nedeľa 21. júla 2013

Kozmetické novinky



Pomerne často závidím našim českým susedom všetky kozmetické novinky, ktoré oni majú a my nie. Je toho pomerne dosť a ešte ak k tomu pridám fakt, že aj tak je u nich neskutočne veľa vecí lacnejších je to celkom smutné. Delí nás síce len pár kilometrov ale sila ich trhu je na omnoho vyššej úrovni. Aby ste sa však nezľakli, dnes nejdem lamentovať nad ekonomickou neschopnosťou Slovenska, ale skôr Vám ukážem, aké všakovaké kozmetické novinky som našla ľahko dostupné na internete u nás a dokonca za super ceny. Niektoré veci nie je problém zohnať v obchode, niektoré je tak to máte vlastne dnes taký mix nových záležitostí. 



Maybelline Color Whisper – konečne došli aj k nám. V ČR vznikla po ich príchode mánia, ktorá mala pomerne dlhé trvanie a jej následky ešte stále odoznievajú. Každopádne ak by som mala zhrnúť moje pozorovania, ide o celkom hydratačný a celkom zafarbený balzam na pery. Kto si predstavuje asi klasický rúž so super silnou pigmentáciou bude sklamaný, ale ja osobne si myslím, že niekedy je menej viac. Páči sa mi koralová farba, ružová a aj nude odtiene. Určite si nejaký z nich zaobstarám, už si len musím vybrať, že ktorý. 



 

Clinique Chubby Stick – opäť vo svete to teda žiadna novinka nie je, ale ja som doteraz v kamenných obchodoch Chubby Sticky nevidela až teraz keď som ich hľadala na nete. Opäť trochu pigmentovanejší balzam na pery, ktorý je však pomerne praktický v jednoduchosti jeho aplikácie, vytiahnete z kabelky a podľa mňa bez potreby zrkadielka ho veľmi ľahko nanesiete. Na výber je pomerne široká paleta farieb, záleží len na Vás, ktorá sa Vám páči. Cenovo sa pohybuje do 20 eur za kus, čo nie je málo, ale kto na to má, a urobí mu to radosť nech sa páči!




OPI Brights Collection – úprimne, netuším či toto je alebo nie je novinka, ale pomerne veľa internetových obchodov tak túto kolekciu prezentuje. Čo sa OPI týka písala som o jednom laku raz jeden článok a odvtedy mi chodí pomerne dosť e-mailov ohľadom toho, kde sa dá OPI kúpiť. Naozaj v dnešnej dobe to nie je až taký problém, pomerne veľa známych internetových parfumérii OPI ponúka za štandardné ceny (do 10 eúr) a nemusíte sa báť, že Vám dôjde nejaký čínsky fake. Táto kolekcia ma zaujala krásnymi žiarivými letnými farbami, ktoré sú teraz v tomto krásnom počasí vyslovene nevyhnutnosťou! 

A čo Vy? Všimli ste si nejaké novinky, ktoré leteli vo svete a až teraz dorazili k nám? Aké čo to bolo?
Páči sa Vám niečo z týchto?




10 komentárov:

  1. Je fakt, u nás je Color Whisper hodně dlouho, ale já si ho ještě nestihla pořídit :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vážne? jak to? Ja by som povedala, že to u Váš všetci stihli hneď prvý týždeň :)

      Odstrániť
  2. Ja už dlho túžim po Chubby Sticku, možno raz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie clinique su krasne ale ta cena...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja zacinam byt pomalu ale jiste zavisla na rtenkach :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Whisper je u nás už celkem dlouho... To jsem ani nevěděla, že zrovna na Slovensko nedorazí.. :( jsou skvělé totiž

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne