piatok 24. septembra 2021

Parádna vychytávka

 Avon Planet Spa Treasures of the Desert 

Avon Planet Spa pleťová maska

Avon pleťové masky z radu Planet Spa sú na mojej poličke hádam od strednej školy. V pomere cena kvalita sú jedny z najlepších a každý si tam nájde svoje. Či máte radi ílové, zlupovacie alebo hydratačné masky, stavím sa, že isto nájdete svojho favorita. Ja sa osobne zlupovacím maskám vyhýbam, ale viem, že tam majú jednu grécku modrú, ktorú moja pokožka ako tak toleruje. Ale! Z ílových masiek mám doma hádam všetky. Alebo aspoň som si myslela :) kým som minule na Notino nevidela, že majú kopec o ktorých ani neviem. A tak som si dve dala rovno do košíka a dnes tu máte prvú recenziu. 

Maska, ktorá ma zaujala najviac bola Avon Planet Spa Treasures of the Desert - pretože bola ílová a musíte uznať, že znela fakt super. Treasures of the Desert :) to je maska ako pre princeznú Jasmínu :) Maska má za úlohu prečistiť, rozjasniť a vyhladiť pokožku. Všetko, čo žena po 30 potrebuje na pravidelnej báze. Navyše stála len čosi cez tri eurá a mala veľké 75ml balenie, takže nebolo o čom. 

Použitie masky Avon Planet Spa

Neskutočne som sa tešila na vyskúšanie masky a po prvom použití som bola tak nadšená, že som masku používala týždeň čo týždeň až do minutia a ako vám píšem túto recenziu začínam druhé balenie. Maska je totiž super v dvoch hlavných veciach - je ílová - takže logicky prečisťuje pokožku, ale nie takým tým pnucím spôsobom, že neviete hýbať s pokožkou. Ja mám osobne rada aj ten pnucí pomerne výrazný íl, ale niekedy dobre padne mať aj alternatívu pri ktorej viete dýchať alebo dzobkať oriešky pri čítaní obľúbeného časopisu :)

Druhá vec je, že maska NENORMÁLNE ale fakt nenormálne krásne vonia. Wow. Je to prekrásna, luxusná, wellnes vôňa, ktorú by som čakala od nejakej drahšej značky a nie Avon-u :) Ako nič v zlom, ale maska naozaj vyzerá, pôsobí aj vonia luxusne. A do tretice -maska má neskutočne príjemnú konzistenciu, veľmi dobre sa nanáša, pokožku ukľudní, prečistí a vážne aj rozjasní. Hovorím vám, absolútne nečakaný objav na Notino. A za tie peniaze! No nekúp to :)

Ja stále hovorím jedno, že ak si máte nájsť čas na jednu self-care aktivitu mala by to byť maska a peeling každý týždeň. Pleť máme len jednu a treba ju niekedy poriadne prečistiť, hydratovať a pohýčkať. A toto je super pomocník :)

A čo vy? Akú masku momentálne používate? 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne