piatok 14. júna 2019

Vedeli ste? Loreal Pure Clay má aj odličovače



Niekedy tak niektoré veci trochu zaspím. Ako napríklad pleťové novinky od Loreal. Na https://www.parfemy-elnino.sk/ som si minule všimla, že z radu Pure Clay existujú už nové masky a dokonca aj čistiace gély. Nebudem klamať, do košíka som dala jedno aj druhé ale potom mi moje racionálne vnútorné ja našepkalo, že nieeee novú masku fakt fakt nepotrebuješ, tak v košíku ostal len čistiaci gél. Ale na ten som sa brutálne tešila! Pretože Pure Clay masky sú podľa mňa stále jedny z najlepších na trhu (hlavne tá čierna), takže som očakávala, že čistiaci gél bude niečo obdobné. 

Na prvú sa mi veľmi páči balenie gélu. Páči sa mi tá zelená, páči sa mi tá chudá a vysoká tuba - proste celé to do seba zapadá a je to fakt pekné. Na druhú je tam eukalyptus, takže hneď keď otvoríte mentálne sa presuniete do nejakého wellnes :)


Čistiaci gél je určený na prečistenie, zmatnenie a osvieženie pokožky - takže uznajte, všetko, čo potrebujete v tomto bleh saharskom počasí. Ja ho používam ráno - nanesiem veľmi malé množstvo (to na fotke by stačilo na umytie celej triedy v súkromnej škôlke) a následne vmasírujem do vlhkej pokožky. Je to neskutočne príjemný pocit, pretože eukalyptusová vôňa je osviežujúca, relaxačná a naozaj dobre človeka nabudí. Po umytí je pokožka prevoňaná, jemná, hebká a pripravená na celý deň.

Volám to síce čistiaci gél, ale popravde konzistenciu to má ako Signal pasta na zuby :) Alebo Colgate :) možno aj preto toho stačí naozaj máličko. Gél stojí čosi cez 5 € a ja som do neho úprimne zaľúbená. Do tej vône, konzistencie a naozaj výborného zmatnenia.

Ešte jedna vec! Na internete som videla, že existuje aj čierna a červená verzia! Keď ju niekde zoženiem stavte sa, že tu nájdete recenziu :)

A čo vy? Ako sa ráno prebúdzate?

3 komentáre:

  1. Ahoj, na tento gel nedam dopustit :) Kazde rano s Xiaomi InFace cleanerom - po 2 tyzdnoch vidim obrovske zlepsenie pleti.
    Mam aj cervenu a ciernu verziu (kupovane v US), ale s touto sa to podla mna neda zdaleka porovnat. Cervena je peelingova, nevonia mi a zaspini celu kupelnu, cierna mi pripomina Garnier Gel. Vero :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá celom dobre, ale mne tieto masky vôbec nesadli (iba modrá). Tak sa bojím, či ten efekt by nebol podobný :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je naozaj dobrý... ja ho striedam s čiernym mydlom MYLO na mastnú pokožku, efekt aj pocit je ten istý (je to síce mydlo, ale vôbec nevysušuje, len pekne zmatní a vyčistí), takže ak ti vyhovuje toto, odporúčam skúsiť aj čistiace mydlá na tvár :) BTW asi ho naozaj netreba veľa, lebo ho mám viac ako rok (aj keď ho striedam :))

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne