pondelok 17. júna 2013

Aké mihalnice robí Avon Infinitize?



Avon výrobky si z času na čas objednávam u jednej pani, ktorá robí vždy super akcie alebo má výrobky za super ceny. Najčastejšie Planet Spa veci a dekoratívku avšak špirálu som mám pocit, ešte nikdy nemala. Nie však mojím pričinením, ale z nejakého dôvodu, vždy keď sa odhodlám objednať si nejakú nikdy ju už nemajú. Tentokrát som však mala šťastie a túto mi poslal Avon, tak som konečne prvýkrát mohla otestovať, ako funguje a ako sa robí s Avon špirálou. Ide o špirálu Infinitize, ktorá má krásne letné oranžové balenie, v ktorom sú jemné mikrotrblietky. Balenie je síce pekné a zaujímavé, ale to zaujímavejšie ešte len príde, keď špirálu otvoríte!



Ten aplikátor! Priznám sa, že keď som otvorila špirálu prvýkrát bolo mi trochu smiešne, pretože aplikátor mi pripomínal nejakého jednobunkovca k ktorom som sa učila v škole. Naozaj inovatívny výmysel, ktorý vo Vás vyvolá výzvu hneď špirálu vyskúšať, aby ste videli ako sa s ňou robí. Aplikátor sa skladá z troch častí, ktoré majú umožniť lepšie nanášanie špirály, tak aby sa dostala na všetky riasy. Riasenka má mihalnice natočiť a predlžiť, pričom by mala mať špeciálne zloženie odolné voči potu a opadávaniu špirály. A výsledok?



Moje riasy sú bez namaľovania viac ako biedne. Nie sú ani extra dlhé, ani extra husté, avšak dobrá špirála im vie naozaj pomôcť. Podľa mňa mi Infinitize robí pekné mihalnice, omnoho dlhšie ako sú tie moje a aj ich pekne vytočí. Narábanie s ňou si vyžaduje trochu zvyku, mne sa prvé tri dni trochu otláčala o viečko, musela som si zvyknúť ako s ňou robiť. S aplikátora sa síce môžem smiať ako vyzerá na prvý pohľad, ale pravda je taká, že sa s ním ľahko dostanete aj na úplne krajné mihalnice. Naozaj nevynechá žiadny kúsok a riasy pekne zafarbí. Oceňujem veľmi peknú čiernu farbu, ktorá vyzerá na riasach prirodzene, nie ako keby som si ich prešla uhlíkom. S drobením špirály ja osobne nemám problém nikdy, ani teraz, čiže nedrobí sa, vydrží naozaj pekne v celku od rána do večera.





Aj keď som si sama Avon riasenku nikdy nekúpila, viem, že nepatria medzi drahé špirály a pravidelne sa nachádzajú v nejakej akcii. Ja osobne som s Infinitize veľmi spokojná, riasy mám pekné, dlhé a to je to, čo potrebujem. Môj verdikt je, že odporúčam!

A čo Vy? Mali ste už túto riasenku? Páči sa Vám? Mali ste inú špirálu od Avonu? Akú máte teraz doma riasenku?

11 komentárov:

  1. zatiaľ som nečítala práve najkladnejšie recenzie, ale na tvojej fotke vyzerá skvelo !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som sa trochu obávala, lebo som videla pomerne dosť zlých, ale neviem prečo podľa mňa je dobrá :)

      Odstrániť
  2. mám túto špirálu doma a nie som s ňou spokojná. S aplikátorom sa mi robí naozaj zle a neustále mám pocit, že si ním vypichnem oko. Avšak musím ju aj trochu pochváliť, naozaj sa nedrobí ako zvyknú iné špirály.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juuj tak to ma mrzí :( s týmto som problém nemala ja som len musela vychytať to otláčanie na horné viečko, ale teraz už som profík :)

      Odstrániť
  3. Ešte som ju neskúšala, aj keď musím povedať, že tá kefka ma veľmi láka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj...ja som nedávno natočila video o špirálach z Avonu, ktoré si môžete pozriť tu:
    http://www.youtube.com/watch?v=nQBUR9RGVL0

    A s Infinitize som spokojná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vůbec to nevypadá špatně, já mám spíš problém s tím, že mám docela obstojně dlouhé řesy, ale nemám žádný "natočený" efekt..:(
    A tahle řasenka nevypadá marně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem měla několik jiných řasenek od Avonu, a všechny se mi obtiskávali na horní víčko a neskutečně rychle řasenky vyschly. Proto si už asi žádnou řasenku nekoupím i kdyby dělala sebehzečí řasy...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. túto špirálu mám a nejak mi vôbec nevytočí riasy, som sklamaná a tá kefka je strašná :((

    pozývam ťa ale ku mne na GA o skvele ceny :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/06/giveaway-alebo-velka-letna-sutaz.html

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne