Video: účes za ktorým sa obzriete za 5 minút!


Ako som sľúbila dnes tu máme ďalšie video :) Predbežne plánujem pre začiatok jedno video za týždeň tak dúfam, že mi to vydrží a že nápady budú pribúdať :) Dnes som sa rozhodla natočiť účes, na ktorý mi vždy padne veľa otázok, keď ho mám tak dnes prelomím tajomstvo jeho prípravy :)





Ak sa video páčilo budem rada, ak mi dáte vedieť a nezabudnite sa prihlásiť na odber na youtube!

A čo vy? Čo si robíte s vlasmi ak nemáte čas či sa vám nič nechce?

Previous
Next Post »

11 komentárov

Pre písanie komentárov
Alex B
AUTHOR
28. februára 2016, 11:21 delete

Ten je naozaj podarený a veľmi ti to pristane :)

Reply
avatar
Lucie GLAM
AUTHOR
28. februára 2016, 11:25 delete

Super video :)

www.lucieglam.blogspot.cz

Reply
avatar
28. februára 2016, 23:05 delete

Vždycky mě zajímalo, jak se používá ta houbička, ještě jsem to nikdy nezkoušela :)

Reply
avatar
29. februára 2016, 17:20 delete

paráda :) nikdy som nevedela ako to ženy dokážu ,že majú všade vlasy cez tú hubku :D už viem :D

Reply
avatar
29. februára 2016, 22:05 delete

tak som rada, že som niečo naučila :)

Reply
avatar
29. februára 2016, 22:05 delete

vidíš, nie je to vôbec ťažké :)

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
3. marca 2016, 20:32 delete

Mohla by si spraviť video ako sa licis a to rôzne líčenia... Mna by zaujímalo líčenie do prace a napríklad licenie s manželom na večeru a napríklad licenie na vecer s kamaratkami :)

Reply
avatar
3. marca 2016, 22:12 delete

jeeeej konečne nejaký tip!!! Hrozne moc moc moc ďakujem a pripravím všetky :)

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
4. marca 2016, 8:38 delete

:)

Reply
avatar