piatok 31. júla 2020

Do zachladenia priatelia



XBC Charcoal maska


Ak ste videli moje posledné video o Notino nákupoch, tak ste videli, že som tam mala peelingovú masku na nohy. Paradoxne som si myslela, že to bude na 50% reklama a na 50% snáď dobrá vec ale čo som fakt nečakala to boli vaše komentáre o tom, že tá maska je relatívne efektívna a taká silná, že môže dať dole lak na nechty. Ako človek, čo konštantne bojuje s otlakmi, odreninami, spálenými nohami som dostala fakt strach a povedala som si, že si tú peelingovú masku môžem dať až vtedy, keď sa mi vyliečia nohy na 200%. Čo bude asi v zime, keď začnem nosiť čižmy :)) každopádne to znamená len jednu vec a to, že som sa vrátila naspäť k mojím klasickým a obľúbeným maskám na nohy.

Táto recenzia už čakala nejaký ten piatok a dnes nemôže byť lepší deň na publikovanie, keďže sa celý týždeň cítim ako v trópoch. Na Slovensko došlo teplé letné počasie a mne neostáva nič iné len zmieriť sa s tým a pomáhať si k prežitiu ako sa len dá. Napríklad aj chladivou letnou maskou na nohy. A že fakt fakt fakt mega chladivou :) Nájsť túto masku nebola žiadna veda :) Na Notino som si dala vyhľadávať masky na nohy a jedna z prvých na mňa vykukla Charcoal maska na nohy. Cena okolo dvoch eúr - takže šupito s ňou do košíka. 

XBC hydratačná maska na nohy


Masku som vyskúšala myslím, že hneď ten týždeň ako som si ju objednala a odvtedy som si objednala ďalšie dve. Lebo je fakt mega super! Na leto :) Viete čo? Začneme od konca, lebo to, že je super na leto tu spomínam už asi tretíkrát a vy by ste si zaslúžili vedieť prečo. Tá maska totiž tak brutááááááááááálne chladí, že aj keď si dáte na nohy mega hrubé ponožky stále vám podľa mňa bude zima :) Alebo mne aspoň býva :) 

Masku nanesiete na čisté nohy (maska sú akoby hrubé igelitové ponožky s hydratačnou vložkou vo vnútri) a necháte pôsobiť. Podľa balenia dvadsať minút, podľa mňa aj hodinu. Po hodine si nájdete zachladené ale poriadne a krásne hydratované nohy, ktoré vyzerajú ako keby boli vo wellnese. Joj aký príjemný pocit. A verte alebo nie, fakt sa vám potom lepšie spí, lebo nohy sú studené aj po zvyšok noci :)

použitie XBC hydratačnej masky na nohy



Inak z tejto Charcoal sady majú na výber viacero a všetky sú fakt fajn. Ja si doma pravidelne kupujem pásky na nos, pretože sú jedny z mála pri ktorých nemám pocit, že mi odtrhnú pokožku z tváre :)

A čo vy? Dajte tip na dobrú a lacnú masku na nohy :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne