utorok 9. februára 2010

Loreal Volume Shocking





Este davno som Vam pisala, ze som bola v Madarsku a nakupila som si tam nejake vecicky z Lorealu lebo boli vsetky v 50%zlave. Jedna z tych veci bola spirala Volume Shcking, ktoru by som si za normalnych okolnosti na Slovensku asi nekupila, lebo by sa mi nechcelo zase experimentovat s 400korunovou vecou, ktora by v zlom pripade bola nanic. Ale kedze tu stala necelych 200sk tak preco nie. Je to dvojita spirala, ktora obsahuje ceramid a ten by mal posilnit riasy, a obsahuje nejaku mega ciernu zlozku:) Ak sa mam priznat dvojite spiraly som pred niekolkymi rokmi zavrhla, lebo som mala pocit, ze vzdy je niekde vidiet ta biela a nejako mi nesadli. S tejto Lorealky mam taky pocit, ze mihlanice robi velmi pekne, i ked to netrva zrovna najkratsie, treba sa stym vyhrat a potom naozaj splni ten efekt, co sa mi vsak nepaci a z coho som bola popravde aj prekvapena, lebo mala som uz aj lacnejsie spiraly a nestalo sa mi to tato, sa okolo siedmej vecer zacina drobkovat a mate ju v ociach pod ocami.. A urcite nie je sucha ani stara, a ja si nesucham oci:D Proste je taka, spiralu si kupila aj mamka a ma taky isty problem tak neviem no. Ale kazdopadne nech by mi robila akekolvek riasy, kvoli tomuto by som si ju uz urcite nekupila, lebo nie je to nic prijemne ked Vam drobky padnu do oci:(

A co vy, pochvalte sa, ake spiraly pouzivate?:)

8 komentárov:

  1. no ja tieto dvojfarebne spiraly tiez nemam rada,lebo tu bielu proste vidno vzdy...
    a u man vyhravaju skor tie lacnejsie spiraly.l´orealky mi vobec nevyhovuju..pouzivam rimmelky-vodeodolne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ficim na maybellinkach, skor tie umelinove kefky, ktore mi nezlepia mihalnice - na to som alergicka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja rovnako ako tina maybelline a nikdy inak, su dokonale pre moje dlhe mihalnice, nepotrebujem ziadne vylepsovaky s tymi je vacsinou len ostara (v mojom pripade) ak chcem vyraznejsie riasy ako po riasenke, davam prednost umelym :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja taky kupuju maybelline, Loreal jsem snad nikdy nemela...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tu sa tusim vytvoril klub Maybelline fanusikov:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám dosť citlivé oči a keď som približne pred 4 rokmi začala nosiť šošovky, tak každou zmenou špirály zavítali aj zápaly (nie z hygienických dôvodov), ktoré sa mi niekedy tiahli aj mesiace. Potom mi raz mama objednala z oriflamu Curl power, najprv som neveriacky vyskúšala a teraz by som nevymenila za nič. Nedráždi mi oči, riasy predĺži aj zhustí. Už sa bojím len toho, že sa prestane vyrábať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Strašně se mi líbí na tvém blogu,jak máš zkušenosti (:
    Já si kupuju takové nějaké levnější řasenky.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Momentálně používám modro-zlatou L'oreal double extension, ale i po téhle jsem pokukovala

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne