nedeľa 21. apríla 2013

Jarné vône



Konečne nastal ten čas kedy si môžeme urobiť jarnú poličkovú reorganizáciu! U mňa je to robota na pol dňa pretože jarnej zmene podlieha všetko – oblečenie, kozmetika, laky na nechty, šampóny, krémy vážne všetko. Robím to veľmi rada, pretože mám tak možnosť dobre sa zorientovať v tom, čo vlastne mám a vyhodiť, to, čo by už na poličke byť nemalo. Dnes Vám dám pár tipov na super jarné parfemy nakoľko mám potrebu odmeniť sa za super zvládnutý týždeň a cítim v kostiach, že dnes to neostane len pri vyraďovaní, ale že si s niečím spravím radosť. 



Jarné parfémy nahradia na mojej poličke zimné. Kým zimné sú ťažšie, zvyčajne extrémne sladké tie jarné sú o niečo ľahké. Nie tak ľahké ako letné, ale niečo medzi tým. Čo by ste mali ísť ovoňať ak takú vôňu hľadáte?






Kenzo L'Eau par Kenzo – Kenzo vône mám veľmi rada aj keď sa Vám priznám nekupujem si ich až tak často. Zvyčajne naslepo, potom som ale na 99% prípadov veľmi spokojná, avšak málokedy si ich kúpim opakovane. Takto to bolo aj s touto vôňou, ktorú som mala pred viacerými rokmi, potom som na ňu zabudla a teraz som si spomenula. Je to naozaj krásna vôňa, čistá, jemná príjemná na teraz! Zloženie: Hlava- lotos, trstinový cukor, mandarínka, mäta, Srdce- amarylka, broskyňa, lekno, korenie, Základ- céder, vanilka, pižmo




Lanvin Jeanne Lanvin -  toto sú pre mňa bonpari cukríky v sklenej flaštičke. Lanvin je zase u mňa druhý paradox- kým pred niekoľkými rokmi som sa mu vyhýbala ako čert krížu teraz patrí medzi moje top obľúbené značky. Lanvin parfémy sú lacné,  na mne dlho vydržia a krásne voňajú. Jeanne Lanvin bola pre mňa láska na prvý pohľad, príjemná sladko-ovocná vôňa je pre mňa jarnou náhradou Britney parfumov, ktoré sú síce úžasné ale na jar až príliš sladké.
Zloženie: Hlava- citrón, černice, hruška, Srdce- pivonka, kvetinové tóny, maliny, Základ - pižmo, ambra, santalové drevo







Versace Versense – Versense je podľa mňa neskutočne individuálna vôňa, nakoľko na niekom vydrží celý deň a na niekom hodiny. Treba si ju ísť naozaj skúsiť na telo, lebo v opačnom prípade by ste mohli byť sklamaný. Opäť podľa mňa krásna vôňa a podľa môjho názoru aj keď môže podľa obalu a farby pôsobiť super sviežo a ľahko, nie je to až taká ľahká vôňa ako sa zdá. Práve kvôli tomu je ideálna na jar, pretože je akoby citrusová svieža ale svojou miernou ťažkosťou by niekomu mohla v lete prekážať. 
Zloženie:  Hlava - mandarínka, opuncia, bergamont, Srdce- kardamóm, jazmín, narcis
Základ- olivovník, santalové drevo, pižmo, céder

A čo Vy? Meníte si vône podľa obdobia alebo používate celoročné parfémy? Máte vyhliadnutú nejakú vôňu, ktorú by ste si chceli kúpiť? Teším sa na Vaše komentáre a želám krásny víkend!

10 komentárov:

  1. ja som si na jar objednala unisex D&G :) tiež si myslím že na jar to teba meniť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zbožňujem od D&G trojku a na tú som úplne zabudla a tá je na teraz tiež super :)

      Odstrániť
  2. mne sa teraz hroozne páči nová daisy od MJ, skvelá skvelá! len keby tak ukrutne drahá nebola:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daisy sú úžasné už len od pohľadu :) ale tie ceny :((presne ako píšeš..

      Odstrániť
  3. Já zbožňuji Versace Bright crystal a už dlouho jsem neměla jinou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ánoánoáno, Lanvin je na jar ako stvorený :) Éclat d´Arpége je tiež fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno aj ten je krásny :) ten som chcela dať na leto, ale môže byť aj teraz :)

      Odstrániť
  5. Zajímavé vůně :) Ale já mám voje oblíbené a moc nemám peníze na to, kupovat věčně nový :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne