štvrtok 2. februára 2017

Avon Shine Burst


Minule som si pozerala moju (neustále narastajúcu) zbierku rúžov a došla som na to, že Avon má jednoznačne najväčšiu prevahu. Niet divu - ich rúže sú lacné, majú neskutočne veľký výber farieb a kvalitovo podľa mňa preskakujú 95% drogériových produktov. Zvláštne je, že pri Avon rúžoch môžem kľudne generalizovať, pretože či ide o rad True Color, Supreme,Glow, 3D - je to jedno. Avon proste vie ako na to :) Čo som doteraz na blogu ešte nerecenzovala a fakt stojí za to je Avon Shine Burst - čo je rúžo/lesk/balzam v peknom balení a super hydratáciou. 


Mňa na prvý pohľad zaujalo to balenie :) Na Avon fakt nesmierne kreatívne a poviem vám, že tá ružovo/fialová sa nesmierne pohodlne hľadá ak máte doma väčšinu rúžov v čiernom obale. Prvotné nadšenie sa len vystupňovalo pri prvej aplikácii, pretože rúž sa po perách kĺže ako balzam na pery. Aj napriek neskutočne príjemnej konzistencii je výborne pigmentovaný a jedno nanesenie je úplne postačujúce. A teraz príde zvrat :) Už viete, že je to rúž, ktorý má konzistenciu ako balzam a viete čo? On sa ešte aj leskne ako lesk :) Netradičný 3v1 výrobok, ktorý určite stojí za vyskúšanie.


Za hydratáciu sa inak môžeme poďakovať vcelku ovocnému zloženiu - obsahuje papáju, granátové jablko (ktoré hydratuje) a kokosový olej (ktorý vyživuje). Ja mám rúž v odtieni Vivid Cherry čo je veľmi pekná jesenno/zimná farba ideálna na denno-denné nosenie. Mala som ho inak na sebe v tomto vide klik:tu od 1:12 :).


Za mňa ďalší výrobok, za ktorý Avon dostane palec hore a vrelo vám ho odporúčam :)

A čo vy? Máte doma nejaký Avon rúž? Ktorý rad je váš najobľúbenejší?

7 komentárov:

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne