrebujem :D
17monika6@gmail.com

Reply
avatar
Majka P.
AUTHOR
26. októbra 2015, 16:50 delete

Gratulujem k blogonarodeninám! Tvoj blog je jeden z prvých, ktorý som začala sledovať a nikdy ma neprestal baviť a vždy sa teším na nové články!
môj mail je:
maja.pekyy@gmail.com

Reply
avatar
26. októbra 2015, 17:00 delete

rusinovamiriama@gmail.com

Všetko najlepšie k 6. narodeninám Tvojho blogu a veľa spokojných čitateliek :)

Reply
avatar
27. októbra 2015, 12:35 delete

WOW! 6 rokov? :O skvelé :)) Všetko NAAJ! :)
sledujem ako Nikuš Semancová
mail: originalcopyblog@gmail.com
a btw, máš super vymyslenú túto GA ;)

Reply
avatar
Genevra
AUTHOR
27. októbra 2015, 14:02 delete

Gratuluji. :-)
GFC Genevra, genevra43@gmail.com

Reply
avatar
28. októbra 2015, 7:21 delete

GFC: Veronika Pospíchalová
vera.p@centrum.cz

Reply
avatar
martha
AUTHOR
28. októbra 2015, 16:58 delete

super giwka a krásne darčeky. prajem všetko dobré a veľa verných fanúšikov tvojho blogu :)
martha83@azet.sk

Reply
avatar
28. októbra 2015, 21:08 delete

Gratuluji k 6.vyroci blogu :)
Sleduji te pres GFC jako Kristýna Čiháková, muj e-mail: kikisek1@email.cz

Reply
avatar
29. októbra 2015, 19:04 delete

Super súťaž :)
Cez GFC ťa sledujem ako: Soňa Lazoriková
Cez FB ako Soňa Lazoriková (Rebelliouslily) a obrázok zdieľam na moje fb stránke
Cez instagram ťa sledujem ako: sonicka.cmuk

http://rebelliouslily.blogspot.sk/

Reply
avatar
29. októbra 2015, 22:02 delete

Nikola ORechovská
nikolaorechovska@gmail.com :)

Reply
avatar
30. októbra 2015, 11:12 delete

Děkuji moc za pozvání do tvé soutěže <3 Krásných 6 let je obrovský úspěch. Přeju ti jen to nejlepší a jen tak dál :)
meetmylovelyworld@gmail.com

Meet My Lovely World

Reply
avatar
Ms.Luccy
AUTHOR
30. októbra 2015, 20:06 delete

Gratuluji k 6 rokům tvého blogu, to už je pěkně dlouhá doba :)
vondryskoval@seznam.cz

Reply
avatar
Alea
AUTHOR
31. októbra 2015, 13:00 delete

Gratuluji k šesti letům, to je už pořádná doba :) A přeji ti, aby to ještě aspoň dvakrát tak dlouho vydrželo ;)
Sleduji jako Alea, e-mail používám simurdova1@seznam.cz

Reply
avatar
1. novembra 2015, 20:04 delete

Gratulujem :) a vela stastia v dalsom blogovani :) dadivargova@gmail.com

Reply
avatar
1. novembra 2015, 21:33 delete

Gratulujem :) lavanduladiarybytatiana@gmail.com

Lavandula Diary

Reply
avatar
1. novembra 2015, 21:36 delete

Přeju všechno nejkrásnější k narozeninám blogu, snad jich bude ještě dvakrát tolik!

neverssz@seznam.cz

Reply
avatar
1. novembra 2015, 21:38 delete

Aaaa tak tu Biodermu bych si moc prala a hlavne potrebovala :)
Jinak moc gratuluju k blogovym narozeninam - protoze 6 let uz je sakra hodne!!!
vavrinovamichaela@gmail.com

Reply
avatar
1. novembra 2015, 22:12 delete

Děkuju za pozvání :)
opravdu super soutěž a gratuluji k 6 rokům blogování
slovakovairca95@seznam.cz

Reply
avatar
KKristína
AUTHOR
4. novembra 2015, 14:17 delete

Waau! A mne taká skúsená blogerka okomentovala článok na mojom ešte bábätkovskom blogu :ng ??? Blahoželám a ďakujem ( za koment aj pozvanie )!
Samozrejme, že sa zapájam aj do GA !
e-mail : kristina800@centrum.sk

Reply
avatar
4. novembra 2015, 18:06 delete

Gratulujem! :-) A ďakujem za pozvanie! :-) Vybrala si fakt krásne ceny! :-)
Želám Ti aby Ti to išlo takto ďalej a aby Ťa blogovanie bavilo a naplňovalo! :-)
zuzka.zelienkova@gmail.com

Reply
avatar
Hera Style
AUTHOR
4. novembra 2015, 22:16 delete

Ja som sa zapojila do všetkých troch súťaží a mňa by najviac potešila asi tá 2. Facebooková cena. Tá Bioderma sa mi tiež páči lenže ja nemám takú aknóznu....pleť na akú je určená rada sébium takže keby sa mi aj poštastilo taak radšej by som to venovala iným. E-mail: kristinkaherkelova@gmail.com

Krásny blog inač ;-)

Reply
avatar
Hera Style
AUTHOR
4. novembra 2015, 22:16 delete

Ja som sa zapojila do všetkých troch súťaží a mňa by najviac potešila asi tá 2. Facebooková cena. Tá Bioderma sa mi tiež páči lenže ja nemám takú aknóznu....pleť na akú je určená rada sébium takže keby sa mi aj poštastilo taak radšej by som to venovala iným. E-mail: kristinkaherkelova@gmail.com

Krásny blog inač ;-)

Reply
avatar
Lu Beres
AUTHOR
9. novembra 2015, 22:39 delete

Tak to sme spolu nejak zacinali blogovat, ten moj bude mat teraz tiez 6 rokov :) len mi to nejde az tak dobre ako tebe. Vernym citatelom som uz dlho, tak len pridavam mail ak by sa usmialo stastie :)
lifeinpicturesbylu@gmail.com

Reply
avatar
Lola Gosling
AUTHOR
10. novembra 2015, 17:00 delete

Tvému blogu přeji jen to nejlepší k 6. narozeninám a ještě mnoho let a skvělých článků.
můj mail: lolagoslingblog@gmail.com
LoLa

Reply
avatar
Katty
AUTHOR
12. novembra 2015, 10:02 delete

Krásné výročí! :)
gfc: Katty
a mail: barneyisnotdead@gmail.com

Reply
avatar
Katty
AUTHOR
12. novembra 2015, 10:02 delete

Krásné výročí! :)
gfc: Katty
a mail: barneyisnotdead@gmail.com

Reply
avatar
Nat
AUTHOR
14. novembra 2015, 13:45 delete

Jej, paráda, super, že ťa to tu už 6 rokov baví :-) Sledujem cez GFC ako Nat, mail natalia.gazova(zavinac)gmail(bodka)com.

Reply
avatar
14. novembra 2015, 15:56 delete

Woow, 6 let? Gratuluju tedy k blogovým narozeninám a přeji úspěchy i do budoucna. :))
GFC: Kateřina Rodová
katerina.rodova1@gmail.com

Reply
avatar
Christi Bene
AUTHOR
14. novembra 2015, 17:13 delete

Páni, máš můj velký obdiv! Doufám, že v budoucnu to bude aspoň tak 30 roční výročí. :) <3
GFC: Christi Bene
christibenelook@gmail.com

Reply
avatar
17. novembra 2015, 17:21 delete

6 let je super, přeju pořád víc a víc čtenářů a moc děkuju za zastávku na mém blogu :-)

since-2015.blogspot.cz

Reply
avatar
Amie
AUTHOR
18. novembra 2015, 21:47 delete

Teeeda, to je doba!
noireamy@gmail.com

Reply
avatar
Dena S
AUTHOR
19. novembra 2015, 9:09 delete

gratulácia obrovská :) snád sa aj ja dostanem tak daleko :)
zapájam sa a teším saa :) - lifebydena@gmail.com

Reply
avatar
Kathy.V
AUTHOR
22. novembra 2015, 17:35 delete

wow tomu sa hovori ale vela rokov! Sledujem ta sice kratko,ale rada sa zapojim a najviac by ma potesila blogova vyhra.
kathy.vacaj@gmail.com

Reply
avatar
Dendy
AUTHOR
24. novembra 2015, 7:23 delete

Páni, 6 let. To je ale kus zivota a prace. Tvemu blogu preji spoustu ctenaru a kvalitnich clanku jako doposud.
Nejkrasnejsi je blogova a insta cena.
Dendy
denisa.sebestova@email.cz

Reply
avatar
Coconut Girl
AUTHOR
24. novembra 2015, 14:14 delete

Gratulujem k šiestym narodkám blogu. Už je to školák :D prajem ešte viac čitateľov :))
GFC: Coconut Girl
mail: simonanitkova@gmail.com

ccntlife.blogspot.sk

Reply
avatar