štvrtok 6. februára 2020

Ho hoo! Chubby Paint

Loreal Infaillible Paint Chubby

Ja mám tak rada krémové výrobky! Hlavne v posledných rokoch :) rozjasňovače, líčka, tiene - dajte čo máte, budem používať. Ale pozor! Musia to byť dobré krémové výrobky, lebo nie je všetko zlato, čo sa blyští :) Je strašne veľa krémových produktov, ktoré si nanesiete, sú fakt pekné ale keď sa na seba pozriete v zrkadle po 4 hodinách tak zistíte, že líčka aj rozjasňovač odišli na dovolenku. Alebo niekam inam :) každopádne na vašej tvári ich zaručene nenájdete. Ale tento dnešný výrobok nájdete na tvári aj večer (keď už by ste možno aj nemuseli). O čom je teda reč? O jednom pomerne zatajovanom Loreal kúsku :) Infaillible Paint Chubby. Ja sa priznám, že som o ňom sama nevedela - preto si myslím, že je celkom utajovaný ale dostala som ho k nejakému nákupu na Notino a odvtedy je to moja pravá ruka!

Loreal Infaillible Paint Chubby v odtieni Tangerine Please


Je to vlastne taká Cliniqovská chubby stick len dvakrát taká veľká a raz taká lacná :) ideálna kombinácia, že? Chubby stick je brutálne praktický na cesty - nemusíte so sebou ťahať žiadne štetce, vezmete si len tyčinku a jednoducho nanesiete prstami. Ja som ju dostala vo farbe, ktorú by som si sama ale že nikdy nevybrala - Tangerine Please a musíte uznať, že je fakt pekná. 


swatch líčok Loreal Infaillible Paint Chubby v odtieni Tangerine Please

Je to taká krásna marhuľovo koralová farba, ktorá dodá tvári jas, lesk, zdravie a život. Určite to poznáte, keď sa cítite totálne, že meh nič sa vám nechce spánok bol nanič a potrebujete len prežiť ,,dnešok" a počkať, kedy sa môžete večer vrátiť do postele. No a potom si dáte túto zázračnú vecičku a vyzeráte vyspato, zdravo, energicky a sviežo. Čo je lepšie? Je to reálne nielen veľmi nápomocný kozmetický výrobok ale ešte aj zlepšovač dobrej nálady, pretože nie je nič lepšie ako keď sa na vás celý deň zo zrkadla pozerá krásna a žiarivá žena :)

Líčka vám inak podľa mňa vydržia do dôchodku. Ako môžete vidieť sú pekne a silno pigmentované, takže reálne stačí mikro mikro mikro málo a máte taký ten pekný zdravý jas. Fakt ako ďakujem Notino alebo Loreal, alebo kto mal tú kampaň :) dobrú farbu ste vybrali :)
Nanesiete teda jemný šmah na líce /alebo štetec/ alebo prst a pekne rozklepkáte prsom/alebo štetcom. Za pár sekúnd vybavené!


Líčka stoja 11,5 € a za výrobok, ktorý pôjde až do dôchodku (muwuhahaaa) je to fajn cena :) pre mňa hlavne za výrobok, čo mi šetrí čas a dodáva život :)

A čo vy a krémové výrobky? Hot or not?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne