nedeľa 22. mája 2011

Mate radi jablcka?











Ani neviem preco ale ked vidim parfumy Donny Karan ,vzdy ma napadne jablcko. Osobne sa musim priznat, ze som velkym fanusikom jej zivotneho stylu, sposobu obliekania a samozrejme parfumov. Prvykrat som parfum od Donny Karan dostala za to, ze som sa dostala na strednu skolu a odvtedy su prakticky stale na mojej policke. Za tie roky som vyskusala vsetky, ktore boli v ponuke, a vzdy ked sa na trh dostane nejaky novy parfum nevaham a kupujem J Ale aj tak po vyskusani vsetkych je mojim najoblubenejsim klasicky parfum dkny be delicious.
Pred par tyzdnami som si na vonavkovej policke robila reorganizaciu a dozadu isli zimne tazsie vone a dopredu letne lahsie. Tato vona od Donny Karan Be Delicious ma vsak podla mna jednu velku vyhodu a to, ze je vzdy v strede. Ked ju mam na sebe neprekaza mi, ked je vonku minus desat stupnov, ani ked je vonku plus tridsat stupnov. Preto patri podla mna k vonavkam, ktore sa daju nosit stale. Neviem, ci si pamatate ale este davnejsie som pisala clanok o tom, ze su specificke zlozky niektorych voni, ktore Vam mozu zlepsovat naladu. Posobia tak na niektore nase nervove ukoncenia a stimuluju pracu v mozgu. Ja osobne nie som chemik ani biolog ale Be Delicious ma na mna nejake specialne ucinkyJ Neviem ci je to tou uzasnou zmesou voni, z ktorych sa sklada, ale kazdopadne vzdy a to vazne vzdy, ked ju ovoniam musim sa usmiat! Je to podla mna vona dobrej nalady.
Aj ked podla mna je to sice parfum vhodny na cely rok, je mnoho zien, ktore ju radsej pouzivaju v lete. Je to dane mozno jej zlozenim. Na prve ovonanie zacicite urcite zelene jablcko a ti, ktori maju vycibrenejsie cuchove bunky urcite zacitia aj grapefruit, konvalinku a ruzu. Dokonale zlozenie na leto, ktore naozaj nemoze nikomu prekazat. Urcite to poznate, ked vedla Vas stoji niekto v trolejbuse alebo autobuse a ma vazne silnu vonavku. Potom z toho parfumu boli kazdeho na okoli hlava. Toho sa naozaj bat nemusite, je to prijemna nevtierava vona, ktora navyse uzasne osviezi a ako som uz pisala, tym stastnejsim aj vycari na tvari usmev J
Inak viem, ze to pre Vas bude mozno zniet smiesne, ale co sa mi velmi paci na tejto voni je obal. Je nielenze velmi prakticky – nema totiz vrchnak ale je aj stylovy. Ja osobne velmi ocenujem to, ze nema vrchnak, lebo kolkokrat sa mi stane, ze sa mi parfum v kabelke otvori a potom mi nielenze niekedy vystriekne do prazdna ( coho mi je uprimne velmi luto) ale musim navyse este ten vrchnak aj hladat! A toho, ze by Vam vystriekol v kabelke sa bat pri tejto voni nemusite, lebo ten striekaci mechanizmus je trocku tuhsi. Samozrejme nie prilis, ze by ste to nezvladli ale len tak prijemne primeraneJ
Dnes bohuzial nemozem pridat vlastne fotky, kedze sa pripravujem na tazku skusku v tichom prostredi vidieka u mojej babicky, ale na inspiraciu som Vam pohladala par z internetuJ
A co Vy? Pouzivate Donnu Karan a jej parfumy?

21 komentárov:

  1. tenhle miluju! sice už ho asi měsíc nemám, ale plánuju si ho zase koupit.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Aj ja ho používam. Mám ho za 14,70€. Keby si chcela, viem zohnať.

      Odstrániť
  3. jablíčko miluju a teď jsem si pořídila i jejich sladší odnož :) a je to taky mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. túto voňavku mám doma!!:)a mám ešte aj jej melónovú kolegyňu:)fresh blossom:P...skvele voňajú tak po lete:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pripravujes sa na skusku pisanim na blog? :P kazdopadne,drzim prsty ;)
    a nenavidim ked stratim vrchnacik! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. DKNY jablíčko je klasika, ale nosí jí hodně lidí. Mám ji moc ráda. Držím palce na zkoušky, já se učím na státnice...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dakujem za Vase drzanie palcekov snad v piatok pomoze:) A som rada, ze aj Vam sa paci:) Je naozaj uzasna:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Díky :)
    Proti parfému určitě nic nemám-myslím, že je to vůně, která sedne snad všem :) Ne moc vtíravá, ne moc sladká, ne příliš kořeněná. Jen je škoda, že se z nich (hlavně ze "zeleného jablíčka") nakonec vyklubala masová záležitost-stejně třeba jako z mé milované Chloé, kterou zbožňuji, ale protiví mi ji davy, ze kterých ji denodenně cítím...:/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jablíčko je můj oblíbenec ! :))
    ted jsem si pořdila DNKY blossom a to je trochu zklamání, vůbec nevydrží :(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jablka bych mohla jst furt a děkujem za pochvalu : )

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Miluji tahle jablíčka, já osobně doma své nemám ale mamka ano a jsem z této voňavky unešená! :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zelena a cervena klasika su naj:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Všichni jí strašně chválí... asi bych jí měla taky zkusit :)

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mňe najviac sadla červená varianta, ale aj táto vonia super !

    OdpovedaťOdstrániť
  15. taky mám doma jablíčko, zrovna včera jsem o něm taky psala :) a máš pravdu jsou to krásné vůně a nosím je hlavně v létě, jsou svěží a pozitivní, mám je oc ráda!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. nejlepšííí !! mam ji doma!

    (u mě na blogu probíhá giveaway)

    http://thefashionfairytaleblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne