piatok 9. februára 2018

ULTIMATNA PECKA. VAZNE.


Ak sledujete môj blog tak viete, že lakovanie nechtov nie je moja najväčšia pasia. Moje nenamalované nechty sa mi nepáčia, takže je to pre mňa také malé nutné zlo, ktoré raz do týždňa absolvujem. Vďaka kvalitným lakom mi reálne pekné nechty vydržia bežne 6 dní a to je taká obeta, ktorú som  ochotná absolvovať. Ak patríte do rovnakej kategórie ako ja, tak potom mám pre vás dnes 2 fakt brutálne tipy o ktorých je vyslovene hriech nevedieť.

Ak totiž ide o nadlaky a podlaky alebo iné vychytávky, ktoré mi majú tento čas predĺžiť - stavím sa s vami, že o nich budem vedieť. Je to to isté ako u ľudí čo sú posadnutí upratovaním nájdete najlepšie čistiace tipy, u mňa nájdete najkvalitnejšie laky (v pomere cena-kvalita). Loreal pred nejakým časom prišiel s novými gélovými lakmi - ktoré nájdete v každej drogérke a ktorým podľa mňa chýba nejaký buzz. Sú totiž U.L.T.I.M.A.T.N.E.



Verzia jedna je pre užšiu peňaženku. Vec sa má totiž tak, že tie laky sú brutálne ale nie najlacnejšie. Každý stojí okolo 5 € čo nie je málo za v zásade neviditeľný lak. Ale nie je to ani veľa za to, že máte na týždeň úplný pokoj :) No, ale poďme k veci!

Verzia jedna teda je All in One Base and Top coat. Klasický priesvitný lak, ktorý vám nechty vyrovná, zocelí  a následne zafixuje lak. Stačí jedna vrstva (aj ako podlaku aj ako nadlaku) a nechty vydržia tip-top aspoň 5 dní. 
Treba povedať, že laky používam non-stop viac ako mesiac, takže mám ich otestované bez ohľadu na to, akú značku alebo akú farbu pod neho použijete.

Tým, že je to podlak aj nadlak tak to inak ani nie je také drahé, pretože 5 € by vás vyšli dva oddelené laky úplne s prehľadom. A hovorím vám - 5 dní je zaručených, rovnako ako brutálne rýchla robota.


A poďme na to druhé kombo. Na to kombo o ktorom vám už teraz viem povedať, že bude v top výrobkoch 2018. Pretože je to brutálny zázrak o ktorom by mali písať všetci. Tak teraz čítajte, lebo po prečítaní aj pre vás bude život o čosi ľahší :)

Okrem toho all in laku Loreal vydal seriu čisto podkladových a čisto nadlakových lakov. K tomuto patrí ešte ako čerešnička čierny Top Coat gél, ktorý je top topov top top. 

Keď použijete ako podlak ich posilňujúci lak, na to nanesiete akýkoľvek farebný lak a na to dáte ich gélový nadlak stane sa jedna vec.
Zázrak.
Jednak vám lak uschne brutal rýchlo, ale veď ok, to robí aj Essence lak za 2 €. Ale! On vám ten farebný lak pokryje čistou vrstvou laku, ktorá je tak lesklá, že to vyzerá ako keby ste mali gélové nechty. Pozrite si ten efekt na fotke nižšie - v zásade sa ten lesk z nechtov odráža, aké sú lesklé.

Dobre, takže máme dve veci:
1, rýchle schnutie
2, brutálny lesk

A poďme ďalej :) nechty sú potiahnuté akýmsi gélom, vďaka čomu sú reálne pevnejšie a lak mi vydrží pokojne 13 dní. Po tomto čísle som to už netestovala, pretože mi začal odrastať zo spodu, čo vyzeralo fakt blbo :) Ale s prehľadom dáte viac ako týždeň.

A ak ste si teraz povedali, že super, ale to odlakovanie musí byť úplné peklo - nie nie :) Odlakovanie je úplne jednoduché, rýchle a pohodlné.



Neviem vám slovami napísať ako strašne vám odporúčam tú kombináciu s tým čiernym lakom. Mne to brutal zjednodušilo život a vyzerá to naozaj krásne!

A čo vy a lakovanie? Baví vás to, či nudné zlo? Máte obľúbenú farbu laku na nechty?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne