utorok 18. júna 2019

Opaľovací sprej na tvár

La Roche Posay zmatňujúci opaľovací sprej na tvár

Mám pocit, že mám doma niekoľko výrobkov, ktoré sa na blogu ocitli viackrát. Je ich určite do 10 a myslím si, že sú to tak dobré výrobky, že by som za nich dala reálne ruku do ohňa. Ak by som mala povedať jeden výrobok, ktorý by bol určite v prvej trojke a zmenil mi život (akokoľvek teatrálne to znie) bude to určite La Roche Posay Anthelios sprej na tvár.

Ak chodíte v lete k moru, jazeru či na kúpalisko a chcete od výrobku aby vás aj chránil a aby vám nevypálil oči existuje na trhu podľa mňa len jeden. Tento :) Toľké roky som bojovala s tým, že vždy, keď som si dala opaľovák na tvár a
A, vyšla z vody
B, spotila sa
stiekol mi nejakým spôsobom do očí, ktoré mi začal vypaľovať ako nejaká kyselina. Niektoré roky som potom proste opaľovák na tvár nepoužívala (lebo tá bolesť v očiach bola proste moc) a niektoré roky som trpela ako kôň. Kým som neobjavila tento zázrak, ktorý vyzerá v pomere objem/cena nie ako výrobok po ktorom budete s nadšením siahať, ale verte mi, neexistuje lepšie minutých 15€.

La Roche Posay Anthelios Anti Shine


Okrem toho, že je to teda ochrana pred chemickým vypálením očí :) je to ten najpraktickejší opaľovák na tvár, aký existuje. Otvoríte, nastriekate na tvár s 15cm vzdialenosti a je to. Len pozor :) pri striekaní si zavrite ústa a oči.

Tvár je chránená SPF 5O a čo je na tom všetkom najlepšie - nie je absolútne mastná! Sprej zaschne HNEĎ a absolútne do matna. Žiadne stekanie produktu do očí, keď si namočíte tvár, alebo keď sa spotíte.  Je to proste ten najlepší a najpraktickejší výrobok na tvár na tejto planéte. Fakt neexistuje dostatok superlatív, ktoré by som na neho použila, ale je to proste tak. NAJ, NAJ, NAJ, NAJ, NAJ výrobok.

La Roche Posay opaľovací sprej na tvár

Ak som pri mori sprej si nanášam opakovane v pravidelných intervaloch (lebo veď viete, vrásky, fľaky, žiarenie). Túto recenziu píšem v dovolenkovom predstihu, pretože viem, že sa zvykne v lete vypredávať, takže čím skôr si ho kúpite, tým šťastnejšie budete, keď ho v lete použijete. Ako som spomínala vyššie, ja ho objednávam z Notino, kde stojí okolo 15 €. Neviem prečo, ale strašne veľa lekární ho neponúka vôbec, tak aby ste potom neboli prekvapené.

A čo vy? Natierate sa poriadne? Poctivo?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne