štvrtok 21. februára 2019

Ale že nenormaaaaalne super



Tak si o sebe vážne namýšľam, že už ma nemôže prekvapiť príliš veľa vecí. Ježiš, čo sa kozmetiky týka :) napríklad ľudské vlastnosti ma prekvapujú každý deň :) ale to je asi na inú tému :) Každopádne vážne si hovorím, že mám poskúšaných kopec konzistencií, vôní a fakt ma málo čo, prekvapí. A to si predstavte, že pred pár týždňami som teda bola fakt extrémne milo prekvapená. A hľa! s výrobkom zo Slovenskej dielne. A ešte s takým, pri ktorom by ste podľa mňa naozaj nečakali prekvapenie. Alebo hej? Opravte ma, ak sa mýlim, že na Šípkovom peelingu neznie nič tak, že by mohlo nejako prekvapiť. 

Niekedy na jeseň som dostala (za čo naozaj ďakujem) zo stránky https://www.naturlove.sk/ tri veci na testovanie. Príspevok o prírodnom mydle ste si mohli prečítať tu:klik a ostal mi tento šípkový peeling a ešte jedna lakocinka, na ktorú nedám dopustiť hlavne posledné týždne, kedy sa mi nakopilo trochu viacej stresu :) navnadenie zabralo? Dúfam, že hej :) nebojte recenzia bude! 


No a späť k peelingu :) Vybrala som si tento šípkový peeling pre problematickú pleť, pretože v čase vyberania som bola v strede môjho aktuálneho peelingu, čo znamenalo, že som potrebovala nový. Naviu ako značku zbožňujem a rovnako výrobky zo šípky, takže toto nemohol byť krok vedľa. Podľa popisku ide o jemný peeling, takže šupito testovať. 

Čo ma prekvapilo ako prvé bola farba. Čierna. Aké dekadentné :) Ale to zase nie je také šokantné, že by som kvôli tomu urobila taký napínavý úvod do začiatku článku. Konzistencia peelingu je ako taký jemný piesok. Ale v čiernom, takže taká jemná hlinka. Peeling je suchý, takže sa nanáša na vlhkú tvár. Jemnými, krúživými pohybmi pekne premasírujete a potom jemne zmyjete. 


Čakáte na ten šok? Ako peeling umývate a zmyjete - pleť je mastná. Ako keby ste si na ňu dali olej. Pre mňa suchokožca je to super, pretože samotné peelingovanie je ,,záťaž" takže takto sa pokožka aspoň pekne hydratuje. Ale pozor! Potom do troch minút tá ,,mastnosť" odíde a ostane super jemná a brutálne vláčka pokožka! Takže už chápete z čoho som tak nadšená?
Vypeelingovaná a čistá pokožka -- potom krásne premastená pokožka --a nakoniec jemná a hladká pokožka! Like like like!

Za mňa určite jeden z naj peelingov a ak máte radi kvalitné zloženia a lokálne značky, tak viete, čo hľadať :)

A čo vy? Aký výrobok vás prekvapil naposledy?

2 komentáre:

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne