pondelok 27. septembra 2010

Masky na tvar:)







Mam taky pravidlo uz peknych par rokov, ze kazdu stredu si doprajem peeling a kazdu nedelu nejaku vyzivnu masku. Musim sa priznat, ze nepatrim k tym kreativcom, ktory si masky vyrabaju sami skor si nejaku kupim, ci objednam. Myslim, ze pouzivanie masiek je velmi dolezite pre plet, co vsak musite pocitit aj vy sami ked si masku date dole a uvidite aka je Vasa plet hebka.
V tomto case mam doma 4masky ktore striedam a su to:

1, Vichy masque thermal rehydratant - tuto masku som si kupila hlavne na leto, lebo skvele hydratuje plet, sama ma aj velmi riedku vodnatu konzistenciu,je bohata na vapnik, horcik a zinok a ma v sebe serin ktory vyborne fixuje vodu v pokozke. Ale popravde uz by som si ju viackrat nekupila. Jej cena bola par centov pod 19eur, ale nemam z nej nijaky uzasny pocit..bohuzial

2,Oriflame pure nature exfoliacna zlupovacia maska s vytazkom z jasminu- tato masla strasne krasne vonia, ALE! dovolim si povedat ze som clovek ktory ma asi jemne citlivu plet a strasne ma bolelo ked som si tuto masku davala dole, celu tvar som mala cervenu a bolo to naozaj velmi neprijemne..davala som ju aj mamine a ju to sice nebolelo ale tiez bola cela cervena.. cizu tuto by som i uz urcite tiez nekupila...inak cena okolo 4eur

3, Oriflame Milk& Honey face mask - tato maska jednak uuuzasne vonia, a je naozaj skvela na zimu pre jej velmi mastne zlozenie vyborne premasti a doda vitaminy pleti ked je chladno. Tuto masku naozaj odporucam ale dodavam este raz na zimu resp.jesen. Jej cena sa pohybuje okolo 3eur.

4, Avon botanicals - to najlepsie nakoniec. Tuto masku som si objednala popravde uplne nahodne lebo bola v akcia za 2,5 eura a ako ste si mohli vsimnut stymi co mam doma som nebola prilis spokojna:) Jej vona je v celku zvlastna ale cim dlhsie ju mate tym ju budete mat podla mna radsej a radsej. Ma silno gelovu konzistenciu ale vyborne sa nanasa a date ju dole bunicinovou hubkou. Plet zanechava uzasne zregenerovanu a krasne jemnu, nedrazdi ani citlivu plet. Je podla mna vazne skvela a ked sa mi minie urcite si ju objednam znovu. Kludne ju mozete pouzivat v lete aj v zime, ma skvelu konzistenciu ktora nezatazuje pokozku.



A co Vy?ake maske pouzivate?

9 komentárov:

  1. ty jo, ja masky docela flakam....asi semusim zamyslet!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam jednu od garnier na cistenie pleti a je fakt dobra :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak tento článok si mala napísať pred týždňom. Hľadala som si masky na tvár. Kúpila som si také sáčkové od Baley. Sa mi páčil obal. A dosť dlho vydržia a teraz som si ovjednala od orifalame jednu. tak uvidím

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Také mám po takových fotkách hned na něco chuť :D A taky to pak ráda fotím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kuk sem: http://veve-nails.blogspot.com/2010/09/blog-with-substance-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oriflame! Sama ho robím, takže like :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja moc dobre skusenosti s vichy nemam tak som bola zvedava ake mas ty. mala som uz rozne, ale ziadna co by ma nejak ocarila. 2in 1 od neutrogeny sa da pouzit aj ako maska aj ako krem na umyvanie, mala som aj akusi z blata-ale neskor mi uz plet drazdila ako liecila, a z loccitane-na zaciatku super, no potom si na nu plet zvykla a zdala sa mi, ze mi ju az moc premastuje

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Velmi pekne Vam dakujem za vsetky komentare :))

    A obzvlast dakujem Veve za jej krasne ocenenie!

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne