pondelok 11. januára 2021

Ako fungujú exfoliačné ponožky



Toto je výrobok roka! Akurát ho musíte používať naozaj podľa návoda a naozaj NIE v lete :) ak dodržíte tieto dve pravidlá, mám pre vás niečo, čo vám zmení život, ak bojujete so suchými nohami a ste lenivé ako ja :) Poďme na to!

Mamina mi niekedy minulý rok na jar poradila, nech si kúpim exfoaličné ponožky. Nikdy som nič také nepočul a úplne si pamätám taký ten jej typický úšklebok, že ty si hovoríš blogerka a nevieš čo sú exfoliačné ponožky? No nie neviem.. Nelenila som :) a našla som, že na Notino mali vtedy tuším na výber viacero. 

Ona mi k tomu viac informácií nedala a ja som tomu až tak neverila, tak som si kúpila tie najlacnejšie Lirene Foot Care. Rovno som zobrala jedny aj pre jednu kamarátku, nech vyskúša niečo nové aj ona a tešila som sa, aký zázrak to bude. 


Paradoxne som vtedy dávno o mojej Notino objednávke urobila video a k týmto ponožkám som mala veľa komentárov, ktoré ma celkom odradili od použitia. Veľa ľudí spomínalo, že im tie ponožky až vyšúchali lak na nechtoch, že ich z nich boleli nohy - a ja som popravde nechcela dôjsť o pekne urobenú pedikúru tak som použitie vždy odkladala. Počas leta som sa ich bála použiť, pretože pre mňa je leto obdobie otlakov a odratých nôh - a keď náhodou dokáže výrobok odlakovať lak tak ho fakt nechcem používať na otvorené rany. 

Ale zrazu prišili Vianoce, lockdown a moje nohy vyzerali fakt fakt fakt zle. Povedala som si, nejdem si robiť manuálnu pedikúru, odlakujem si len nechty a dám si tieto ponožky a uvidím, čo to urobí. Na to, že to mali exfoliačné ponožky mi vizuálne neprišli nijak odlišné od bežných masiek na nohy. Obal ukrýval klasické dve jednorazové ponožky napustené nejakou tekutinou. I keď úprimne, už aj to napustenie mi prišlo pofidérne, lebo ponožky pôsobili takmer sucho. Voňali jemne, popravde chemicky, nič čo by stálo za viac ako jednu vetu :)

Ak ste čítali moje recenzie masiek na nohy tak potom viete, čo nasledovalo :) dala som si masky na nohy na ne hrubé ponožky, aby mi nebola zima a pustila si film. Takže som úplne odignorovala návod a užila som si dve hodiny s exfoliačnými ponožkami na nohách. 


Po dvoch hodinách som si povedala, že keby predsa len tie ponožky niečo urobili idem si radšej pred spaním umyť nohy. Po umytí moje nohy strašne ale strašne chladili a boli popravde fakt hebké a jemné. Za mňa to bol taký istý výsledok ako keby som si dala masku na nohy. Žiadne rozdiel.

Haha :) Little did I know, čo ešte príde :)

Deň jedna nič, nohy hladké ale nič špeciálne a potom som sa prestala pozorovať. A potom zrazu na tretí deň som si začala všímať, že mám na plachte akoby kúsky kože, šupiny. Akože toto fakt nie je asi úplne príjemné čítanie tak to skrátim čo najlepšie. Proste nohy sa mi celé zošúpali ako had. Celé - prsty, nárt, päty a to dokonca aj tá mega zhrubnutá koža na päte. Celý proces trval cca týždeň - medzi časom som sa dvakrát snažila vypemzovať tie šupiny - čo fakt pomohlo. A po týždni mi ostali reálne prekrásne jemné, hebké nohy. Nikdy, ale nikdy som také nohy nemala po pedikúre a tobôž po hocijakej domácej starostlivosti. Toto je fakt boží zázrak.

Ale! Fakt to nerobte v lete, lebo verte mi, tie nohy nikto okrem vás nemôže vidieť. Takto si predstavujem lepru, je to katastrofálne na pohlad. Neviem si predstaviť mať nohy v silonkách, keď sa šúpu - to musí byť katastrofa.

Ja exfoliačné ponožky určite budem používať, ale úprimne vám píšem je to pre silné žalúdky :) a skúste doma nemať tmavé plachty ako som mala ja :) alebo buďte stále v ponožkách. Ale ak chcete veľa hudby a mega krásne hebké nohy - lacnejšie ako za 3,9 € to už fakt nebude.

A čo vy? Skúsili ste niekedy? Nalákala som vás alebo odradila? :)




2 komentáre:

  1. Kamarádka je zkoušela a nějak s nimi spokojená nebyla. :) Mně to popravdě neláká, nohy si krémuji pečující kosmetikou a jsem spokojená. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne