Čo robiť cez víkend: Uchovávanie sveta, Soho či trochu outfitu


Víkend je pre mňa vyslovene čas načerpania energie. Aby bol víkend dobrý potrebujem k tomu dostatok spánku, dobré jedlo, dobrú kávu a nejaký program, ktorý ma ,,vytrhne"  z toho každodenného švungu. Tým, že nemám toľko dovolenky, koľko by som chcela (aj keď my máme od nového roku vo firme nový benefit neobmedzenej dovolenky :)) snžím sa plánovať si voľný čas najefektívnejšie ako sa dá. A tak mi dnes napadlo napísať vám o troch veciach, ktoré sa oplatí cez víkend navštíviť v Bratislave. 



Prvá vec, ktorú určite odporúčam je navštíviť SNG, kde je momentálne veľmi milá výstava Uchovávanie sveta.  Čo je to zaujímavé na tejto výstave je vytvorená apka na základe ktorej vás výstavou bude sprevádzať Robo Roth, či už ako ,,nudný knihovník" alebo ukecaný hlas ulice. Celá výstava je veľmi interaktívna a určite sa na nej nudiť nebudete. Viac písať nejdem, určite choďte pozrieť - a len pripomínam, že aj tento rok je SNG zdarma.



Ak po výstave vyhladnete určite zbehnite po ceste do bistra Soho. Ja som tam bola naposledy minulý piatok, takže s istotou môžem napísať, že sú stále rovnako dobrý. Pochutíte si tam na skvelých polievkach, cestovinách a dokonalých koláčoch. 



Posledná vec je skôr odporúčanie môjho manžela ako moja a je to nový film Leonarda DiCapria The Revenant. Film je momentálne v kinách a ak vám nevadí krv tak ho určite nevynechajte. Niekde som čítala, že má 12 nominácii na Oscara, tak snáď to Leovi konečne vyjde :))


Aby som to trochu ozvláštnila pridávam aj môj včerajší outfit, v ktorom mi bola neuveriteľná zima, pretože aj keď tu krásne svietilo slnko mala som pocit, že je hádam -5 stupňov. Priznám sa, že som sa snažila doladiť ku krásnemu náhrdelníku, ktorý som dostala z http://womanology.sk/ . Veď to poznáte z môjho blogu, veľké náhrdelníky sú moja slabosť! Na stránke majú tých masívnych náhrdelníkov toľko, že budete hádam hodinu lamentovať nad tým, ktorý je krajší a ktorý viac vynosíte. Ja som si vybrala tento a ešte jeden, ktorý uvidíte onedlho a neviem sa z neho prestať tešiť. Je pomere univerzálny - má akoby šedo/priesvitné kryštály, ktoré sú v tvare pekných romantických kvetiniek. Dĺžku náhrdelníka si môžete prispôsobiť, takže je na vás, či ho budete mať kratší alebo dlhší. O a ozaj, aj keď je masívny je ľahučký pretože kryštáliky sú plastové!





A čo vy a plány na víkend? Čo plánujete robiť? Ako vyzerá zvyčajne váš víkend? Ste skôr ,,gaučový" alebo akčný typ?




Previous
Next Post »

10 komentárov

Pre písanie komentárov
23. januára 2016, 8:02 delete

Ta výstava vypadá skvěle,ale bohužel jsem z ČR :/ Ten film je moc super,byla jsem na něm v kině a taky ho rozhodně doporučuji :) Také doufám,že dostane už toho Oscara :D Krásný outfit,mojiláskou jsou také náhrdelníky :D Přes víkend se taky snažím vyspat a načerpat sílu,také uklízím,věnuji se přítelovi či kamarádkám.

ROSEMDIARY

Reply
avatar
23. januára 2016, 8:23 delete

na Revenant se těším, už to máme stažené, tak to snad o víkendu klapne a konečně se k tomu dostaneme :)
grey news outfit & international shein giveaway

Reply
avatar
Alex B
AUTHOR
23. januára 2016, 17:23 delete

Na filme Revenant som bola minulú sobotu a doteraz mám z neho zimomriavky! :)

Reply
avatar
Nicolland
AUTHOR
23. januára 2016, 18:19 delete

Pekný náhrdelník :)

http://nicolland.blogspot.co.at

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
24. januára 2016, 10:22 delete

Fakt pekne nahrdelniky maju na tej stranke,skusala si aj nejake z tych zlavovych?

Reply
avatar
25. januára 2016, 19:41 delete

Jeej ďakujem za krásny komentár :)

Reply
avatar
25. januára 2016, 19:42 delete

Tak dúfam, že vyšlo :)

Reply
avatar
25. januára 2016, 19:42 delete

až tak sa páčilo? Wow!

Reply
avatar
25. januára 2016, 19:43 delete

Tie síce nie ale podľa mňa to na ich kvalite nič nezmení :)

Reply
avatar