štvrtok 13. decembra 2012

Láska na prvý pohľad, ovoňanie a vyskúšanie

 Sú výrobky, ktoré Vás zaujmú hneď na prvý pohľad, alebo také, ktoré sa Vám zapáčia až keď ich vyskúšate. Tento spevňujúci telový balzam z bambuckého masla patrí do jednej aj druhej kategórie, pretože som sa do neho zamilovala na prvý pohľad a hneď potom na prvé ovoňanie a prvé vyskúšanie. Ja vlastne ani neviem ako mám začať s recenziou, pretože mám momentálne tento balzam pred sebou a stále ho voniam ako nejaký blázon, ale verte mi, v prípade, že ho raz budete mať aj Vy, budete robiť presne to isté.
 Tak od začiatku. Ako som už spomínala ide o spevňujúci telový balzam z bambuckého masla od značky Karethic. Karethic je malá organická fair- trade spoločnosť, na ktorej je veľmi badať africký vplyv či už na ich obaloch, letákoch alebo ich filozofii. Ich výrobky obsahujú bambucké maslo, nakoľko podľa nejakých afrických zvyklostí je medzi ženou a Shea nejaké spojenie a to dodáva život. Ich filozofia je minimálne zaujímavá, ale ako poznám Vás, čitatelia moji viac Vás bude zaujímať samotný krémik. Baleniu krému je ako som už spomínala prekrásne. Mám rada, keď sa niekto vyhrá s obalom, je to vždy pridaná hodnota pre výrobok.
Pri prvom otvorení si všimnete dve veci: jednak Vám udrie do nosa tá neskutočná vôňa ( pozerala som sa na internete, malo by to byť mango ), ktorú je extrémne ťažké identifikovať,pretože Vám zaručujem, že ste ešte nič také necítili. Nie je to ako keď máte všade jahodu, čokoládu a tie klasické vône, je to proste fantastická vôňa, ktorú určite nemáte oňuchaná.

 Druhú vec, ktorú si všimnete je to, že telové maslo je úplne na pohľad tuhé. Proste ako masť, alebo vlastne kvalitné bambucké maslo. Paradoxne, hneď ako sa ho chytíte zmastnie a úplne jednoducho ho nanesiete na ruku viď. obrázok a ešte ľahšie rozotriete na tele. Balenie má 100ml ale míňa sa veľmi pomaly, pretože ako ho naberáte vlastne si len na prsty nanesiete toľko koľko prejdete po povrchu a tak korigujete intenzitu nanášania. Nie je potrebné ho zohrievať nič. Stačí sa ho chytiť. Nádhera!
Tak ako všetky bambucké maslá má aj toto pomerne široké využitie. Bambucké maslo na mňa osobne pôsobí ako taký zdravý ochranca pre naše telo. Je skvelé pre citlivú pokožku detičiek, po holení, po slnení, po vysušenej pokožke po slnku, chlade, pri suchých vlasoch a dokonca tým, že je spevňujúci je super aj na strie (to Vám však neviem potvrdiť rástla som normálne a deti ešte nemám :)
Ak Vás zaujal, má pomerne vyššiu cenu okolo 22 eur, ale musíte pochopiť dve veci. Jednak, ak chcete kvalitné bambucké maslo pozrite sa hocikde je treba si za neho priplatiť. To, že je niekde 5% súčasťou nie je to isté ako toto. Ak si raz takýto výrobok kúpite vydrží Vám neskutočne dlho. Ja osobne Vám môžem povedať príklad, kým ešte existovalo Nevo kúpila som si krém na tvár s bambuckým maslom za 1300slovenských korún a domíňavam ho túto zimu. Na extrémne teploty proste neexistuje nič lepšie. Karethic je pomerne malá firma. Malá myslím tým, že majú vyslovene špecializovaný sortiment, ktorý je kvalitný a svojím spôsobom exkluzívny.A tá vôňa :) proste tú musíte ovoňať!
O pár dní budem robiť príspevok top2012 a toto bude jednoznačne tam. Ak ešte váhate nad darčekom pre hocijaké pohlavie (osvedčené u mužov v mojej blízkosti:) je to neskutočný výrobok!
V sortimente má Karethic pochopiteľne viac výrobkov, tento zaujal najviac mňa :)
Zisťovala som Vám, a ak sa nemýlim jedinou firmou dovážajúcou na Slovensko tento zázrak je http://www.organicday.sk/ .

Dúfam, že som Vás inšpirovala a ja by som chcela vedieť Váš názor na prírodné produkty? Kupujete si ich? Dáte za kvalitu viac peňazí?

13 komentárov:

  1. Cool product! :) Your blog is absolutely fabulous-just became a member/follower of your blog. I hope you'll follow me back and we can keep in touch. Happy Blogging!!! 



    ♥ Elle
    www.thehighfeather.com 
    High Feather Twitter
    High Feather Facebook
    High Feather Bloglovin

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mmám veľmi rada veci s bambuckým maslom. Naposledy som mala taký krém na ruky a tiež som nerobila nič iné, iba sa ovoňiavala:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. krém na ruky musel byť super:) Inak vidíš ten ja bohužiaľ nemám :( ale tento je taký všetelový, len v kabelke by mi bol ťažký :)

      Odstrániť
  3. neviem, aký je to objem, ale loccitane predáva 200 ml čistého bambuckého masla za 32 euro, takže tá cena sa mi až taká hrozna nezdá...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa tiež nie je hrozná, ale nie každý si to môže dovoliť, to je fakt :)

      Odstrániť
  4. would love to try this too !!
    follow me <3 http://tanilias.blogspot.de <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. všetko s bambuckým maslom aj bambucké maslo milujem!! ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám zatím bambucké máslo od Saloosu a taky si jej nemohu vynachválit.. Myslím, že investice do něj se vyplatí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to skvěle, díky za tip ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zbožňujem bambucke maslo ... toto určite vyskúšam lebo akurám mi dochádza môj spevňujúci krém takže je príležitosť ...
    Chcela by som Ťa pozvať do mojej Giveway o kondicionér aussie .

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To vypada skvele...pekne hutna telova masla proste miluju!!!
    V zime se jimi mazu od hlavy az k pate:)

    CHIC SICILY

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne