utorok 30. októbra 2018

Malý, ale efektívny


Minulý týždeň nebol úplne najlepší a namiesto užívania si mojich materských povinností som si musela odskočiť do nemocnice. Nejdem sa vám tu rozpisovať a stažovať sa, že posledné, čo 7 týždňov po pôrode chcete je operácia, ale človek si nevyberá. Zdravie máme len jedno a je vždy prvoradé. Každopádne, všetko dobre dopadlo (dúfam teda) a ja som späť s mojím malým munchkinom aj vami :) Nebyť toho pobytu v nemocnici možno by nebol ani tento článok :) pretože som zhodou okolností objavila fakt dobrý očný odličovač. Ako som si balila veci hľadala som nejaké malé kompaktné veci, ktoré šupnem do tašky a našla som Avon True Colour dvojfázový odličovač pre odlíčenie dlhotrvajúceho make-upu. 

Ak ste sa náhodou zľakli, nie nebrala som si do nemocnice odličovač :) vydržím byť chvíľu nenalíčená :) ale zhodou okolností mám momentálne riasenku, ktorá sa drží mojich očí ako kliešť (čo je fajn, keď kočíkujem a vonku prší) a toto mi prišlo ako dar z nebies. Aspoň nejakú výhodu mala tá operácia, pche. 

Odličovač má síce len 50ml, ale verte mi, malý objem urobí veľa dobrého. Po pretrepaní flaštičky nanesiete trochu odličovača na vatový tampónik, necháte pôsobiť na namaľovanom oku a následne len make-up jemne zotriete z oka. A nielen tiene! Aj riasenky, ktoré držia ako kliešť :) Aj napriek jeho vysokej efektivite neštípe, nepáli - len si odvedie dobrú robotu. 

Ak teda náhodou máte doma nejaký neodlíčiteľný ekrazit, alebo by ste chceli niečo kompaktné niekam na dovolenku alebo do fitka, toto je váš viťaz. Nie je drahý a je fakt efektívny!

A čo vy a riasenky, ktoré nejdú odlíčiť? Už by ste si ich druhýkrát nekúpili alebo by ste hľadali lepší odličovač? 

4 komentáre:

  1. Tak toto si neviem ani predstavit! :( Kto sa postaral o malicku? Alebo bola s tebou? Nemusela si prestat kojit? A operacia nejako suvisela s porodom alebo kojenim? Prajem ti skore zotavenie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) uz je to na dobre ceste :) len je to take tazke byt doma v kludovom rezime, ked mas male babatko :( operacia suvisela s poporodnymi komplikaciami, ktore nikto netusil ze pridu :/ este vzhladom na to, ze som mala priam dokonaly porod. Ale nevadi, netreba sa pozerat spat, uz bude dobre! Amelia to zvladla na jednotku s milionom hviezdiciek! Myslim, ze ja som to niesla omnoho horsie ako ona :)

      Odstrániť
  2. tak to je naozaj nepríjemné, ale verím, že už si v poriadku :)
    tento odličovač mám tiež a súhlasím, že skvele odlíči, avšak mňa predsa len trošičku páli v očiach po čase
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vazne? Vidis, tak ja som bola rada, ako dobre, ze nestipe vobec!

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne