štvrtok 25. apríla 2013

Oplatí sa kupovať drahá kozmetika?


Každá z nás sa určite už niekedy zastavila pri stojanoch s drahou kozmetikou – Dior, Chanel, Estee Lauder či iné značky sú potešením minimálne pre oko. Ja sama samozrejme nie som výnimka a aj keď úprimne neholdujem investíciam do drahej kozmetiky mala som svoje časy, kedy som pár kúskom podľahla. Najväčším lákadlom pre mňa bola a aj je kozmetika Guerlain a Estee Lauder. Vopred hovorím, že nie som nejaký veľký zberateľ a moja zbierka je vážne veľmi malá ale keďže sa môj blog venuje kozmetike nedá mi nenapísať aspoň jeden príspevok o tom, aký je môj názor na drahú dekoratívnu kozmetiku ak aj Vy vo vnútri bojujete s myšlienkou či do nej investovať alebo nie. Všetku kozmetiku som si kúpila v Parndorfe, kde sa dá kúpiť za relatívne dobré ceny. Táto recenzia je najmä čo sa týka obsahu a kvality výrobkov, ak Vás zaujímajú konkrétne čísla výrobkov alebo názvy napíšte mi prosím do komentárov, rada Vám ich dopíšem.
 



1, Estee Lauder líčka – moja zbierka začala práve s líčkami, pretože na tie mám miernu obsesiu. Keby som zo svojou zbierkou začínala teraz určite by som začala s rozjasňovačom, ale keďže som začínala cca. Pred troma rokmi boli to líčka. Hľadala som nejakú peknú, jemnú ružovú hodiacu sa pre mňa bledulku. Farba, ktorú mám je naozaj nádherná, pre bledulky ako stvorená. Líčka sú matné, bez lesku a na tvári vyčaria naozaj krásny zdravý výzor. Ich výdrž je s prehľadom 16 hodín, držia naozaj na mieste celý deň, ako si ich ráno dám, tak tam ich večer s minimálnym ubudnutím nájdem. Majú krásne balenie, ktoré je pevné čiže sa ani ľahko neotvoria a ani neobijú. V balení sa nachádza aj príjemný rozťahovací štetec, ktorý som síce použila len raz, ale je naozaj šikovný. V prípade cestovania si naozaj nie je treba brať ďalší. Ich cena bola v Parndorfe +- 17 eúr, a aj keď majú krásnu farbu a veľmi dobrú výdrž už by som si ich druhý krát nekúpila. Až na pár výnimiek nemám problém s tým, že by mi líčka cez deň mizli čiže mi tá cena prijde zbytočne vysoká.  Balenie je síce krásne, ale ja sama si na neho až tak nepotrpím, že by ma donútilo investovať toľko peňazí zase.
 







2, Estee Lauder púder – púder má prenádherné balenie, ktoré v sebe urkýva zrkadielko a veľmi príjemnú hubku. Tú používam ak sa denne potrebuje dopudrovať, čo bohužiaľ s týmto púdrom potrebujem. Zvyčajne po ôsmich hodinách, čo nie je až taká katastrofa ale napríklad zo Stay Matte to nepotrebujem vôbec. Cena púdru bola +- 15 eúr a Vy asi tušíte, že by som si ho tiež nekúpila. Dôvodov mám viacero – balenie je síce pekné,ale zbytočne robustné a ťažké. Púder je síce fajn, ale mám doma aj lepšie púdre a omnoho lacnejšie. Chápem, že krajšie vyzerá ak z kabelky vytiahnem Estee Lauder ako Rimmel, ale žena sa má aj tak púdrovať len v súkromí, kde ju nikto nevidí a v tom prípade nikto neuvidí ani Stay Matte!





3, Rúž Estee Lauder – tých mam doma viacero, pretože je to niečo, čo sa naozaj oplatí. V Parndorfe je ich cena od 7-12 eúr a aj jedna aj druhá cena je vynikajúca. Rúže majú krásnu farbu, pery hydratujú a vydržia na perách +- 4/5 hodín. Sú super mastné, ale zato dosť pigmentované. Za túto cenu zoženiete MaxFactor alebo Loreál a tieto sú náplňou veľmi podobné, ba možno o čosi lepšie a to balenie je zase naozaj omnoho krajšie.





4, Ceruzka na oči Estee Lauder – priznám sa, že toto je už moje tretie balenie. Výhodou tejto ceruzky je to, že po minutí tuhy si dopĺňate len náplň nemusíte kupovať novú ceruzku. Tú si zvyčajne kupujem do zásoby na letiskách kde ma vyjde na +-11 eúr. Ceruzka má krásnu hnedú farbu, ktorá krásne zvýrazní oči. Je mäkká, krásne sa nanáša a neotláča sa a ani nedrolí. Na oku vydrží do večera, až je ju problém trochu odlíčiť. Jej jediná nevýhoda je v tom, že sa pomerne rýchlo míňa. Ja viem, že možno Vám to tak neprijde, ale vydrží mi asi ¾ roka pri používaní +-1x za týždeň. (Pre porovnanie Gosh mám už tri roky a intenzita používania je približne rovnaká).






5, Špirála Estee Lauder –túto minimatúrku som si kúpila na letisku za 5 eúr, lebo som ju chcela veľmi vyskúšať. No žiadna sláva, špirála mi neskutočne zlepila riasy a vlastne odvtedy ako som ju vyskúšala je stále niekde v kúpeľni nepoužívaná. Špirály sú niečo do čoho naozaj nerada investujem, a za túto by som nezaplatila veľa peňazí obzvlášť. 

Ak by som to mala zhrnúť nakoniec a odpovedať na otázku či sa podľa mňa oplatí kupovať drahá značková dekoratívna kozmetika ja osobne by som za seba povedala, že nie. V týchto konkrétnych výrobkoch nevidím žiaden rozdiel oproti inej drogériovej dekoratívnej kozmetike, ktorú doma mám. Mám doma lepšie a lacnejšie líčka, púder, ceruzku na oči, špirálu. Čo by som asi označila za lepšie je naozaj ten rúž, ale len za predpokladu, že ho kúpite za takú dobrú cenu lebo inak si myslím, že MaxFactor ako aj Loreal mu kľudne môžu konkurovať. Nehovorím, že každá drahá dekoratívna nestojí za minutie veľa peňazí, len ja osobne som bohužiaľ s takou ešte nemala dočinenia, ktorá by stála za hriešne veľa peňazí.A nezabudnite, že k peknému líčeniu idú pekné šaty, ktoré nájdete napríklad tu: http://www.bonprixshop.eu/kategoria/114/saty/

A čo Vy? Máte doma nejaký super drahý výrobok, ktorý je podľa Vás najlepší a vôbec za neho neľutujete peniaze a neviete o ničom z drogérie čo by bolo porovnateľné?
Aký je Váš názor na drahú dekoratívnu kozmetiku? Hot or not?:)


18 komentárov:

  1. Přiznám se, že já na drahou kosmetiku nejsem, za a) na ní nemám a za b) mi to přijde zbytečné, mám svoje "oblíbence" z levnější kosmetiky a jsem s nimi spokojená :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja tak :) Napr. nedám dopustiť na Essence líška, Rimmel púder- lacné ale super!

      Odstrániť
  2. Výrobní cena kosmetiky je u všech značek více-méně stejná. Cenu pak dělá jen značka, balení a výdaje na reklamu. Na ceně teda nezáleží, spíš na tom, co komu jak sedne a co od ní očekává. V mém případě jsou to některé levné věci, některé dražší.

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak chcela by som niekedy vedieť aká je výrobná cena Essence vecí :) Ale je to pravda, najdôležitejšie je ako sa v tom človek cíti, ako mu daná kozmetika sedí!

      Odstrániť
  3. Přiznám se, žedražší speciální kosmetika mě dříve moc nebrala, ale poslední dobou docela ano..nejdražší věc se určitě vejde do tisícovky..třeba chanel rtěnky, mám je ráda a mám s nimi i lepší pocit :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vy máte u Vás v Sephore super zľavy to keď pozerám na blogoch nedá mi nezávidieť :)

      Odstrániť
  4. z high-endu nemám absolutně nic...essence mi postačí :D http://of-monsters-and-earrings.blogspot.cz/2013/04/mini-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Myslim, ze neiktore veci sa oplati kupovat drahsie, ine zase lacnejsie. Niektore laky na nechty napriklad su lepsie za 2 eura ako za 30 eur :) Spiraly sa podla mna oplati kupovat strednu triedu - ci je riasenka Dior, alebo MF je uplne jedno, MF su dokonca podla mna ovela lepsie a aj mi viac vyhovuju :) Ale ak sa mam priznat, pokial ide o kozmetiku, velmi na znacku a cenu nepozeram, skor pozeram na odtiene. Ak sa mi napriklad zapaci duo, alebo trio ocnych tienov, nic ma potom nezastavi :D

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za super komentár :) MF sú úplne najlepšie riasenky nedá mi nesúhlasiť :) Ja mám doma pár OPI a China Glaze lakov a niekedy mám pocit, že Catrice mi vydrží na nechtoch ešte dlhšie :) Určite dôležitejší je výzor resp. obsah produktu ako balenie, predsa len s balením sa človek nenamaľuje :)

      Odstrániť
  6. Já na drahou kosmetiku nemám a myslím si, že ani některé výrobky z té levné kategorie nemusí být špatné.

    U mě na blogu právě probíhá giveaway ( http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html ) a já bych tě na ni moc ráda pozvala. Potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já na drahou kosmetiku moc nejsem. Většinou radi zainvestuju do oblečení. Ale ta rtěnka vypadá moc pěkně.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No niekoľko vecí som mala aj z tejto drahšej kategórie, ale prikláňam sa skôr za tú strednú cenovú kategóriu ako Gosh, MF a podobne. Moje najväčšie sklamanie boli očné tiene Estée Lauder. Balenie nádherné, ale pigmentácia, či výdrž sa nevyrovnala ani strednej kategórii. Tieňovanie ani nič s nimi nebolo možné. Kvalitou boli u mňa asi ako nejaké Essence tiene a to fakt nepreháňam. Ako tak fungovali, až keď sa dal pod ne podklad.
    alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Takze ja tu budem asi jedina, ktora uprednostnuje drahsie vyrobky. Netrapila som sa s make up-om Dermacol, tienmi, ktore nevydrzali, spiralami, ktore mi nesedeli, licenkami, ktore zas opadavali, az som si zacala kupovat drahsiu a kvalitnejsiu kozmetiku a nedam na nu dopustit. Mojimi pokladmi su make up Estee Lauder Double wear, korektor na kruhy pod ocami tak isto EL, baza pod tiene Artdeco (to je poklad!!!), licenka a ruze Chanel, tiene Dior a Guerlain. Teraz sa chystam vyskusat aj puder Chanel. Lacnejsie produkty sa tymto nikdy nevyrovnaju, najmä vo vydrzi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Suhlasim s nazorom. Najma chvala na make-up od Estee Lauder je pravdiva. Najlepsi make-up aky poznam

      Odstrániť
    2. Áno, áno... Podklad pod očné tiene Artdeco je poklad nad všetky poklady.A ešte musím pochváliť rúže a lesky od Chanel a Dior. A špirálu Dior. Nie je pravda, že všetko drahé je tak kvalitné ako lacnejšie veci a že sa platí len za značku. Ale napr. také laky na nehty by som neriešila drahými značkami.

      Odstrániť
  10. *Natrapila som sa s make up-om...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Takze ja tu budem asi jedina, ktora uprednostnuje drahsie vyrobky. Netrapila som sa s make up-om Dermacol, tienmi, ktore nevydrzali, spiralami, ktore mi nesedeli, licenkami, ktore zas opadavali, az som si zacala kupovat drahsiu a kvalitnejsiu kozmetiku a nedam na nu dopustit. Mojimi pokladmi su make up Estee Lauder Double wear, korektor na kruhy pod ocami tak isto EL, baza pod tiene Artdeco (to je poklad!!!), licenka a ruze Chanel, tiene Dior a Guerlain. Teraz sa chystam vyskusat aj puder Chanel. Lacnejsie produkty sa tymto nikdy nevyrovnaju, najmä vo vydrzi.

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne