pondelok 6. júna 2011

Blossom:)






Keď mi mamina kúpila tento púder nesmierne ma potešila:) Jednak preto, že vyzerá úplne famózne, je naozaj prekrásny:) a jednak preto, lebo som chcela nejaký mierne trblietkavý na leto. Ako ste si mohli všimnúť tak píšem o púdry Essence z kolekcie Blossom:) Jeho cena je +-3,49. Je úplne ideálny na jar, leto. Má v sebe mix rôznych farieb, takže tváričku krásne dotieňuje a navyše má v sebe nejaké rozjasňujúce prvky a dodá pleti krásny jas:) Taký naozaj krásny, zdravý výraz! Vyhovuje mi aj ako púder, pleť odmastí a perfektne fixuje make-up.
Čiže za mňa, môže byť!
A čo Vy? Páči sa Vám?

17 komentárov:

  1. páči! už som naňho predtým niekde čítala pozitívnu review, myslím, že u Čajovej, takže dosť silno uvažujem o kúpe, len musím počkať, kým mi skončia tie 2, ktoré mám momentálne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dolcezuzka :) Ja som neletné:) dala na spodok môjho kozmetického kufríka a teraz sa vytešujem z tohoto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mně se líbí hrozně, sice pudry nepoužívám,ale ten desing je natolik hezkej,že bych ho koupila jen kvůli tomu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá moc dobře. Zvyžuji koupi... :D Ten design je krásnej. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. keď budem potrebovať, čo už je zachvíľku, tak si ho kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. už jen ten vzhled je suprovej!! nejspíš si ho koupím kvůli příjemné ceně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. uz som ho skumala v DM, ale mam ine rozjasnovace, tak by mi bol v podstate zbytocny...ale je mily.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak ten musí být hodně kvalitní =). Je i pěkně udělaný :D. Já make-up ani pudr nepoužívám, takže se v tom moc nevyznám, ale jak tak vidím, tak užitečný je =).

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten vypadá naprosto překrásně! :) hlavně ten kytičkovej vzor! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tiež som uvažovala, že ho kúpim. Zasa si ma presvedčila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jelikož jsem ulítlá na designovou kosmetiku, tohle se mi moooc líbí ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja ho tiež mám a je naozaj veľmi dobrý, originálny a ideálny na jar a leto :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja som si ho kupila len kvoli tomu ze sa mi pacil, uz ho mam doma vyse mesiaca

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jůůů já pudry používám hrozně ráda..mrknu po něm..děkuji:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Taky ho mám a nemůžu si vůbec stěžovat :) Jen ty kytičky už jsem rozšmudlala štětcem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. áno súhlasím, púdre od essence sú dobré :))

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne