Karamelovy hojivy zazrak?sup to sem!



Dnes som so otvorila novy Oriflame katalog a na poslednej strasne som objavila vylepseny hojivy zazrak. Hojivy zazrak patri medzi moje top z Oriflamu a verim tomu, ze aj vy ho poznate. V klasickej forme je to to male ruzove vajicko, ktore Vam pomoze zo suchymi laktami, patami, hankami perami a vsetkym. Je to moje zimne SOS a dnes mi urobili straaasnu radost tym ze ho vylepsili karamelovou aromou. Mnamky, co moze byt lepsie ako nieco co tak super pomaha, stoji 2e a este tak na zjedenie vonia. Takze zima uz teraz nema ziadnu sancu!
Previous
Next Post »

5 komentárov

Pre písanie komentárov
Mya
AUTHOR
15. novembra 2009, 14:22 delete

nejaky mail na teba alebo tak nahodou??

Reply
avatar
15. novembra 2009, 19:39 delete

Ahoj jasnacka biancaprincipesssa@gmail.com

Reply
avatar
V.
AUTHOR
17. novembra 2009, 1:47 delete

znam.Je to naprosta kouzelna vecicka.

Reply
avatar
ItalianBeauty
AUTHOR
26. októbra 2010, 14:18 delete

Je to najlepší výrobok od Oriflame :)

Reply
avatar
vimax asli
AUTHOR
3. júla 2014, 10:36 delete

jual vimax asli murah original canada obat pembesar penis herbal alami dengan hasil permanen untuk pria lakilaki perkasa
http://vimaxasli.org/vimax-asli-original-canada.html - vimax asli

Reply
avatar