Video: Ako ušetriť na vianočných darčekoch

Dúfam, že keď ste videli nadpis dnešného videa tak ste sa nenahnevali a nepovedali si, že tá Bianca je už ako Tesco a Vianoce vyťahuje v októbri :) Verte mi však jedno, základné pravidlo znie, že ak chcete ušetriť nemôžete nakupovať vianočné darčeky na poslednú chvíľu. Dala som dokopy 5 mojich top pravidiel, ktorými sa riadim každé Vianoce a dúfam, že pomôžu aj vám. Ak máte nejaké iné tipy, dajte určite vedieť, myslím, že človek, ktorý nerád šetrí sa na tomto blogu nevyskytuje :)



A čo Vy? Máte už darčeky? Začínate ich už riešiť? Alebo ešte nie? Máte nejaké tipy ako ušetriť na darčekoch? Aké?


Previous
Next Post »

8 komentárov

Pre písanie komentárov
Nathalie
AUTHOR
30. októbra 2016, 12:08 delete

Ja som už pomaly začala rozmýšľať nad Vianočnými darčekmi, aby sa mi to potom nenakopilo na poslednú chvíľu, inak super tipy :)
http://myparisianheart.com/

Reply
avatar
30. októbra 2016, 15:03 delete

Dárky jsem ještě nesháněla, no možná už bych se mohla po něčem porozhlédnout :)
eLblog

Reply
avatar
30. októbra 2016, 16:32 delete

Dárky ještě nemám, ale už mám sepsaný článek - tipy na dárka. :DD
Mr. Kev

Reply
avatar
30. októbra 2016, 18:07 delete

Veru veru čím skôr tym lepsie :)

Reply
avatar
30. októbra 2016, 18:07 delete

Tak si potom urcite pozriem :)

Reply
avatar
Zuzanka
AUTHOR
30. októbra 2016, 20:35 delete

Pekné video, ďakujem za tipy :)
a zas sa opakujem, tú farbu vlasov máš výbornú! ♥

Reply
avatar
30. októbra 2016, 21:00 delete

a mňa to stále teší čítať :)

Reply
avatar