utorok 1. mája 2018

Vitamínová bomba pre pleť 100% Pure


Neviem, či som to niekde spomínala alebo nie, ale ako som tehotná investujem trochu viac do mojej starostlivosti. Jednak som každým dňom čakala rapídne zhoršenie pleti a jednak si hovorím, že kedy už, keď nie teraz. Ďalší level nastane po pôrode :) Keď som domíňala môj nočný Avokádový olej povedala som si, že si dám nachvíľu od olejov pauzu (stačí, že si nimi mažem každý deň celé telo, blah) a teda, že pleťové oleje načas nahradia krémiky. Priznám sa, že to bola celkom dilema, pretože som hľadala niečo hutnejšie, brutálne výživné a niečo, čo by malo pokožku nakopnúť. Znenazdajky (slovo z roku 1500 :) som na https://www.krasnakazdyden.cz/ natrafila na pleťový nočný krém od 100% Pure, ktorý podľa popisu robil všetko, čo som potrebovala. Dopredu vám píšem, že cena je mierny strašiak (55€) ale rovnako vám dopredu píšem, že mám pleť takú krásnu, že sa mi k nej vyjadrujú v okolí ľudia s ktorými bežne prehodím jedno slovo za mesiac. A to sa mi teda ešte v živote nikdy nikdy nestalo. Otázka je, či som ju doteraz mala až takú zlú? :) alebo je teraz proste tak krásna :) - ja beriem tú druhú alternatívu, pretože sama na seba neveriacky pozerám každý deň v zrkadle :)



Krém obsahuje multivitamíny a antioxidanty, vďaka ktorým počas noci neskutočne regeneruje pokožku. Obsahuje korenčný vitamín C, zmes vitamínov A,D a E, výťažky z shitake a reishi húb, morských chalúh a toto všetko je spolu zmiešané v ľadovcovej vode. Krém je navyše vyrobený z prírodných surovín a je vegetariánsky - takže asi chápete, že popisok predáva :) A ten celý zážitok potom pokračuje ďalej. 

Keď vám krém dôjde je balený v relatívne nenápadnej a nudnej krabičke. Za 55€ si možno predstavíte niečo krajšie, ale dajte tomu sekundu, kým si ho rozbalíte. Balenie samotného krému je fakt pecka. Relatívne masívna sklenená nádoba s pekným šrobovacím vrchnákom. Neviem ako vy, ale mne sa páči teda neskutočne.



Samotný krémik vonia jemne citrusovo a aj keď pôsobí hutne neskutočne dobre sa nanáša. Dlabnete do krémika prštekom a na prvú je to klasický hutný krém, ale pri nanášaní jemne zmení svoju konzistenciu na gélovú. Takže stačí naozaj trochu a krém pekne vmasírujete do celej pokožky, ktorú do minúty zvláčni, zjemní a urobí ju krásne hebkou. Žiadne mastné ani ulepené pocity, len krásne jemná a hydratovaná pokožka. 
Výsledky som videla do týždňa - vyslovene žiarivá, hebká, rozjasnená a krásna pleť. Za mňa je toto krémový víťaz mojich 28 rokov. Nikdy som nemala nič lepšie a stále si každé ráno pozerám svoju pleť v zrkadle a nemôžem tomu uveriť.

A čo vy? Aký je najdrahší krém, aký ste si kedy kúpili? Koľko by ste boli maximálne ochotné investovať?

2 komentáre:

  1. Saši, verím, že ten krémik je uplne super, ale myslim si, ze velku rolu zohravaju aj hormony :) mne osobne sa velmi zlepsila plet v druhom trimestri, vsetci mi hovorili aka som krasna, ze uplne ziarim atd.. a to napriek tomu, ze som cakala dievcatko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to kľudne možné, že bábo má zázračné účinky :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne